Gå til innhold

Hva driver dere med?

Megan

Hva driver du med?  

1. 1. Hva driver du med?

• Har tatt meg midlertidig fri fra studiene
      6
    • Jeg er student v/ Universitet eller Høyskole
      27
    • Jeg går på skole (videregående o.l)
      10
    • Jeg er ferdigutdannet og jobber
      44
    • Annet
      17

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingeniørstudent ved eit universitet i Canada. Minner nok mest om sivilingeniørstudiet i Noreg. Veit ikkje heilt om eg vil jobba som ingeniør når eg er ferdig, men likar i alle fall det eg studerer kjempegodt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med en treårig økonomiutdanning i år. Valgte å studere økonomi da jeg ikke visste helt hva jeg ville bli, og det vet jeg vel ikke helt ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jobbet siden videregående og trives med det. Jeg gidder ikke å ta høyere utdanning før jeg finner et yrke jeg kommer til å trives i, og ikke minst får jobb som. Først ville jeg bli lærer, men så kom innskrenkninger i skoleetaten også her jeg bor. Så tenkte jeg på sykepleier, men da skal de legge ned halve sykehuset her oppe ?!? Så nå vet jeg sannelig ikke.

Hundemassør kanskje? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

jer hat satt utdanningen på hold etter jeg fikk Tulla mi,skulle bli ommsorgsarbeider,men det har jeg slått fra meg....

jeg vil og skal bli barnevernsterapaut, har hatt lyst til det siden ja jeg vet ikke hvor lenge og nå når man ikke trenger almmenfag for å komme inn om man er fyllt 25 og jobbet med og barn og ugne under 18 i 5 år - 3 om man har egne barn.....

Så da begynner jeg og jobbe om et år da et Tulla 3år og så jobber jeg som skoleassistent i tre år til Tulla er så stor at jeg kan begynne å studere.....

Tulla kommer først...... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utdannet og har et yrke, jeg har jobbet med i mange år.Da vi fikk vårt andre barn valgte jeg å legge karriere og yrkes livet på is noen år.Så nå er jeg hjemmeværende med to små og koser meg.

Planen er at jeg skal være hjemme et år til før jeg går ut i arbeidslivet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er student ved universitet, ferdig med eksamenene i halve psykologi grunnfag forrige uke, så nå er det juleferie, JIPPI :D Også jobber jeg tredje hver helg i en bolig for psykisk utviklingshemmede.

Har vært mye sykemeldt de siste åra dessverre så det er litt artig å være igang igjen. Vet ikke helt hva jeg ender opp som enda men har antagelig mange års studier foran meg uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å jobbe etter tre år på videregående. Har i løpet av min yrkeskarriere tatt endel utdannelse ved siden av jobben. Har bl.a. tatt Bankakademiet, IT-studer og de senere årene endel fag på Informasjonsbehandlingsstudiet.

Er veldig fornøyd med hvor langt jeg har nådd og kommer ikke til å ta flere studier ved siden av full jobb. Kun enkelte kurs og konferanser i regi av jobben på meg framover.

Etter et lite oppgjør med meg selv og min mann så har bestemt meg for å leve litt mer på fritiden også - så nå skal jeg prioritere familie, venner, kino, bøker, søm, kunst og reiser i tiden framover... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Valgte 'Annet' da jeg både er i full jobb samtidig som jeg utdanner meg over internett. Jobber i en IT-bedrift, har kanskje ikke den mest spennende jobben i verden, men det blir bedre og bedre. Skal bare få tatt meg sammen til å ta noe mer kveldsutdannelse, kurs eller internett utdannelse snart.

Jennifer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerer til Bachelor innen "computing and IT" i England. Dette er data relaterte fag, matte, statistikk og business fag. Går nå tredje og siste året og gleder meg til å bli ferdig. Håper å få jobb som system analytiker når jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner som doktorgradstipenidat i januar =)!

Jeg har tatt all utdannelse utenlands (Canada og England), flott å komme hjem og ta resten hjemme! Gleder meg!

Har egentlig allerede begynt - sitter her nå å skriver på en artikkel! Morro morro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner som doktorgradstipendiat i januar =)!

Jeg har tatt all utdannelse utenlands (Canada og England), flott å komme hjem og ta resten hjemme! Gleder meg!

Har egentlig allerede begynt - sitter her nå å skriver på en artikkel! Morro morro =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...