Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om en god solkrem til ansiktet, som er fin under sminke, tilpasset sensitiv hud, og som ikke etterlater seg et hvitt lag? 

Anonymkode: 1e437...0ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Heliocare har mange gode! 

Anonymkode: aedb5...8f2

Skrevet

Beauty og Joseon

AnonymBruker
AnonymBruker
Skrevet

Generelt koreanske merker.

Anonymkode: eca37...8e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Revuele Tinted face Cream med solfaktor 50. Den er også å få uten farge.

Er bl.a. å få kjøpt på Normal.

Anonymkode: 667c1...2d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

https://lyko.com/no/cosrx/cosrx-ultra-light-invisible-sunscreen-50ml

Jeg har brukt denne i flere år. Eneste som er lett nok til at jeg orker å ha i ansiktet.

Anonymkode: 702f1...58a

Jeg stiller meg også bak denne. Jeg har prøvd utallige men denne er den enste som treffer på alle punkt for min del.

Jeg har sensitive øyne som alltid renner ved bruk av andre solkremer og kombinasjonshud som hater solkrem og alltid blir så fullt av olje at jeg frykter invasjon fra USA men denne er som om jeg ikke har på noenting. Ikke lukter den noe spesiellt heller.

Huden min blir også hydrert greit av denne så den erstatter dagkrem i sommerhalvåret for meg.

Anonymkode: a3cac...241

• Liker 1
Skrevet

images (1).jpg

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte beauty og Joseon. Rice probiotisk eller noe sånt. Veldig fornøyd med den. Trakk fint inn i huden, ingen hvitskjær, kjenner ikke at den er på huden og legger seg fint under sminke ☺️

Anonymkode: 1e437...0ad

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang jeg ser folk anbefale solkremer tenker jeg på den gangen samboeren min skulle kjøpe solkrem på apoteket!

Han spurte etter en solkrem som ikke svir i øynene, hvorpå apotekeren så dumt på han og sa "du skal ikke smøre deg i øynene?!" 

Måtte forklare henne konseptet svetting. :fnise: 

Ja ja. 

Jeg fant en på Rituals som ikke svir i øynene!

Anonymkode: e5650...ee7

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.3.2026 den 18.08):

https://lyko.com/no/cosrx/cosrx-ultra-light-invisible-sunscreen-50ml

Jeg har brukt denne i flere år. Eneste som er lett nok til at jeg orker å ha i ansiktet.

Anonymkode: 702f1...58a

Jeg også er veldig fornøyd med denne (mann 45). Huden blir ikke feit, merker ikke at jeg har den på. Fungerer mye bedre i sterk varme, for jeg svetter ikke så mye i ansiktet som typer jeg har prøvd før. 

Den er vel relativt rimelig også? 

Anonymkode: b84af...677

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg også er veldig fornøyd med denne (mann 45). Huden blir ikke feit, merker ikke at jeg har den på. Fungerer mye bedre i sterk varme, for jeg svetter ikke så mye i ansiktet som typer jeg har prøvd før. 

Den er vel relativt rimelig også? 

Anonymkode: b84af...677

Hvordan er den i forhold til sving i øynene? Jeg smører huden rundt øynene også, og da skal det lite til at det renner litt. 

Anonymkode: 090bf...d83

Skrevet

Jeg bruker solkrem fra Haruharu, den gule tuben. Rundt øynene bruker jeg La Roche Posay vannfast solstift. Tar gjerne litt pudder rundt øynene i tillegg, for å forebygge eventuell svie😊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg likte veldig godt Purito Go-to daily sunscreen. Den gav en veldig fin glød og føltest veldig hydrerende, men pga. at den er litt "dyr" så bruker jeg COSRX Aloe Soothing Sunscreen til vanlig. Beauty of Joseon shns jeg var ok. Litt lite fukt, men god for huden.

Anonymkode: a90d5...4aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...