AnonymBruker Skrevet 24. april #21 Skrevet 24. april Vet ikke hva som er godt voksne for dere som kommenterer det, men jeg er seksti og opplever denne konsertskravlinga som et nyere fenomen. Gikk masse på konserter på 80/90-tallet, og det var virkelig ingen skravling. Ble helt satt ut første gang jeg opplevde dette og synes det var utrolig merkelig! Lurer på om det har noe med mobilen og kortere attention span å gjøre. Folk har ikke tålmodighet til å høre etter. Og med strømmetjenester har ikke folk det samme forholdet til artister og album som vi hadde før. Da spilte vi hele plata/cden og kjente mye mer av artistens materiale enn tre-fire hits. I tillegg tenker jeg at folk har bedre råd, så for mange er det helt greit å bruke opp mot en tusenlapp på billetten selv om de ikke har tenkt å oppleve noe særlig av musikken. Anonymkode: 7e8bb...9a0 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. april #22 Skrevet 24. april Altså er det konsert eller er det den lokale helten som spiller på nærmeste pub liksom... I sistnevnte tilfelle må man nesten være forberedt på at mange som ikke er der for musikken. Anonymkode: aa95e...034
Frk. Viaggio Skrevet fredag kl. 06:05 #23 Skrevet fredag kl. 06:05 Så enig! Også har du de som filmer med mobilen nesten hele tiden - det lyser opp halve salen og blokkerer for utsikten til de som er bak.
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:13 #24 Skrevet fredag kl. 06:13 Frk. Viaggio skrev (3 minutter siden): Så enig! Også har du de som filmer med mobilen nesten hele tiden - det lyser opp halve salen og blokkerer for utsikten til de som er bak. Det er så sykt irriterende! Jeg har forøvrig ikke noen interesse av å få tilsendt videoer på snapchat av andres konsert opplevelse. Hvorfor skal jeg ha et ønske om å se en konsert gjennom en dårlig filmet snapchat- video? Lukker de med en gang, gidder ikke se de. Kan ikke tenke meg en eneste annen person som syns det er interessant heller. Er det ikke bedre å nyte konsertopplevelsen man har betalt i dyre dommer for? Og ikke ødelegge for andre. Anonymkode: 89e53...b92
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 06:32 #25 Skrevet fredag kl. 06:32 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er så sykt irriterende! Jeg har forøvrig ikke noen interesse av å få tilsendt videoer på snapchat av andres konsert opplevelse. Hvorfor skal jeg ha et ønske om å se en konsert gjennom en dårlig filmet snapchat- video? Lukker de med en gang, gidder ikke se de. Kan ikke tenke meg en eneste annen person som syns det er interessant heller. Er det ikke bedre å nyte konsertopplevelsen man har betalt i dyre dommer for? Og ikke ødelegge for andre. Anonymkode: 89e53...b92 Hensikten med videoene virker utelukkende å være "se hvor jeg er". Så de kunne like gjerne bare postet et bilde i etterkant. Anonymkode: 28818...cbf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå