Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvor mange må en jente ha hatt sex med før du synes hun er løs?

Hvor mange må en mann ha hatt sex med før du synes han er løs?

Endret av Lemming
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Man kan egentlig ikke avgjøre dette ved å se på antall partnere alene. Man kan jo f.eks. ha hatt en litt "løs" ungdom, men et ganske rolig "voksenliv". Da sier jo ikke tallet om hvordan du er. Tallet stiger jo med alder.

5 kan høres mye ut når man er 16, men ikke så mye når man er 46.

(brukte 5 fordi det ble brukt som et gjennomsnitt i en annen tråd).

Hvor denne "grensen" du spør etter går, vet jeg ikke.

Skrevet

Spør bare fordi jeg lurer på hva de forskjellige mener..

Men for å vri litt på det..

Hvor ofte må noen ha sex (med ny partner) før du regner han/henne som løs?

Si, i alder av 20 år?

-1 gang i uken?

-1 gang i mnd?

-hver tredje mnd?

Skal det mer til før en gutt er løs enn en jente i dine øyne?

Gjest LilSweetie
Skrevet

Er det negativt å være "løs"? Jeg synes ikke det, så lenge du har det gøy og ikke sårer noen andre er det bare gøy å ha sex med en del;)

Gjest LoisLane
Skrevet

Jeg vil ikke ha en mann som er "løs". Tror ikke jeg ville likt at det hadde vært femten andre der før meg.

• Liker 1
Skrevet
Jeg vil ikke ha en mann som er "løs". Tror ikke jeg ville likt at det hadde vært femten andre der før meg.

Enig, bare motsatt (dame i stedet for mann).

• Liker 1
Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Skal endel til før jeg syns noen er "løse", men hvis jeg skal si hva jeg syns er mange sexpartnere når man er på min alder (20 år), så syns jeg det er over 15-20 stk.

Skrevet
Er det negativt å være "løs"? Jeg synes ikke det, så lenge du har det gøy og ikke sårer noen andre er det bare gøy å ha sex med en del;)

Jeg vet ikke jeg... Det kommer vel an på øyet som ser.. ;)

Men som de sa i en film engang:

Når den tid kommer at man ligger på dødsleiet og tenker over livet sitt... Så er det vel ikke så mange som tenker "uff, jeg skulle ønske jeg hadde mindre sex da jeg var ung..."

Gjest Gjest
Skrevet
Når den tid kommer at man ligger på dødsleiet og tenker over livet sitt...  Så er det vel ikke så mange som tenker "uff, jeg skulle ønske jeg hadde mindre sex da jeg var ung..."

Kjenner faktisk et par som angrer ja.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Tja, jeg ville sagt sånn ca ved et gjennomsnitt på mer enn en i året i et forhold, eller ONS. Og jada, jeg ER prippen, forlovet og fornøyd med det ;)

Skrevet (endret)

Siden jeg synes det er totalt uinteressant hvor mange sexpartnere min kjære har hatt før meg, og siden han er like lite nysgjerrig på mine, blir problemstillingen helt irrelevant....... :sjarmor:

Endret av Nita
Gjest Varg-Menja
Skrevet

Jeg greier bare ikke å definere folk som "løse" uansett, da det er nokså meningsløst. Det er så mange grunner til at folk gjør som de gjør, og ett bestemt antall sexpartnere sier ingenting om personen. Jeg har ligget med gutter som har hatt alt fra ingen til hundre jenter før meg, og det har faktisk ingen betydnng for hvordan personen er, eller hvordan sexen blir. Med min nåværende kjæreste aner jeg ikek hvor mange jenter han har ligget med før, selv om jeg har en viss pekepinn, iom at jeg har ca oversikt over hvor mange han har vært sammen med, og hvor lenge.

Skrevet

Skal jeg gjøre et forsøk på å definere "Løs" så blir det ikke etter antall partnere, men heller hvor raskt det går før en person er klar for å bli med i senga. Hvis en halvtimes prat i baren er nok, så vil jeg mene at vedkommende er litt løs.

Skrevet

har noen venninner som har hatt rundt 15 partnere (er 20 år) og må innrømme at jeg synes de er litt lause ;) men det har mye med at de fleste har vært i løpet av det siste året.

• Liker 1
Skrevet
Hvor mange må en jente ha hatt sex med før du synes hun er løs?

Hvor mange må en mann ha hatt sex med før du synes han er løs?

Jeg ikke gjør videre vurderinger om folk utifra hvor mange de har ligget med.

Skrevet
har noen venninner som har hatt rundt 15 partnere (er 20 år) og må innrømme at jeg synes de er litt lause  ;) men det har mye med at de fleste har vært i løpet av det siste året.

Det høres temmelig slutty ut, ja. :)

Slike jenter har en funksjon, de også, og man kan ha mye moro med slike. Til forhold duger de imidlertid ikke.

Skrevet
Det høres temmelig slutty ut, ja. :)

Slike jenter har en funksjon, de også, og man kan ha mye moro med slike. Til forhold duger de imidlertid ikke.

Men dersom du er gald i denne funskjenen, er du jo like løs som dem.. ;)

Skrevet
Men dersom du er gald i denne funskjenen, er du jo like løs som dem.. ;)

Hadde jeg vært en jente, ja. Men det er jeg ikke. En singel gutt er nesten pliktig til å ta imot alt han kan få. Hvis en jente skulle gjort det samme, ville hun kommet opp i et firesifret antall partnere innen et par år. En jentes seksuelle forhistorie sier derfor langt mer enn en gutts, han har bare forsynt seg av det som var tilgjengelig, og det er ingen indikator på hvorvidt han kommer til å være utro. For en jente, derimot, øker sjansen for utroskap med antall seksualpartnere. Det har jeg sett mange, mange ganger. Jeg feller forsåvidt ingen moralsk dom over deres oppførsel, men tar den logiske konsekvensen av den til etterretning.

Skrevet
Hadde jeg vært en jente, ja. Men det er jeg ikke. En singel gutt er nesten pliktig til å ta imot alt han kan få. Hvis en jente skulle gjort det samme, ville hun kommet opp i et firesifret antall partnere innen et par år.

Jeg er faktisk ikke enig her. I mine øyne er en gutt som har hatt like mange partnere akkurat like billig. I tillegg lyser det playboy, playboy er i mine øyne synonymt med klyse og klyser synes jeg er ekle.

Og som du nevnte i det forrige anlegget ditt, de er ikke kjæresteemner.. ;)

• Liker 2
Skrevet
Jeg er faktisk ikke enig her. I mine øyne er en gutt som har hatt like mange partnere akkurat like billig. I tillegg lyser det playboy, playboy er i mine øyne synonymt med klyse og klyser synes jeg er ekle.

Og som du nevnte i det forrige anlegget ditt, de er ikke kjæresteemner.. ;)

Det stemmer muligens på de aller verste, de med 75-100+ partnere. For gutter med mer normale tall på samvittigheten, er sammenhengen minimal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...