Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvordan er den i forhold til sving i øynene? Jeg smører huden rundt øynene også, og da skal det lite til at det renner litt. 

Anonymkode: 090bf...d83

Det har ikke vært et problem for meg, men mulig du tar på nærmere øynene enn jeg gjør. Men mtp jeg ikke merker at jeg har noe på huden, vil jeg tro den er god for slikt også

Anonymkode: b84af...677

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.3.2026 den 20.52):

Jeg kjøpte beauty og Joseon. Rice probiotisk eller noe sånt. Veldig fornøyd med den. Trakk fint inn i huden, ingen hvitskjær, kjenner ikke at den er på huden og legger seg fint under sminke ☺️

Anonymkode: 1e437...0ad

Denne bruker jeg også. Super til min sensitive hud. Den eneste solkremen jeg liker enda bedre er Kiehl's, men den er svindyr…

Anonymkode: 3aea8...d3e

Skrevet

jeg har utrolig sensitiv hud, og trenger ikke bare solfaktor 50, men også Betakaroten. Jeg blir ikke brun, bare rød, har fregner. Betakaroten gjør at jeg kan stå i solen med faktor i mer enn 10 minutter uten å bli svidd. Game changer. Så bare ha dette i bakhodet, alle som bruker høy faktor fordi vi blir faktisk svidd. Jeg har endelig funnet en solkrem som trekker inn fint, og kan brukes under sminke. En jeg tåler og en som jeg kan stole på.

Jeg har både denne flasken og i krem på tube. Har et lager, litt på jobb, hjemme, i bilen, i vesken. Asså, krise uten for meg. Og jeg merker det etter 10 minutter i solen. Og har hatt 2. gangsforbrenning så tro meg, denne kremen sitter!

8719134152487_0.jpg?ref=ACB8EE28BB

Ikke fnyser jeg av Rituals, ikke sparer jeg på bruken. Når min allergiske hud tåler denne, tåler de aller aller fleste den.

AnonymBruker
Skrevet

Supergoop sin er min favoritt til ansikt og kombinasjon med sminke.

Anonymkode: 0cfb0...ab4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.4.2026 den 10.12):

Supergoop sin er min favoritt til ansikt og kombinasjon med sminke.

Har veldig lyst til å teste ut dette merket, hvor har du bestilt den? Finner den ikke i norske nettbutikker. 

Anonymkode: 5e28e...c2b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har veldig lyst til å teste ut dette merket, hvor har du bestilt den? Finner den ikke i norske nettbutikker. 

Jeg pleide å kjøpe hos Heavenscent, men det ser ikke ut som de fører det lenger. Har også kjøpt fra utlandet, uten at jeg husker hvor i farten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

De har to forskjellige solkremer fra Supergoop på Sephora.se. Jeg handler mye derfra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...