Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som sitter og skravler gjennom hele konserten omtrent,kan dere være så snille og ta med dere vinglasset og sette dere i baren ? Jeg skjønner bare ikke vitsen med å prate med sidemannen når en er på konsert.

En kan lure på hvorfor enkelte kjøper billetter i det hele tatt når en enten skravler eller reiser seg ørten ganger og går. Kjøp billett på stådelen av konserten og ikke der en kan sitte.

Bare noen små irritasjoner en lørdagsmorgen. Konserten var med Chris Holsten.

Anonymkode: 443ed...6c7

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dere som sitter og skravler gjennom hele konserten omtrent,kan dere være så snille og ta med dere vinglasset og sette dere i baren ? Jeg skjønner bare ikke vitsen med å prate med sidemannen når en er på konsert.

En kan lure på hvorfor enkelte kjøper billetter i det hele tatt når en enten skravler eller reiser seg ørten ganger og går. Kjøp billett på stådelen av konserten og ikke der en kan sitte.

Bare noen små irritasjoner en lørdagsmorgen. Konserten var med Chris Holsten.

Anonymkode: 443ed...6c7

Jævlig irriterende! Jeg sier klart i fra. vi må bare si fra!!  Jeg har ikke så god råd at jeg betaler hundrevis av kroner for å høre en eller annen tulling skravle om intetsigende pjatt som ikke angår meg. Det er også respektløst overfor artistene. 

Anonymkode: 7e8bb...9a0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, man må bare si ifra. Uten at det hjelper så mye.

Men det er rart hvordan folk og samfunnet har blitt. Å ta hensyn til andre er ikke lenger en greie, nå er egen navle verdens sentrum for folk flest, mens de som blir plaget av andres egoisme bare får beskjed om å flytte/holde seg hjemme/drite og dra.

Anonymkode: efc23...3c8

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig irriterende ja, jeg får sånne rundt meg på omtrent alt av konserter og teater. Og da snakker vi ikke rockekonserter med ståplass og hopp og dans og tjo og hei. Var på Hamlet med en som skulle forklare kona alt som skjedde, for det hadde han lest på internetten før forestilling og måtte briefe med. Eller folk som skal fortelle sidemannen at han der er så flink til å synge altså. Ja, vi er der for å høre på sangeren, ikke på at du synes han er flink og må fortelle det mens han synger.

Og så har man de som er på konsert mer for å drikke enn for å høre på, noen steder legger dessverre også opp til at man kan gå ut av raden og fylle på så ofte man vil. Oslo spektrum er ille der. Dessverre lever mange arrangører like mye av alkohol som av billettinntekter. Selv ville jeg gjerne betalt ekstra for å slippe folk som klatrer over meg med sju fulle ølglass flere ganger i løpet av kvelden. Men er jo synd om billettene blir så dyre at mange ikke har råd også.

Anonymkode: 28818...cbf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Åh, jeg er så enig og jeg synes dette bare har blitt verre de siste årene. 

Jeg har full forståelse for at folk gjerne vil prate sammen, men HVORFOR har dere da betalt dere inn på en konsert? Dra på pub i stedet da vel. 

Anonymkode: 99feb...681

• Liker 3
Skrevet

Ja, idioter!

Skulle sørget for at man fikk plass ved siden av når disse folka skulle på kino og så holdt noe foran øynene deres gjennom store deler av filmen.

AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (28 minutter siden):

Ja, idioter!

Skulle sørget for at man fikk plass ved siden av når disse folka skulle på kino og så holdt noe foran øynene deres gjennom store deler av filmen.

Haha de hadde sikkert ikke merket det, for de skravler jo like mye der. Men bind for øya hadde kanskje voldt dem hodebry når de stadig må stirre på mobilen under forestillingen da. 

Anonymkode: 28818...cbf

• Liker 1
Skrevet

Topper den med folk som skravlar med sidemannen på teater. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er så sykt irriterende! Jeg bor ikke i Oslo så virker som om alle større konserter er noe ingen kan gå glipp av. Dermed er det mange der som egentlig ikke er der for å se bandet og derfor ender opp med stå å prate.

Et av de støste metalbandene i verden var på besøk i byen og det var så mange som bare var det og sto å prata midt i mengden. Ca 30 min før konsertslutt begynte store mengder folk å gå. De skulle komme seg ut på byen og ville stå først i shuttlebusskøa. Synes det er respektløst ovenfor bandet og vi andre som er der for musikken. Om

Var nylig på en deathcore konsert der vokalisten er kjent for sin growling (skikkelig mørk brutal brøling for de som ikke vet hva det er). Det var en som sto ved meg som absolutt skulle hyle falskt med til teksten, så høyt at jeg med ørepropper faktisk fikk vondt i øret av han. Hørte knapt vokalisten. Det var ikke han jeg betalte for å høre på. Han gikk heldigvis etter en stund. 

Anonymkode: 1d46b...27e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har nylig vært ute for at noen satt og skravla høylytt på standup. Makan til lite respekt for de som stod på scenen har jeg sjelden vært ute for.  De begynte så klart å bli ganske brisne før showet kom i gang.

Det burde vært forbudt å drikke før forestillinger i kulturhus og lignende (inkl. sittekonserter). Alkohol gjør at folk prater. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er godt voksne som er værst til dette. Jeg går kun på konserter til artister jeg er fan nok av at jeg står i kø og kaprer meg en plass blandt andre fans. Da er det svært lite prating. Lengre bak og spesielt sitteplass seksjonen er full av slik skravling og det orker ikke jeg. 

Samme fenomen på festivaler. Vil du høre musikken må du langt frem mot scenen. Jo lengre bak eller på siden er det skravling. Mange av disse med picnic teppe på øyafestivalen er der mer for det sosiale og drikking med litt live music i bakgrunnen enn fordi de er opptatt av artisten og musikk opplevelser. 

Anonymkode: cbedb...586

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...