Gå til innhold

Definer "løs"


Lemming

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Menn er per definisjon ikke løse, for løs betyr at en kan plukkes lett, og det er menn som plukker og må gjøre forarbeidet fremdeles. Det er sjelden at kvinnen er initiator, selv om hun kan flørte vanvittig bra.

Ergo: kvinner er løse, begge kjønn kan være like promiskuøse. Og menn som er promiskuøse står det mer respekt av, det er ikke bare å skreve med beina for menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn er per definisjon ikke løse, for løs betyr at en kan plukkes lett, og det er menn som plukker og må gjøre forarbeidet fremdeles. Det er sjelden at kvinnen er initiator, selv om hun kan flørte vanvittig bra.

Ergo: kvinner er løse, begge kjønn kan være like promiskuøse. Og menn som er promiskuøse står det mer respekt av, det er ikke bare å skreve med beina for menn.

Nettopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ergo: kvinner er løse, begge kjønn kan være like promiskuøse. Og menn som er promiskuøse står det mer respekt av, det er ikke bare å skreve med beina for menn.

Av en eller annen grunn finner jeg den holdningen utrolig frastøtende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det negativt å være "løs"? Jeg synes ikke det, så lenge du har det gøy og ikke sårer noen andre er det bare gøy å ha sex med en del;)

Jeg synes det er negativt. (Det jeg kaller løs da iallefall...)

Men etter min mening går ikke "løs" nødvendigvis på antall, men mer hvordan, måten det skjer, og hvem, alt som tilbyr seg enten de er gift eller singel, osv...

Enkelte ser jeg på som skikkelig løs, mens andre tenker jeg ikke sånn om selv om de kanskje har hatt flere sexpartnere..

Og ja, det er negativt å være løs. Jeg ville f.eks. aldri inngått et forhold med en av de som regnes for å være løs her hvor jeg bor. Det ville ikke vært noe kult at halve bygda hadde vært til sengs med minn mann liksom..Og jeg tror gutter er enda mer vare på dette når de skal velge seg en partner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er per definisjon ikke løse, for løs betyr at en kan plukkes lett, og det er menn som plukker og må gjøre forarbeidet fremdeles. Det er sjelden at kvinnen er initiator, selv om hun kan flørte vanvittig bra.

Ergo: kvinner er løse, begge kjønn kan være like promiskuøse. Og menn som er promiskuøse står det mer respekt av, det er ikke bare å skreve med beina for menn.

Her vil jeg bare himle litt med øynene. For en idiotisk konklusjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg om den saken jeg. Men jeg vil nevne han i Big Brother. Han svenske, Thommy, han skryter jo på at han har hatt over 400 kvinner på ryggen. Og det er kanskje litt veldig mye LØS...... Men jeg syns det blir litt kvalmt jeg da når både menn og kvinner skryter på seg at man har hatt sex med så så mange..... Det er og blir kvalmt mener nå jeg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mange må en jente ha hatt sex med før du synes hun er løs?

Hvor mange må en mann ha hatt sex med før du synes han er løs?

Bor du i en liten by og har mange løse forbindelser, så husker folk det.

Mor snakker om hun DEr, det gjør også bestemor. Det glemmes aldri.

Når du er noen og 30 og har hatt 100 da er du billig og en tøs-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er billige, Rundbrennere, løse eller Tøse..

mens

Gutter er Rundbrennere..

Sånn er det bare.. flere uttrykk på damene vett'u..

"Kjært barn har mange navn :P"

Puss* :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter er billige, Rundbrennere, løse eller Tøse..

Gutter er Rundbrennere..

"Kjært barn har mange navn :P"

Rundbrenner? Var det alt du kunne komme på? Jeg har noen flere.

Pelsjeger, musejeger, horebukk, player, mannsgris, horekunde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Løs" er et begrep som blir brukt av mennesker som har behov for å dømme og stemple andre.

Det sier med andre ord noe om de som bruker ordet, ikke om dem de snakker om.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Løs" er et begrep som blir brukt av mennesker som har behov for å dømme og stemple andre.

Det sier med andre ord noe om de som bruker ordet, ikke om dem de snakker om.

Kanskje løs er et mer negativt ladd ord for promiskuøs, men det betyr fremdeles det samme.

Har man hyppig sex med stadig varierende partnere er man løs/promiskuøs. Om dette er negativt eller ikke er vel opp til en selv å bestemme. Men faktum er at det er en defenisjon på en slik oppførsel(spørsmålet er hvor grensa går), det er ikke et ord som bare har dukket opp for å "trykke ned" folk som har sex med mange partnere.

Forskjellen på å kalle en person "løs" eller "promiskuøs" blir som å kalle en person "feit" istedet for "tykk"(eller "stor"). Om du synes det ene høres verre ut enn det andre, har det egentlig ikke mye å si, for det betyr det samme. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo ingen "offentlig standard" for dette, annet enn innenfor de moralnormene enhver måtte finne for godt å følge. Dermed kan vi være uenige i hverandres valg av normer, og vi kan saktens kritisere personer som ikke lever i henhold til de normene de selv påstår å ha, men utover det blir det synsing.

Hvis vi skal holde oss til synsing, synes jeg at en person er for "løs" hvis man ikke (lenger) tør drikke av samme colaflaske som vedkommende, fordi det ikke er godt å si hvilke sykdommer h*n kan ha pådratt seg i det siste. Og hvis "har du testet deg for kjønssykdommer i det siste" er er naturlig spørsmål å stille til noen, er ikke vedkommende en jeg kunne falt for.

Det er mine "regler", så får andre ha sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundbrenner? Var det alt du kunne komme på? Jeg har noen flere.

Pelsjeger, musejeger, horebukk, player, mannsgris, horekunde.

Det er de mest brukte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

syns ikke bestandig man skal se på antallet om en person er løs eller ikke. jeg syns f.eks at en person som har sex med 5 gutter som er kompiser er mye løsere enn ei jente som har sex med 5 gutter i forskjellige byer.

kjenner f.eks til ei jente som jobbet på et fjellhotell og hadde iløpet av noen mnd, hatt sex med alle manlige ansatte. og oppdaget plutselig at hun var gravid, i 4.mnd uten å ha greie på hvem som var faren til barnet. dette er for meg "løst"

selv er jeg veldig glad i sex, og har etter jeg mistet jomfrudommen for nesten 6 år siden hatt sex med 11 gutter, men jeg vil ikke betegne meg selv som løs. jeg er veldig kresen på menn, og springer ikke ut på byen bare for å finne meg en å ha sex med.

jeg syns dette med betegnelsen "løs" har mye med holdning å gjøre.

"løs" er for meg ei jente som puler på hva som helst.

kanskje jeg er rar nå, men når det kommer til gutter og antall sexpartnere syns jeg det er bedre med en som har hatt endel sexpartnere framfor en som har hatt få.

og ja jeg har prøvd begge deler. hadde en gutt som hadde hatt ei jente før meg og syns ikke dette var god sex.

x-kjæresten min hadde hatt rundt 30 og vi hadde kjempebra sex...

men min erfaring på dette med løs og ikke er at om ei jente har hatt mange sexpartnere er dette ei jente gutter godt kan ha sex med, men ikke forhold.

og om gutter har hatt mange sexpartnere spiller det egentlig ikke noen rolle.

en annen ting jeg har lagt litt merke til er at jenter ofte sier de har hatt færre partnere enn det som egentlig er sant, mens gutter fort kan skryte på seg noen ekstra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min definisjon av løs er sex uten oppriktig forelskelse. Heller ikke jeg slipper unna min egen dom der. Hadde sex med en fordi jeg lurte på hvorfor ikke jeg kunne se på sex på en like lettvint måte som alle andre lot til å gjøre. Det var en helt og holdent frastøtende erfaring. Det tok år å jobbe seg gjennom selvforakten og deretter måtte jeg ta for meg den forakten for menn som jeg ervervet meg i samme slengen.

PS. Har forresten hatt bedre sex med en mann uten erfaring enn de to som hadde erfaring i bøtter og spann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest No shame.

Jeg er ei jente som er 16. iløpet av de 7 siste månedene har jeg ligget med 6 stk ( 3 edru )+ hatt en trekant(fylla). Men jeg ser ikke på megselv som "løs". Jeg ser på det selv som "å leve live"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ons er et ons for mye. Du er løs så lenge du ligger runt med fremmede, enkelt og greit. Du vet det selv også, og ingenting kan endres av at du driver og whiner om det på et forum, eller får støtte av andre løse tøs. Hadde aldri vært sammen med ei jente hvis jeg hadde hørt hun hadde hatt ons. Tøs bør aldri ha muligheten til å sette avkom til verden. Flere av mine venninner er tøs, og nekter på å være det, hehe, men det endrer ingenting. Kaller jeg dem det bruker di all energi på å overbevise meg om at de ikke er det, bare fordi jeg er kjekk og de vil ha meg haha. Damer er så enkle å primitive.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dumme kjerringer som ikke forstår det at en nøkkel som kan låse opp mange låser er en god nøkkel, mens en lås som blir låst opp av mange nøkler er en dårlig lås. Løse felleshøl hele gjengen, men mye moro da. Ingen av dere er kjærestematirale dog, veldig sjeldent å finne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei jente som er 16. iløpet av de 7 siste månedene har jeg ligget med 6 stk ( 3 edru )+ hatt en trekant(fylla). Men jeg ser ikke på megselv som "løs". Jeg ser på det selv som "å leve live"..

ja lev livet :DDD:D:D:DDDD:D:D:D :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...