AnonymBruker Skrevet 11. mai #61 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (På 8.5.2026 den 12.45): Dette er gjort privat, om du ser bildet i starten så kan du hvordan det så ut før. Anonymkode: 15b5b...44a Åja, jeg tolket ts som at hun hadde fått henvisning av fastlegen sin og fikk det utført på privatklinikk med refusjon - altså innenfor samme regler som offentlig (vet ikke helt hva de er). Fastlegen trenger vel ikke henvise til privat behandling? Og private aktører som Aleris må vel bruke samme regler som offentlige i det samme systemet? Anonymkode: ffaba...c00
91ejnot Skrevet 12. mai Forfatter #62 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (22 timer siden): Åja, jeg tolket ts som at hun hadde fått henvisning av fastlegen sin og fikk det utført på privatklinikk med refusjon - altså innenfor samme regler som offentlig (vet ikke helt hva de er). Fastlegen trenger vel ikke henvise til privat behandling? Og private aktører som Aleris må vel bruke samme regler som offentlige i det samme systemet? Anonymkode: ffaba...c00 Jeg har bevisst unngått å svare på disse typen spørsmål grunnet litt småspydige kommentarer i starten av tråden. Jeg ville ikke at fokuset på «dekt eller ikke dekt» skulle ta over det som var mitt poeng med innlegget. Men ja, jeg fikk dette dekt på medisinsk grunnlag - uten å ha «nok heng». Jeg tror det er så individuelt og mange ganger flaks med kirurgen man får, når det ikke er helt klar offentlig indikasjon. Mitt inntrykk er at man uansett må ha noe i tillegg til heng. i mitt tilfelle var det soppinfeksjoner og betent navel (fordi navelen var helt kollapset). Det ble fjernet 1,2 kg hud hos meg, så selvom det ikke var 5 cm brettekant nederst - så var det åpenbart mye dauskinn😅 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #63 Skrevet 12. mai Resultatet ble jo skikkelig fint! har gått ned nesten 30 kg, pluss gjennomgått 3 svangerskap. Har sikkert ti cm med heng. Så om noen kg skal jeg også søke om operasjon! Var det lang ventetid? Anonymkode: 052a2...388
snurk Skrevet 12. mai #64 Skrevet 12. mai Ts kan jeg spørre hvilken Aleris du operete deg på? Jeg er ganske sikker på at jeg har operert meg hos samme kirurg 🤭😂 Ikke bukplastikk da, men bryst. Er navelen din også rekonstruert? Den ser ihvertfall veldig bra ut!
91ejnot Skrevet 13. mai Forfatter #65 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Resultatet ble jo skikkelig fint! har gått ned nesten 30 kg, pluss gjennomgått 3 svangerskap. Har sikkert ti cm med heng. Så om noen kg skal jeg også søke om operasjon! Var det lang ventetid? Anonymkode: 052a2...388 Tusen takk! Det anbefales på det sterkeste. Har ikke angret en eneste gang på denne operasjonen☺️ Ca 2 år fra første henvisning til operasjon.
91ejnot Skrevet 13. mai Forfatter #66 Skrevet 13. mai snurk skrev (10 timer siden): Ts kan jeg spørre hvilken Aleris du operete deg på? Jeg er ganske sikker på at jeg har operert meg hos samme kirurg 🤭😂 Ikke bukplastikk da, men bryst. Er navelen din også rekonstruert? Den ser ihvertfall veldig bra ut! Navelen er også flunkende ny, og heldigvis ble den så fin som jeg bare kunne drømme om🤭 Kirurgen er Erling Bjordal. Virkelig type i allers, men ordentlig flink! Er det han du har vært hos? ☺️
snurk Skrevet 13. mai #67 Skrevet 13. mai 91ejnot skrev (2 timer siden): Navelen er også flunkende ny, og heldigvis ble den så fin som jeg bare kunne drømme om🤭 Kirurgen er Erling Bjordal. Virkelig type i allers, men ordentlig flink! Er det han du har vært hos? ☺️ Wow 🤯🤯 det må jeg si er en av de beste resultatene jeg har sett. Synes ofte navelen ser veldig rar og kunstig ut etter bukplastikk, men din ser jo helt ekte ut. Hehe ja, da er det samme kirurg 🤭 Er 4 uker post op og strålende fornøyd med resultatet. Veldig fornøyd med kirurgen.
AnonymBruker Skrevet 13. mai #68 Skrevet 13. mai Jeg er enig i at dette ble veldig bra! Gratulerer! Jeg synes ofte at resultatene fra mageplastikk ser litt "merkelig" ut på før/etter-bilder. At man kan se at det er gjort noe. Det klarer jeg ikke å se at det gjør på deg. Veldig fint resultat😊 Og håper du lar de der surmaga innleggene i starten passere. Det høres jo veldig ut som at du hadde mer enn et kosmetisk behov. Så jeg er glad du fikk det dekket! Anonymkode: fe954...407
91ejnot Skrevet 13. mai Forfatter #69 Skrevet 13. mai snurk skrev (5 timer siden): Wow 🤯🤯 det må jeg si er en av de beste resultatene jeg har sett. Synes ofte navelen ser veldig rar og kunstig ut etter bukplastikk, men din ser jo helt ekte ut. Hehe ja, da er det samme kirurg 🤭 Er 4 uker post op og strålende fornøyd med resultatet. Veldig fornøyd med kirurgen. Åå, tusen takk! Så takknemlig for at du sier det🥹 Jeg var SÅ redd for både navelen og arret, men der har kirurgen imponert meg helt enormt. Har sett et par skrekkeksempler når det kommer til navel, så ja. Takk🥰 Så artig at du «kjente han igjen» på beskrivelsen 😂 Hvordan syns du brystoperasjonen har gått og tiden etter? Jeg fjerna mine implantat ifjor, da de var 15 år gamle og hadde vridd seg. Det var Erling som fjerna de. Har foreløpig ikke lyst på nye implantat, men leker litt med tanken å «flytte flesk» fra andre deler av kroppen… Men det er dyrt😆
91ejnot Skrevet 13. mai Forfatter #70 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg er enig i at dette ble veldig bra! Gratulerer! Jeg synes ofte at resultatene fra mageplastikk ser litt "merkelig" ut på før/etter-bilder. At man kan se at det er gjort noe. Det klarer jeg ikke å se at det gjør på deg. Veldig fint resultat😊 Og håper du lar de der surmaga innleggene i starten passere. Det høres jo veldig ut som at du hadde mer enn et kosmetisk behov. Så jeg er glad du fikk det dekket! Anonymkode: fe954...407 Tusen, hjertelig takk🥰 Det er så hyggelig å høre. Jeg setter stor pris på de gode ordene fra deg 🫶🏼
snurk Skrevet 13. mai #71 Skrevet 13. mai 91ejnot skrev (3 timer siden): Åå, tusen takk! Så takknemlig for at du sier det🥹 Jeg var SÅ redd for både navelen og arret, men der har kirurgen imponert meg helt enormt. Har sett et par skrekkeksempler når det kommer til navel, så ja. Takk🥰 Så artig at du «kjente han igjen» på beskrivelsen 😂 Hvordan syns du brystoperasjonen har gått og tiden etter? Jeg fjerna mine implantat ifjor, da de var 15 år gamle og hadde vridd seg. Det var Erling som fjerna de. Har foreløpig ikke lyst på nye implantat, men leker litt med tanken å «flytte flesk» fra andre deler av kroppen… Men det er dyrt😆 Hehe ja, når du skrev at du hadde vært på Aleris og at kirurgen var 68 år så tenkte jeg med en gang at det kunne være samme. Når du nevnte "muse-løft" så var jeg ganske sikker 😂 Han sa nemlig det samme til meg når jeg hadde noen spørsmål til mini-bukplastikk 😂 Brystforstørringen har gått over all forventning. Etter to svangerskap og amming i sammenlagt 5 år var det ganske tomt. Valgte en moderat størrelse og over muskel, så mulig det er derfor det har gått så bra. Om jeg hadde hatt "mer å jobbe med" så ville jeg også gått for fett-transplantasjon 😊 hvordan synes du det har vært å være uten implantater etter så lang tid? Har huden trukket seg tilbake?
91ejnot Skrevet 14. mai Forfatter #72 Skrevet 14. mai snurk skrev (10 timer siden): Hehe ja, når du skrev at du hadde vært på Aleris og at kirurgen var 68 år så tenkte jeg med en gang at det kunne være samme. Når du nevnte "muse-løft" så var jeg ganske sikker 😂 Han sa nemlig det samme til meg når jeg hadde noen spørsmål til mini-bukplastikk 😂 Brystforstørringen har gått over all forventning. Etter to svangerskap og amming i sammenlagt 5 år var det ganske tomt. Valgte en moderat størrelse og over muskel, så mulig det er derfor det har gått så bra. Om jeg hadde hatt "mer å jobbe med" så ville jeg også gått for fett-transplantasjon 😊 hvordan synes du det har vært å være uten implantater etter så lang tid? Har huden trukket seg tilbake? Artig😂 Det skjønner jeg godt altså! Håper du får mange gode år, uten komplikasjoner🤞🏼🥰 Jeg tok mine implantat som 19-åring med opprinnelig liten A-cup. Etter det så har jeg også ammet 2 barn i til sammen 3 år, hadde da gigabryst i ammetiden😆 Puppene i dag har gått ned til sin opprinnelige lille størrelse, men de «henger» veldig fint. Det er kun BH som er vanskelig, fordi brystene er litt tom og løs i skinnet. Jeg tipper det er sånn de ville ha vært etter ammetiden uansett, uavhengig av implantat 🤭
snurk Skrevet 14. mai #73 Skrevet 14. mai 91ejnot skrev (5 timer siden): Artig😂 Det skjønner jeg godt altså! Håper du får mange gode år, uten komplikasjoner🤞🏼🥰 Jeg tok mine implantat som 19-åring med opprinnelig liten A-cup. Etter det så har jeg også ammet 2 barn i til sammen 3 år, hadde da gigabryst i ammetiden😆 Puppene i dag har gått ned til sin opprinnelige lille størrelse, men de «henger» veldig fint. Det er kun BH som er vanskelig, fordi brystene er litt tom og løs i skinnet. Jeg tipper det er sånn de ville ha vært etter ammetiden uansett, uavhengig av implantat 🤭 Ja ikke sant. Jeg hadde også liten A-cup men før barn var det i det minste spenst i brystene og jeg kunne fint jukse meg til en utringning med en veldig god bh (full av innlegg, men allikevel 😂). Etter svangerskap, amming og vektnedgang mistet jeg alt volumet i øvre del av brystet og selv ikke den beste bh i hele verden kunne hjulpet meg 😭 Men det høres jo ut som du har et veldig godt utgangspunkt for fett-transplantasjon da. Veldig dyrt da, men man må kanskje tenke at man får pupper og fettsugning i samme prosess 🤭 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå