Gå til innhold

Er det bare meg?

Fremhevede innlegg

Gjest Jersey i.i.
Skrevet
Nå er jeg frisk, så jeg var visst heldig siden det bare varte en ukes tid. Men jeg har fortsatt væske i mellomøre, så jeg hører ganske lite av hva som foregår rundt meg.

Det er bra du er blitt frisk og slapp det "evigvarende" greiene noen av oss andre har. Håper øret ditt blir bedre snart også :klem:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Det er bra du er blitt frisk og slapp det "evigvarende" greiene noen av oss andre har. Håper øret ditt blir bedre snart også  :klem:

Takk :klem:

Skrevet

Legene finner jo ingenting, så de begynner å helle mot et tretthetssyndrom... Ikke vet jeg, men føler litt at de ikke aner hva det kan være, og da "skylder" de på et slags reservereservoar av plager som ikke kan forklares særlig godt...

Jeg tror selvfølgelig at det er sterk sammenheng mellom det psykiske og det somatiske, og for alt jeg vet så ER det kanskje et tretthetssyndrom, men da for de :frustrert: komme med noen smarte ideer for det også!!!

De er mer sånn at "nei, dette vet vi ikke hva er, slit på egenhånd", og det er litt surt etter, for det første å ha vært syk i snart fire måneder, og ikke minst etter å ha spydd ut så mye cash i deres retning...

Er jo selvfølgelig fint når man får svar fra legen om at det IKKE er de tingene man var redd for, men man står jo fortsatt i blinde og famler. Jeg skal ta MR av knollen over påske, men tror vel mest at det er en sånn "for å forsikre oss at det ikke er noe der" ... :forvirret: ... som ikke BØR være der!!!! :grine2:

I mellomtiden er jeg bare lei av å være syk og dårlig...

Hva sier legene til dere som også går rundt i denne evigvarende boblen?

Gjest Jersey i.i.
Skrevet
Legene finner jo ingenting, så de begynner å helle mot et tretthetssyndrom... Ikke vet jeg, men føler litt at de ikke aner hva det kan være, og da "skylder" de på et slags reservereservoar av plager som ikke kan forklares særlig godt...

Jeg tror selvfølgelig at det er sterk sammenheng mellom det psykiske og det somatiske, og for alt jeg vet så ER det kanskje et tretthetssyndrom, men da for de  :frustrert: komme med noen smarte ideer for det også!!!

De er mer sånn at "nei, dette vet vi ikke hva er, slit på egenhånd", og det er litt surt etter, for det første å ha vært syk i snart fire måneder, og ikke minst etter å ha spydd ut så mye cash i deres retning...

Er jo selvfølgelig fint når man får svar fra legen om at det IKKE er de tingene man var redd for, men man står jo fortsatt i blinde og famler. Jeg skal ta MR av knollen over påske, men tror vel mest at det er en sånn "for å forsikre oss at det ikke er noe der" ... :forvirret: ... som ikke BØR være der!!!!  :grine2:

I mellomtiden er jeg bare lei av å være syk og dårlig...

Hva sier legene til dere som også går rundt i denne evigvarende boblen?

Det legene sier til meg er at det antageligvis er et langvarig virus. Når jeg var på sykehuset var de litt usikre, de tenkte at det kunne være mageinfluensa, men om det ikke gikk over innen en uke, måtte de nok ta gastroskopi sa dem. :sur: Jeg tror legene er veldig usikre på akkurat dette her, og det som er problemet er at de kanskje ikke vet at det er flere av oss som går sånn og hangler, og derfor heller de mer mot en annen "løsning" enn noe så enkelt som et langvarig virus.

Skrevet

Noen som har blitt sjekket for kyssesyken? Hørt det er mye av det for tiden, fikk det selv.. helt pyton...

Gjest Jersey i.i.
Skrevet
Noen som har blitt sjekket  for kyssesyken? Hørt det er mye av det for tiden, fikk det selv.. helt pyton...

Jeg har sjekket, hadde det ikke.

Gjest Jersey i.i.
Skrevet

Hvordan går det med dere folkens?

Jeg skal til legen imorgen igjen da...(Ikke det at det hjelper, men ordre fra sykehuset, så da må jeg vel.)

Skrevet
Det legene sier til meg er at det antageligvis er et langvarig virus.

Det er det de har sagt til meg også, og jeg testet negativt på kyssesyke.

Er fremdeles i dårlig form, men har ikke vært tilbake hos legen på en måneds tid, det ser jo ikke ut til å være noe de kan gjøre uansett, bortsett fra å kreve en hundrelapp eller to for å fortelle meg at de ikke vet hva det er..

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har også hatt diffuse influensa-symptomer uten å være direkte syk. Det går i bølger, men er over nå håper jeg...

Jeg har hørt om andre også som har det, både i Norge og i utlandet, så jeg tror det er et vrient virus...

Skrevet

Så rart at jeg tilfeldigvis "ramla innom" disse sidene. Bor på vestlandet og har vært skikkelig uggen i mange dager. Har hodepine av den kjempekraftige sorten, ingenting hjelper så man får lyst å svelge et helt brett med paracet. I tillegg er jeg kjempesvimmel (IKKE moro å kjøre karusell konstant!), kvalm, trett og utmattet. Har litt febertendenser, men ikke nok til at jeg kan si at det er influensa.

Vi ble vel ikke klokere av innlegget mitt noen, men jeg er i alle fall glad for å oppdage at det er noe som går flere steder... (Usj, fattig trøst da...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...