Gå til innhold

Hva driver dere med?

Megan

Hva driver du med?  

1. 1. Hva driver du med?

• Har tatt meg midlertidig fri fra studiene
      6
    • Jeg er student v/ Universitet eller Høyskole
      27
    • Jeg går på skole (videregående o.l)
      10
    • Jeg er ferdigutdannet og jobber
      44
    • Annet
      17

Anbefalte innlegg

En liten undersøkelse for å finne ut hva dere driver med- går dere på skole, studerer dere, jobber dere eller? Kanskje ikke den mest spennende undersøkelsen men...er litt nysgjerrig :lol:

Er selv student ved universitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forkurs ingeniør ved Høgskolen i Telemark avd. Porsgrunn :) Har planer om å bli kjemiingeniør/branningeniør/byggingeniør. Hvis jeg overlever dette året...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har pause fra utdannelsen, og jobber i butikk. Skal bli make-up artist, men foreløpig har jeg bare fullført VK1 på videregående :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg er ferdig utdannet siviløkonom. Og jobber. Dvs, vasker på studenthjemmet der jeg bodde da jeg studerte. Julegaveønske? En jobb der de siste 7 åra (3 på vgs pluss 4 ved NHH) ikke er bortkasta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke utdannelse utover videregående skole jeg.

Har jobbet siden jeg var ferdig på skolen og trives godt med det!

Har ikke planlagt noen videre utdannelse heller, men har opparbeidet meg en solid yrkeserfaring og har tatt endel kurs.

Hvis jeg en dag finner ut at jeg vil ha et spesielt yrke vil jeg vurdere å utdanne meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Er elev på VK1 allmenne fag og er stort sett fornøyd med det så lenge jeg klarer å gjøre alt ferdig i tid og holder helsen, ikke helt fornøyd nå med andre ord, sjuk og med en stil og en sinnsyk prøve til denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig utdannet sivilingeniør og var så heldig å komme ut på arbeidsmarkedet da det var rimelig greit å få seg en jobb! Det er litt værre nå har jeg lagt merke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet i 6 år som frisør. Begynnte på BI i fjor høst. Jeg lurte også på om jeg skulle begynne på MI, men fikk høre at det egentlig ikke var noe å "ha med seg". Det kommer selvfølgelig ann på hva du skal studere men jeg tror nok det er lurere å satse på litt "bredere" kompetanse/studie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i mange år - har studert i voksen alder og er ferdig utdannet nå. Leter etter "drømmejobben" og koser meg og har fri mens jeg venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille meg skal bli lærer! :wink:

Første året nå, og jeg stortrives!! (Tar allmennlærerutdanninga)

Har også studert informatikk ved Blindern.

Og ved siden av så jobber jeg annen hver helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lærling jeg da, har vært det litt over et åt, men det har blitt noen utsettelser pga av personlige ting. Er glad jeg er ferdig med videregående. SÅ når fagbrevet er tatt om noen år, jeg planlegger og få barn igjen, s har jeg tenkt og jobbe noen år som omsorgsarbeider, før det blir mer studier for og bli barnevernspedagog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er utdannet økonom (+en tidligere utdannelse i noe helt annet).

Jobber innen IT, og har gjort de siste 3,5 årene.

Har tidligere tenkt litt på å ta en Master, men så langt er jeg veldig fornøyd med å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går for øyeblikket en form for ingeniørutdanning på høyskolen her i byen, kan ikke si jeg trives. Grubler hardt på hva jeg skal gjøre videre :(

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...