91ejnot Skrevet torsdag kl. 09:15 Forfatter #81 Skrevet torsdag kl. 09:15 vannkvinnen88 skrev (15 timer siden): Ja, jeg gleder meg til å kunne kjøpe jeans som ikke er mom fit! 😂 Men det tar kanskje tid før magen og hevelse er normalt igjen eller? Jeg var utålmodig og lå et par dager etter operasjonen og bestilte bukser på nett (tok jo mål rundt hofte og mage), men så hovnet jeg opp etter det og kunne ikke bruke noe av det jeg bestilte før etter noen mnd😂 Så anbefaler å bare vente litt med shoppingen, enn så fristende det er når du ligger på sofaen🤭
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 05:43 #82 Skrevet fredag kl. 05:43 Veldig fint resultat😍 har samme utgangspunkt som deg, men ikke noe plager i form av sopp osv. Er mer «kosmetisk sjenerende», vanskelig å finne bukser og føler det vises gjennom klær. Anonymkode: e36e3...4db
vannkvinnen88 Skrevet fredag kl. 07:31 #83 Skrevet fredag kl. 07:31 91ejnot skrev (22 timer siden): Jeg var utålmodig og lå et par dager etter operasjonen og bestilte bukser på nett (tok jo mål rundt hofte og mage), men så hovnet jeg opp etter det og kunne ikke bruke noe av det jeg bestilte før etter noen mnd😂 Så anbefaler å bare vente litt med shoppingen, enn så fristende det er når du ligger på sofaen🤭 Jeg skal være tålmodig 😅 heller gå helt bananas når jeg er ferdig og tillate meg en ordentlig shoppingrunde.
vannkvinnen88 Skrevet fredag kl. 15:37 #84 Skrevet fredag kl. 15:37 91ejnot skrev (På 17.9.2026 den 11.15): Jeg var utålmodig og lå et par dager etter operasjonen og bestilte bukser på nett (tok jo mål rundt hofte og mage), men så hovnet jeg opp etter det og kunne ikke bruke noe av det jeg bestilte før etter noen mnd😂 Så anbefaler å bare vente litt med shoppingen, enn så fristende det er når du ligger på sofaen🤭 Hva slags klær gikk du forresten i? Jeg er nyoperert nå og kan ikke se for meg å bruke noe annet enn joggebukse sålenge jeg har dette kompresjonstøyet på 😅 men når jeg skal ut og sosialisere igjen, og etterhvert gå på jobb, så kan jeg ikke bruke joggebukse 😂
91ejnot Skrevet 10 timer siden Forfatter #85 Skrevet 10 timer siden vannkvinnen88 skrev (På 18.9.2026 den 17.37): Hva slags klær gikk du forresten i? Jeg er nyoperert nå og kan ikke se for meg å bruke noe annet enn joggebukse sålenge jeg har dette kompresjonstøyet på 😅 men når jeg skal ut og sosialisere igjen, og etterhvert gå på jobb, så kan jeg ikke bruke joggebukse 😂 Joggebukse hjemme, og treningstights etterhvert. jeg begynte å jobbe etter 14. dager så måtte kle meg anstendig, og da gikk det i strømpebukse og kjoler (sånn A-formet) eller løse, ledige dressbukser med stretch. De trange klærne venta jeg med til jeg var ferdig med kompresjonstøy 😅 Hvordan er formen etter operasjonen, føles det bra? Har du fått en sniktitt av reslutatet ennå? 🤩
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå