Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Legger innlegget her fordi det er relevant ift relasjon og forhold for min del, ikke direkte seksualitet

Spørsmål: 
Vill du som kvinne valgt en mann med liten penis, eller en som har tatt operasjon for penisforstørrelse? Dvs ville du valgt en liten eller større, eller original, ellet operert? 

Jeg spør her fordi jeg planlegger operasjon for eget selvbilde, men jeg tenker på hvordan evt fremtidig partner vil forholde seg til det. Jeg er som dere skjønner singel, og søker forhold, men har ekstremt dårlig selvfølelse som jeg håper å få forbedret med operasjon

Veldig glad for seriøse svar da dette er en tung beslutning ift risiko og som også ca 150 000 kroner. Jeg har allerede vært på konsultasjon og fått «aksept» for operasjonen på privat klinikk i Oslo

Anonymkode: 53ce5...e1c

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

På generell basis er selvtillit og en mann som er trygg og komfortabel med hvem og hva han er, mye mer attraktivt enn en mann med så mye komplekser at han tror kirurgi er løsningen. Minst attraktivt av alt er en mann som er så fokusert på sin egen penis at han tror den er avgjørende for andre. 

Anonymkode: ab942...3c2

• Liker 23
  • Hjerte 1
  • Nyttig 19
Skrevet

Hva definerer du som liten penis?

Først og fremst så håper jeg du velger å gjøre det for din egen del, om dette er noe du virkelig har tenkt og gjennomføre...

Ville tenkt meg veldig nøye om var jeg deg...

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

En mann som sier penis er liten, er som oftest en helt god og brukanes penis. 

Anonymkode: 0cb82...489

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Jeg har selv rekonstruert etter fødsel og det hadde vært dobbelmoralsk å ikke akseptere en operert mann. Det viktigste er likevel at greia di fungerer.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Ville valgt liten og velfungerende, foran en større, operert og (i verste fall) ikke fungerende…

Tenk deg -godt- om. Et selvbilde sitter ikke mellom beina!

Endret av KaffekoppQueen
  • Liker 8
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg gjør det utelukkende for min egen del. Min penis er ca 10/11 cm, så godt under snittet, men heller ikke micropenis. Det største problemet for meg er hvordan ser ut slapp. Den jo ut som penisen til et lite barn, innskrumpet og kort, og den henger ikke ned, men stikker liksom rett ut

Jeg er 48 år, så jeg har jo hatt sex, men har fått direkte tilbakemelding på at den er for liten. En dame sa en gang at hun ville jeg skulle bruke fingrene fordi hun ikke fikk nytelse av penis. For min del er det også sånn sånn at jeg ikke kjenner nok til å få orgasme. Sikkert mitt psykisk også, men jeg klarer ikke å få orgasme ved samleie. Jeg fikk også høre en gang av en dame at hun følte seg mer maskulin inn meg så hun avbrøt samleiet og sendte meg hjem

• Hjerte 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde valgt enn mann som er selvsikker. Vi har den kroppen vi har, vi må rett og slett eie det. 

Hvordan det ser ut under beltestedet spiller ikke så stor rolle, bare vær stolt over kroppen du har.

Å hvis du virkelig vil ha et ordelag svar. Så er ikke jeg noe glad i alt for stor, for det blir smertefult.

Anonymkode: c58a6...42e

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg gjør det utelukkende for min egen del. Min penis er ca 10/11 cm, så godt under snittet, men heller ikke micropenis. Det største problemet for meg er hvordan ser ut slapp. Den jo ut som penisen til et lite barn, innskrumpet og kort, og den henger ikke ned, men stikker liksom rett ut

Jeg er 48 år, så jeg har jo hatt sex, men har fått direkte tilbakemelding på at den er for liten. En dame sa en gang at hun ville jeg skulle bruke fingrene fordi hun ikke fikk nytelse av penis. For min del er det også sånn sånn at jeg ikke kjenner nok til å få orgasme. Sikkert mitt psykisk også, men jeg klarer ikke å få orgasme ved samleie. Jeg fikk også høre en gang av en dame at hun følte seg mer maskulin inn meg så hun avbrøt samleiet og sendte meg hjem

Så trist å lese om de tilbakemeldingene du har fått. Spesielt den siste. Det var mildt sagt veldig spesielt...

Hva om penis mister sin funksjon?

Jeg kjenner ikke til risikoene, men hadde tenkt meg godt om var jeg deg...

• Liker 11
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trådstarter:

Risiko er

- Den kan bli kortere, men sjelden

- Den kan bli «vinglete»

- Den vil ikke lenger stå opp med ereksjon, men peke mer rett frem

- Man kan miste sensorikk/følelse

Fordeler er at den blir større i slapp tilstand 1-5 cm og at den henger mer ned så den ikke peker rett frem og ser ut som et barn. Den blir sjelden lengre erigert, men evt da type 1-2 cm 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er trådstarter:

Risiko er

- Den kan bli «vinglete»

Fordeler er at den blir større i slapp tilstand 1-5 cm og at den henger mer ned så den ikke peker rett frem og ser ut som et barn. Den blir sjelden lengre erigert, men evt da type 1-2 cm 

Hva er prognosene på dette?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri i livet gått for en mann hadde en selvfølelse basert på penis og ikke hva slags menneske han var. En slik mann hadde ikke tilført livet mitt noe positivt.

Anonymkode: c1f5e...255

• Liker 8
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Prognosene er gode og risikoen lav. 
Det største spørsmålet er om min psyke vil «slippe taket» ift enorm mengde skam. Altså vil en slik operasjon i det hele tatt hjelpe meg?

• Hjerte 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Legger innlegget her fordi det er relevant ift relasjon og forhold for min del, ikke direkte seksualitet

Spørsmål: 
Vill du som kvinne valgt en mann med liten penis, eller en som har tatt operasjon for penisforstørrelse? Dvs ville du valgt en liten eller større, eller original, ellet operert? 

Jeg spør her fordi jeg planlegger operasjon for eget selvbilde, men jeg tenker på hvordan evt fremtidig partner vil forholde seg til det. Jeg er som dere skjønner singel, og søker forhold, men har ekstremt dårlig selvfølelse som jeg håper å få forbedret med operasjon

Veldig glad for seriøse svar da dette er en tung beslutning ift risiko og som også ca 150 000 kroner. Jeg har allerede vært på konsultasjon og fått «aksept» for operasjonen på privat klinikk i Oslo

Jeg foretrekker en penis som ikke er for lang, og det er vel lengden en slik operasjon går ut på? 

Selvtillit er sexy. 😊

Anonymkode: 2132d...601

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Operasjon medfører vel kun økning i størrelse når den er slapp, ikke når den er stiv? 

Min mann har en penis som er over snittet erigert, men kan se minimal ut når den er slapp og det feks er kaldt eller han ikke er tent. He's a grower, not a shower. Noen kvinner er opptatt av en stor penis. Andre er mest opptatt av mannen penisen er festet på, Om du finner riktig kvinne for deg, er ikke penisstørrelsen din avgjørende. En mindre penis er ikke ensbetydende med dårlig sex, det er bruken som avgjør dette. Om du har synlig dårlig selvtillit rundt dette er det langt mer avtennende enn penisen i seg selv.

Anonymkode: 50ccb...a8a

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Prognosene er gode og risikoen lav. 
Det største spørsmålet er om min psyke vil «slippe taket» ift enorm mengde skam. Altså vil en slik operasjon i det hele tatt hjelpe meg?

Svaret er sannsynligvis nei - problemet ditt sitter i hodet, ikke mellom beina. Du får mange psykologtimer for 150 000...

Anonymkode: ab942...3c2

• Liker 7
  • Nyttig 5
Gjest Lofilteret
Skrevet

De tilbakemeldingene du har fått sier mye mer om de kvinnene enn om deg! Slike kvinner ville du ikke ha i livet ditt uansett. Jeg har stor forståelse for at du ønsker operasjonen. Når noe har plaget en i nesten hele livet må det være lov å endre det man kan. Det hadde ikke betydd noe for meg om en eventuell partner hadde tatt en slik operasjon. Men, til syvende og sist er det din selvfølelse som er viktig - og du må jobbe hardt for å se deg selv som god nok i massevis - uavhengig av operasjon. 

Mange kvinner opererer underlivet og/eller brystene og i mitt hode er en penisforlengende operasjon helt i samme gata. Gjør det du tror er best for deg 👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg er trådstarter:

Risiko er

- Den kan bli «vinglete»

Visst dette er alt du får igjen for å bruke så mye penger på å operere pluss risikoen du tar for å gjøre det så NEI! Om du er operert eller ikke bryr jeg meg ikke om. For noen er penisen din liten men for andre er den perfekt! Mannen har en god penis,men slikking og fingring er dårlig. Fokuserer på det så blir du en god elsker! Ta på en sleeve eller noe! Det er nok av folk som vil like deg og den som den er. Men få deg selvtilitt! Det tenner!

Jeg liker penis på 18-20cm. Men savner skikkelig forspill. Det fins damer som ikke klarer å få inn penis pga vaginalisme osv, de hadde vært fornøyd med din vil jeg tro! 

Anonymkode: cdf90...826

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Visst dette er alt du får igjen for å bruke så mye penger på å operere pluss risikoen du tar for å gjøre det så NEI! Om du er operert eller ikke bryr jeg meg ikke om. For noen er penisen din liten men for andre er den perfekt! Mannen har en god penis,men slikking og fingring er dårlig. Fokuserer på det så blir du en god elsker! Ta på en sleeve eller noe! Det er nok av folk som vil like deg og den som den er. Men få deg selvtilitt! Det tenner!

Jeg liker penis på 18-20cm. Men savner skikkelig forspill. Det fins damer som ikke klarer å få inn penis pga vaginalisme osv, de hadde vært fornøyd med din vil jeg tro! 

Anonymkode: cdf90...826

Menn med stor pikk har en tendens til å bli late elskere, da de tror det er alt som skal til...

Ikke alle er slik, men noen.

• Liker 3
  • Nyttig 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...