AnonymBruker Skrevet 14. mars #21 Skrevet 14. mars Hvordan den ser ut i slapp tilstand er helt uvesentlig for meg. Jeg har aldri hørt om kvinner som er opptatt av det. Når det gjelder seksuell nytelse har mange kvinner preferanser, men de er ikke nødvendigvis slik som menn tror. Størst er ikke alltid best, det kan være vondt. Kvinner er også bygget ulikt, og derfor handler det ofte om å finne en god match. Anonymkode: ff311...39e 3 6
AnonymBruker Skrevet 14. mars #22 Skrevet 14. mars Jeg kjenner faktisk en som har tatt en slik operasjon. Jeg tror det er veldig enkelt å si her inne at man ikke burde gjøre det. Han jeg kjenner slet veldig med dette fordi han opplevde lite nytelse under sex selv, og alle damene han var med avsluttet pga penis var for liten. Han fikk et nytt liv etter operasjonen. I slike tilfeller så kan en operasjon tilføre livskvalitet. Så gjør det som er best for deg! Men vær klar over risikoene. Anonymkode: 07cbc...a46 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #23 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg kjenner faktisk en som har tatt en slik operasjon. Jeg tror det er veldig enkelt å si her inne at man ikke burde gjøre det. Han jeg kjenner slet veldig med dette fordi han opplevde lite nytelse under sex selv, og alle damene han var med avsluttet pga penis var for liten. Han fikk et nytt liv etter operasjonen. I slike tilfeller så kan en operasjon tilføre livskvalitet. Så gjør det som er best for deg! Men vær klar over risikoene. Anonymkode: 07cbc...a46 Så du mener han fikk et bedre liv? Hvordan? Den blir jo ikke så mye større erigert? Ble han mer selvsikker? Ble sexen bedre? Jeg vil gjerne vite mest mulig Anonymkode: 53ce5...e1c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #24 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Legger innlegget her fordi det er relevant ift relasjon og forhold for min del, ikke direkte seksualitet Spørsmål: Vill du som kvinne valgt en mann med liten penis, eller en som har tatt operasjon for penisforstørrelse? Dvs ville du valgt en liten eller større, eller original, ellet operert? Jeg spør her fordi jeg planlegger operasjon for eget selvbilde, men jeg tenker på hvordan evt fremtidig partner vil forholde seg til det. Jeg er som dere skjønner singel, og søker forhold, men har ekstremt dårlig selvfølelse som jeg håper å få forbedret med operasjon Veldig glad for seriøse svar da dette er en tung beslutning ift risiko og som også ca 150 000 kroner. Jeg har allerede vært på konsultasjon og fått «aksept» for operasjonen på privat klinikk i Oslo Anonymkode: 53ce5...e1c Jeg ville valgt en som ikke hadde operert penisen sin. Om den er liten spiller null rolle for meg. Penis er irrelevant for om en mann er sexy, tiltrekkende osv. Selvtillit og selvfølelse er det motsatte. Det er attraktivt. En mann som operer penisen sin er et meget sterkt uttrykk for lite til ingen selvfølelse og selvtillit. Penisen i seg selv er irrelevant for meg. Kun opplevd 1 tilfelle i livet der penis ble et tema og det var fordi penisen ble for stor for at jeg kunne ha et normalt sexliv som ga meg nytelse. Det var kun ubehag. En liten penis kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 2e8bc...f3d 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #25 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg gjør det utelukkende for min egen del. Min penis er ca 10/11 cm, Anonymkode: 53ce5...e1c Mitt favorittleketøy er en rabbit. Den «innvedige delen» er 9 cm. Den treffer perfekt akkurat der den skal. Alt over dette har null mening nytelsesmessig for min del. Anonymkode: 2e8bc...f3d 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #26 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er trådstarter: Risiko er - Den kan bli kortere, men sjelden - Den kan bli «vinglete» - Den vil ikke lenger stå opp med ereksjon, men peke mer rett frem - Man kan miste sensorikk/følelse Fordeler er at den blir større i slapp tilstand 1-5 cm og at den henger mer ned så den ikke peker rett frem og ser ut som et barn. Den blir sjelden lengre erigert, men evt da type 1-2 cm Anonymkode: 53ce5...e1c Ikke gjør det. Jeg trodde at størrelse betydde mye for meg, men den beste sexen jeg har hatt var med en mann fra Filippinene, og penisen hans var veldig liten. Men som sagt, sex var ubeskrivelig Anonymkode: 5ea4a...646 1 2
kommodevaran Skrevet 14. mars #27 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg er trådstarter: Risiko er - Den kan bli kortere, men sjelden - Den kan bli «vinglete» - Den vil ikke lenger stå opp med ereksjon, men peke mer rett frem - Man kan miste sensorikk/følelse Fordeler er at den blir større i slapp tilstand 1-5 cm og at den henger mer ned så den ikke peker rett frem og ser ut som et barn. Den blir sjelden lengre erigert, men evt da type 1-2 cm Anonymkode: 53ce5...e1c Jeg vet ikke hvor mye slapp penis du har sett, men det er ekstremt sjeldent med penis som ser stor og "fin" ut i slapp tilstand, og det er nok ytterst få kvinner som forventer stort av en slapp penis. Selv de mennene jeg har kjent som har vært svært velutstyrte i erigert tilstand, har hatt penis som rett og slett ser udelikat ut når den er slapp. Men det tenker man ikke så mye på, for det er jo ikke når den er slapp den skal brukes. Med andre ord: tror de fleste kvinner driter i hvordan den ser ut når den er slapp. Så for meg høres det ganske hinsides ut å gå gjennom en svinedyr operasjon bare for å forandre på utseendet på den i en tilstand der kvinner flest ikke bryr seg om utseendet uansett. Særlig om du også risikerer å miste følelse i den. Det viktigste er jo hvordan den fungerer og føles i erigert tilstand, og det høres ikke ut som operasjonen kommer til å bidra med noe positivt på det planet. Vil også minne om at kvinner sjeldent får orgasme kun av penetrering, så selv med en mindre penis er det gode sjanser for å kunne gi kvinner fantastisk nytelse om du bare lærer å bruke resten av kroppen riktig. 2 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars #28 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Prognosene er gode og risikoen lav. Det største spørsmålet er om min psyke vil «slippe taket» ift enorm mengde skam. Altså vil en slik operasjon i det hele tatt hjelpe meg? Anonymkode: 53ce5...e1c Du har ingen grunn overhodet til å føle skam om du opererer. Kvinner er så vanvittig dobbeltmoralske at jeg blir uvel. Et av de mest utførte inngrepene er brystoperasjoner med innlegg av implantater. Hvorfor skal ikke menn få operere om det er noe som plager dem? Jeg er kvinne og må være ærlig å si at størrelsen på penis har en del å si for meg, også visuelt. Jeg hadde blitt skuffet om en mann jeg likte hadde veldig liten penis 🥺 Jeg forstår det godt om du velger deg operasjon og du har ingenting å skamme deg over ♥️ Anonymkode: be559...b5b 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars #29 Skrevet 14. mars kommodevaran skrev (3 minutter siden): Jeg vet ikke hvor mye slapp penis du har sett, men det er ekstremt sjeldent med penis som ser stor og "fin" ut i slapp tilstand, og det er nok ytterst få kvinner som forventer stort av en slapp penis. Selv de mennene jeg har kjent som har vært svært velutstyrte i erigert tilstand, har hatt penis som rett og slett ser udelikat ut når den er slapp. Men det tenker man ikke så mye på, for det er jo ikke når den er slapp den skal brukes. Med andre ord: tror de fleste kvinner driter i hvordan den ser ut når den er slapp. Så for meg høres det ganske hinsides ut å gå gjennom en svinedyr operasjon bare for å forandre på utseendet på den i en tilstand der kvinner flest ikke bryr seg om utseendet uansett. Særlig om du også risikerer å miste følelse i den. Det viktigste er jo hvordan den fungerer og føles i erigert tilstand, og det høres ikke ut som operasjonen kommer til å bidra med noe positivt på det planet. Vil også minne om at kvinner sjeldent får orgasme kun av penetrering, så selv med en mindre penis er det gode sjanser for å kunne gi kvinner fantastisk nytelse om du bare lærer å bruke resten av kroppen riktig. Snakk for deg selv - og ikke de fleste kvinner. Jeg er kvinne og tenker ikke som deg. Er så lei av kvinner som tror at alle kvinner tenker som dem. Anonymkode: be559...b5b
AnonymBruker Skrevet 14. mars #30 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ville valgt en som ikke hadde operert penisen sin. Om den er liten spiller null rolle for meg. Penis er irrelevant for om en mann er sexy, tiltrekkende osv. Selvtillit og selvfølelse er det motsatte. Det er attraktivt. En mann som operer penisen sin er et meget sterkt uttrykk for lite til ingen selvfølelse og selvtillit. Penisen i seg selv er irrelevant for meg. Kun opplevd 1 tilfelle i livet der penis ble et tema og det var fordi penisen ble for stor for at jeg kunne ha et normalt sexliv som ga meg nytelse. Det var kun ubehag. En liten penis kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: 2e8bc...f3d Så en kvinne som opererer brystene sine har lite til ingen selvfølelse eller selvtillit?? Ærlig talt du er helt på viddene. Anonymkode: be559...b5b 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #31 Skrevet 14. mars Her er det nok mange hensyn å ta. Jeg tror du bør tenke deg godt om før du operer. Jeg har full forståelse for at en liten penis kan være ødeleggende for selvtilliten, spesielt dersom du får kommentarer på det. Samtidig tror jeg mange kvinner ville synes det er mindre tiltrekkende med en mann som har fått utført plastisk kirurgi. Mitt spørsmål er, hvor stor vil forskjellen være? Dersom du går fra 10-11cm til 15-16 cm i erigert tilstand, kan jeg forstå at du ønsker å utføre operasjonen. Dersom endringen kun er på et par centimeter, tenker jeg det er en veldig stor pengesum å benytte på noe som ikke kommer til å gjøre en særlig forskjell, verken estetisk eller seksuelt. Hvordan en penis ser ut i slapp tilstand tror jeg de aller fleste er svært likegyldige til. Håper du lander på det riktige valget for deg. Tenk deg godt om❤️ Anonymkode: b2756...5af 1 1
Bimbo Skrevet 14. mars #32 Skrevet 14. mars Jeg er ikke en av de kvinnene som synes at penis er totalt uinteressant og irrelevant, men kan faktisk ikke tenke meg et eneste overfladisk, fysisk trekk som er mindre viktig for meg enn hvordan den ser ut i slapp tilstand. Aldri studert, aldri ofret en tanke. Hadde dog ikke tenkt noe negativt om at du hadde operert heller, selv om det ikke er info som jeg synes er nyttig eller nødvendig for ny partner. Bortkastede penger om kvinnelig validering er med på vektskåla her. Hovedregelen er at når mannen er gull, så er penisen også automatisk det. 6 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #33 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er trådstarter: Risiko er - Den kan bli kortere, men sjelden - Den kan bli «vinglete» - Den vil ikke lenger stå opp med ereksjon, men peke mer rett frem - Man kan miste sensorikk/følelse Fordeler er at den blir større i slapp tilstand 1-5 cm og at den henger mer ned så den ikke peker rett frem og ser ut som et barn. Den blir sjelden lengre erigert, men evt da type 1-2 cm Anonymkode: 53ce5...e1c Slik jeg ser det har du pr. i dag en helt frisk penis som fungerer som den skal. Kanskje blir den litt lengre i ikke-erigert tilstand etter en operasjon. Men du risikerer også at du ikke lenger vil få nytelse av sex/onani etter operasjonen. Du risikerer at den kan bli vinglete, som igjen kan gi utfordringer med å ha sex, og det er også en risiko for at den kan bli kortere, selv om det er sjeldent. Jeg er ikke i tvil en gang - å beholde den friske og fungerende og naturlige penisen du har er definitivt det beste! Slik jeg ser det, er det du eventuelt "vinner" på å ta en slik operasjon først og fremst at penis i ikke-erigert tilstand kanskje (eller kanskje ikke) blir litt lengre visuelt. Men når det kommer til erigert tilstand er det ikke, eller sjelden, penis blir lengre etter operasjon. Helt ærlig - om mannens penis i slapp tilstand er x eller xx centimeter lang eller kort, det bryr jeg meg absolutt ingenting om! Du har en penis som er helt funksjonell for å ha god sex! Først og fremst er du mann. Penis utgjør en minimal del av en mann og en manns kropp. Utseende betyr lite. Min beste sex i livet har jeg hatt med en mann med penis på din størrelse. De kvinnene du har møtt har tydeligvis store problemer med seg selv, og de var ute etter å såre andre. Du skal være glad for at disse avslørte seg selv, for de er kvinner som man vanskelig kan ha et godt forhold til, med de holdningene de har. Jeg ville heller ha jobbet med meg selv, om jeg var deg. Jobb med egen psyke og selvtillit/-bilde ved hjelp av psykolog. Gjør ellers det du kan for å ha det godt i livet og med deg selv. Ha eller skaff deg et godt nettverk, ha interesser/hobbyer som er sunne og som gir deg glede og gjør at du møter fornuftige, gode mennesker, tren og spis sunt, utfordre deg selv innimellom på en trygg måte med aktiviteter som gir deg mestringsfølelse (ikke legg listen for høyt, ikke usunne eller farlige ting!). Begynn gjerne med frivillig arbeid. Jo tryggere du står i deg selv og i ditt liv, jo mindre fokus får du på lengden av penis i ikke-erigert tilstand. I erigert tilstand er din penis mer enn nok til å skape stor nytelse for både deg og en kvinne - når du møter riktig kvinne hvor alt annet også fungerer! Spar pengene dine, bruk dem heller på å gå i behandling en periode og til noe som gir deg glede på annen måte. Ikke risiker å ta en operasjon som trolig ikke vil endre egne tanker/følelser om egen kropp, og i verste fall faktisk kan ødelegge din mulighet til å få seksuell nytelse resten av livet. Anonymkode: 12f69...fa9 4 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars #34 Skrevet 14. mars Jeg hadde valgt en mann med en frisk penis som ikke var blitt fucked av en operasjon. Jeg er pessimistisk anlagt eller realistisk, alt etter hva man foretrekker og jeg tenker på alt som kan gå galt. Det er bedre å ha en liten pikk enn en som er 2-5 cm lenger og ser rar ut, du har ikke samme følelse osv. Hva er et godt sexliv uten all følelse der nede? Nok av ting en mann med liten penis kan bruke utenom penis for å ha et godt sexliv. Men følelsen av din penis kan du ikke få tilbake hvis du lar noen skjære i den. Bruk heller penger på terapi og jobb med å akseptere deg selv. Ingen er 100% fornøyde med seg selv, alle har noe og selv om jeg skjønner at dette med størrelse på penis er en stor greie for dere menn så er det virkelig ikke verdt det å betale så mye penger for noe som gir deg så lite og bare den risikoen det medfører å gå gjennom en slik operasjon burde får deg til å gladelig akseptere deg som du er. Man er ikke mer mann om man har 18 cm og man er ikke mindre om man har 8cm. Nok av damer der ute og er overbevist om at du vil finne en som du kan få det til å fungere med. Om du allikevel ender opp med å gjøre det så er det et valg du tar, det er opp til deg. Om en dame velger deg vekk enten på grunn av operasjon eller liten penis så er hun ikke verdt en innsats uansett. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg hadde aldri i livet gått for en mann hadde en selvfølelse basert på penis og ikke hva slags menneske han var. En slik mann hadde ikke tilført livet mitt noe positivt. Anonymkode: c1f5e...255 Hva med alle kvinnene som velger å fikse opp i underlivet da, eller som velger å fikse pupper, herlighet hva med disse som stapper seg full av fillers og botox? Det er SAMME greia. Og jeg er i mot å endre på noe som fungerer men jeg kan jo forstå hvorfor folk er så usikre at de ender opp med å gjøre noe slikt. Man er ikke et dårlig menneske og ikke evner å tilføre andre noe positivt om man gjør dette. Jeez. Anonymkode: ff991...631 5 2
Gaia Skrevet 14. mars #35 Skrevet 14. mars Hvis penisen ikke blir særlig lengre i erigert tilstand, er jo operasjonen egentlig forgjeves? Det er bedre sex du er ute etter? Da tenker jeg at du heller må utforske sex på andre måter enn kun penetrasjon hvis det heller ikke gir deg særlig mye? 2 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars #36 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg gjør det utelukkende for min egen del. Min penis er ca 10/11 cm, så godt under snittet, men heller ikke micropenis. Det største problemet for meg er hvordan ser ut slapp. Den jo ut som penisen til et lite barn, innskrumpet og kort, og den henger ikke ned, men stikker liksom rett ut Jeg er 48 år, så jeg har jo hatt sex, men har fått direkte tilbakemelding på at den er for liten. En dame sa en gang at hun ville jeg skulle bruke fingrene fordi hun ikke fikk nytelse av penis. For min del er det også sånn sånn at jeg ikke kjenner nok til å få orgasme. Sikkert mitt psykisk også, men jeg klarer ikke å få orgasme ved samleie. Jeg fikk også høre en gang av en dame at hun følte seg mer maskulin inn meg så hun avbrøt samleiet og sendte meg hjem Anonymkode: 53ce5...e1c Fy søren for noen kjærringer. Det er ikke rart du har fått en knekk i selvfølelsen på grunn av dette! Blir både sint og lei meg på dine vegne. Ingen skal måtte høre sånn idioti. Så er det jo en kjensgjerning at penisen din ikke er så stor, det er liksom ikke til å komme unna. Likevel så er den stor nok. Hvis du tenker deg om, hun ene dumme dama som ville du skulle bruke fingrene, hun er jo helt tett i pappen da penisen er større enn fingeren. Hun sa det bare for å være direkte jævelig. En annen ting er at jeg tror du overvurderer hvor mye kvinner bryr seg om hvordan en slapp penis ser ut. De fleste av oss bryr oss null nix og nada om det. Jeg blir nødt til å bruke fingrer på klitoris for å komme og jeg får kun til å komme da om penisen ikke er så stor. Jeg vet ikke hvorfor, det er som det stopper opp om jeg ikke får knipe godt rundt. Kjæresten min har ikke så stor penis han heller, har ikke målt eller spurt altså, men jeg er kjempe fornøyd med både han og penisen hans. Jeg synes ikke det høres ut som det er verdt risikoen, men det er selvsagt helt opp til deg. Bare ikke tro at dette er noe du må gjøre for å gjøre en fremtidig kjæreste glad. Det finnes damer der ute som kommer til å like deg akkurat like godt med den penisen du har. Anonymkode: 2498f...e7e 2 1
Christina82 Skrevet 14. mars #37 Skrevet 14. mars Ryddet for avsporinger og utgi seg for å være flere personer i en diskusjon. Christina82, mod
Macro Skrevet 14. mars #38 Skrevet 14. mars (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Visst dette er alt du får igjen for å bruke så mye penger på å operere pluss risikoen du tar for å gjøre det så NEI! Om du er operert eller ikke bryr jeg meg ikke om. For noen er penisen din liten men for andre er den perfekt! Mannen har en god penis,men slikking og fingring er dårlig. Fokuserer på det så blir du en god elsker! Ta på en sleeve eller noe! Det er nok av folk som vil like deg og den som den er. Men få deg selvtilitt! Det tenner! Jeg liker penis på 18-20cm. Men savner skikkelig forspill. Det fins damer som ikke klarer å få inn penis pga vaginalisme osv, de hadde vært fornøyd med din vil jeg tro! Anonymkode: cdf90...826 Her tror jeg du med flere undervurderer hvor hardt manglende kjønnspreg og kjønnsfunksjon går på psyken. Som sagt er jeg rekonstruert etter fødsel og til slutt var jeg så desperat at jeg heller ville se og føle meg normal enn å få stort utbytte av sex. Snakk med lege og menn som har gått igjennom det samme. Det viktigste er DEG, ikke damene rundt. Vi damer vil ha tusen ulike meninger men til syvende og sist er det du som skal ha kroppen din. Endret 14. mars av Macro Skrivefeil 1 1
kommodevaran Skrevet 14. mars #39 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Snakk for deg selv - og ikke de fleste kvinner. Jeg er kvinne og tenker ikke som deg. Er så lei av kvinner som tror at alle kvinner tenker som dem. Anonymkode: be559...b5b Jeg kjenner mange kvinner, som jeg snakker med om alt mulig rart. Ikke en eneste én av dem bryr seg nevneverdig om hvordan en slapp penis ser ut. Det er også det inntrykket jeg har fått fra de fleste kvinner i diverse online debatter og diskusjoner jeg har vært innom som omhandlet dette temaet. Det at du personlig (altså én kvinne) ikke tenker slik som meg, forandrer ikke på at de fleste kvinner har lignende tankegang. Jeg påstod ikke at alle kvinner tenker slik, og for sikkerhets skyld skrev jeg også at jeg tror det er slik kvinner flest tenker. Altså påstod jeg ikke at jeg vet med 100% sikkerhet. Men den detaljen gikk du kanskje glipp, der du hadde det så travelt med å bli fornærmet over at din personlige mening om peniser ikke ble inkludert i mitt innlegg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars #40 Skrevet 14. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er trådstarter: Risiko er - Den kan bli kortere, men sjelden - Den kan bli «vinglete» - Den vil ikke lenger stå opp med ereksjon, men peke mer rett frem - Man kan miste sensorikk/følelse Fordeler er at den blir større i slapp tilstand 1-5 cm og at den henger mer ned så den ikke peker rett frem og ser ut som et barn. Den blir sjelden lengre erigert, men evt da type 1-2 cm Anonymkode: 53ce5...e1c Jeg mener helt oppriktig at tykkelse er viktigere enn lengde, og vinkelen med ereksjon er også ganske viktig, sett fra mitt perspektiv mtp. nytelse. Jeg ville heller hatt en penis på 10-11 cm som faktisk sto opp, fremfor å peke rett frem, spesielt hvis den har bra tykkelse i tilegg. Anonymkode: 14907...9dd 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå