Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #1 Del Skrevet 26. november 2002 Da jeg forleden var i svømmehallen fikk jeg utslett over hele kroppen, samt røde og sviende øyne. (Dette var mitt første klorbad på mange år.) Går det an å ha klorallergi? Hva annet kan det evt være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. november 2002 #2 Del Skrevet 26. november 2002 At du reagerte på kloren i vannet er meget sannsynlig for det kan være veldig sterkt til huden. Spesielt hvis klorinnholdet var litt høyere enn det pleier å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 26. november 2002 #3 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg skrev meget sannsynlig, men så slo tanken meg at jeg er nå egentlig ingen klorvanns-ekspert da Meget mulig kan vi heller si Men om utslettet ikke har gitt seg/gir seg så ta kontakt med lege. For det kan være en reaksjon på annet også. Hilsen eksperten, not Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 26. november 2002 #4 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg har klorallergi og kan ikke bade i svømmehaller. Det har jeg hatt siden jeg var barn og det er slettes ikke uvanlig. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 26. november 2002 #5 Del Skrevet 26. november 2002 Hadde ei jente i klassen på barneskola som hadde klorallergi, hun så ut som en drage etter å ha vært i klorvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ragnalina Skrevet 26. november 2002 #6 Del Skrevet 26. november 2002 det går an å ta zyrtec (eller andre allergitabletter med antihistamin) för man går i bassenget, så slipper man klöen ihvertfall! ellers syns jeg det er veldig forskjellig hvor mye utslag jeg får, det virker som de slumper litt med kloren og det noen ganger kommer mer i vannet enn andre ganger.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå