Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Dette styrer foreldre. 

Anonymkode: 16106...4bb

Jeg syns ikke det er aktuelt å stoppe lommepenger som brukes til alt fra kino, gamingutstyr til fiskekroker, bare fordi han velger å kjøpe boller på butikken av og til 😅 seriøst? 

Vi har jo løst det med å smøre matpakker sammen kvelden før. Null stress. 

Anonymkode: c29b4...774

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Måten du svarer på her TS og din manglende evne til å innse at det er du selv som er problemet viser ganske tydeligvis for oss andre hva som har gått galt. Her er det ingenting annet enn dere foreldre som tydeligvis ikke har peiling på hvordan man oppdrar barn. Dere gjør jo ingenting feil virker det som ifg deg. Hvorfor er dette da et problem med DITT barn? Og ikke med andres? Eller mener du at det er noe medfødt feil med din sønn? Neppe. Jeg vil tro at om jeg traff både deg og barnefar og observerte dere gjennom én dag så hadde ting blitt ganske så klokkeklare. 

Anonymkode: 59b75...659

• Liker 2
Skrevet
sommerfuugl skrev (18 timer siden):

Hva betyr TS?!

Tråd starter, som forkortes til TS

Skrevet
sommerfuugl skrev (18 timer siden):

Å ta mobilen fra en 14-åring?! Ikke sikker på det.

Han er vel ikke noe små barn.

Da får han slutte å oppføre seg som en treåring? Si at han blir behandlet som en barnehageunge så lenge han oppfører seg som en, om han vil bli behandlet som en ungdom får han oppføre seg som ungdom. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg syns ikke det er aktuelt å stoppe lommepenger som brukes til alt fra kino, gamingutstyr til fiskekroker, bare fordi han velger å kjøpe boller på butikken av og til 😅 seriøst? 

Vi har jo løst det med å smøre matpakker sammen kvelden før. Null stress. 

Men da sier du at det er helt greit for deg at pengene går til boller. Så da kan du ikke klage over manglende matpakkesmøring. 
Skriver under på det hun over her skriver om at du må snu skuta på en gradvis måte. Dette her har nok pågått over lang tid. Ettergivende foreldre ødelegge ungene sine 

Anonymkode: b9604...ff2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Men da sier du at det er helt greit for deg at pengene går til boller. Så da kan du ikke klage over manglende matpakkesmøring. 
Skriver under på det hun over her skriver om at du må snu skuta på en gradvis måte. Dette her har nok pågått over lang tid. Ettergivende foreldre ødelegge ungene sine 

Anonymkode: b9604...ff2

Jeg er ikke ts. Jeg svarte ts med at vi smører matpakker sammen dagen i forveien, og jeg svarte noen andre som mente gutten bare skulle gå sulten med at det er ikke det som skjer nødvendigvis men at de kjøper noe drit på butikken i stedet. 

Jeg er helt ok med at min sønn kjøper bolle av og til så lenge matpakken vi smører sammen kvelden før blir spist først. 😊

AnonymBruker
Skrevet
sommerfuugl skrev (20 timer siden):

Det virker dessverre ikke slik.😬🫣

Vi prøvde. Han spiser bare godteri og ikke mat, og nekter å ta på klær hvis de ikke er godkjente merker.😅

Så ikke ha godteri i hus da.. Få han til å gjøre plikter hjemme og få ukelønn for å ha råd til merkeklær. Min gutt er 15, han passer småsøsken, vasker bad, tar oppvaskmaskin, lager middag 1-2 ganger per uke. Du m0 oppdra barnet ditt. 

Anonymkode: d0a94...f1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...