Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har begge lyst til å gifte oss, og det at jeg som kvinne ønsker å fri til ham, er noe vi har snakket en del om. Vi er begge litt utradisjonelle, og det er absolutt ikke slik at jeg fratar ham en “mannemann-oppgave” eller presser ham til noe han ikke ønsker.

Det jeg derimot lurer på, er det praktiske rundt ringer. Han ønsker ikke flere ringer,  forlovelsesringen og gifteringen blir den samme – altså blir det denne ringen jeg planlegger å fri med.

Mitt spm er: hvordan gjør jeg det med ring til meg selv? Jeg synes ikke det er spesielt viktig å ha flere ringer i grunn, men vil gjerne ha en ring  fingeren. Er det mest naturlig at jeg kjøper denne ringen  forhånd og har den  etter frieriet, eller bør jeg rett og slett fri med en “fiktiv” ring til han sånn at vi kan velge ringer sammen etterpå, slik at begge kan føle hvilke ring som er best for seg? 

For kontekst så ønsker jeg å fri ute på tur, i lyngen eller på fisketur, da vi er friluftsmennesker. Ønsker å si noen velvalgte ord forran bålet, men ikke mye jålerier med roser ❤️ 

Jeg vet at det ikke finnes noe riktig eller galt her, men jeg synes det hadde vært gøy å høre andres tanker og erfaringer. Del gjerne tips og erfaringer, men ingen nedlatende kommentarer, takk. Jeg vet at dette er "feil" i mange sine øyne. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bare frir uten ring, så går dere sammen og finner ting siden.

Du kan ha med deg en champagneflaske og to glass i sekken for å gjøre det litt spesielt.

Anonymkode: 0f1fe...189

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...