Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 ...eller er det noe rart som går nå om dagen? Jeg ser flere er blitt dårlige, med en blanding av forskjellige symptomer... Noen flere som er blitt dårlige? jeg har vært syk i en måned nå.
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2006 #2 Skrevet 8. april 2006 Det går iallefall mye magesyke nå. Her er 2/3 av barnehagen - både barn og oss voksne - ute av drift.
Gjest Gjesta Skrevet 8. april 2006 #3 Skrevet 8. april 2006 Nå har jeg også blitt sjuk. Forkjølelse, feber, kvalme, omgangssyke og svimmelhet. Og det nyeste: ørebetennelse. En salig blanding med andre ord ...
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #4 Skrevet 9. april 2006 Nå har jeg også blitt sjuk. Forkjølelse, feber, kvalme, omgangssyke og svimmelhet. Og det nyeste: ørebetennelse. En salig blanding med andre ord ... ← God bedring jeg lider med deg..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #5 Skrevet 9. april 2006 Nå har jeg også blitt sjuk. Forkjølelse, feber, kvalme, omgangssyke og svimmelhet. Og det nyeste: ørebetennelse. En salig blanding med andre ord ... ← Si gjerne ifra når du blir bedre/frisk. Jeg er blitt bedt av legen min å registrere sykdomsforløpet, og da er det litt interessant å sammenligne med andre med samme symptomene.
Quirky Skrevet 9. april 2006 #6 Skrevet 9. april 2006 Jeg har også vært dårlig i flere måneder med masse forskjellige symptomer. Testet positivt på et eller annet virus, men det skal være borte nå, men jeg føler meg elendig fremdeles..
Gjest Gjest Skrevet 9. april 2006 #7 Skrevet 9. april 2006 Jeg har også vært dårlig i flere måneder med masse forskjellige symptomer. Testet positivt på et eller annet virus, men det skal være borte nå, men jeg føler meg elendig fremdeles.. ← Det var da rart...samme som meg da antageligvis. Jeg har også et eller annet virus som legen sier. Hatt det en måned nå.
afr0dite Skrevet 10. april 2006 #8 Skrevet 10. april 2006 Jeg har ligget rett ut med feber, svimmelhet, kvalme, hodepine etc etc siden januar nå. Rimelig lei ja.. Legene finner selvfølgelig ikke ut noenting, så da ligger jeg her og håper på lure ideer for å bli frisk... Tar gjerne i mot alle goder ideer...
Gjest Jersey i.i. Skrevet 10. april 2006 #9 Skrevet 10. april 2006 Jeg har ligget rett ut med feber, svimmelhet, kvalme, hodepine etc etc siden januar nå. Rimelig lei ja.. Legene finner selvfølgelig ikke ut noenting, så da ligger jeg her og håper på lure ideer for å bli frisk... Tar gjerne i mot alle goder ideer... ← Akkurat samme som meg...Lurer på hva dette er Har du tatt noen blodprøver? Det har jeg, og de viser at det er noe, men ikke noe jeg kan få behandling for...kun et "virus" som de kaller det.
Quirky Skrevet 10. april 2006 #10 Skrevet 10. april 2006 (endret) Og nå er kvalmen min tilbake, sammen med kaldsvetting og hodepine..*syte* Og jeg har vært syk siden midten av februar. Gidder ikke gå til legen flere ganger, i følge henne var blodprøvene mine ok nå, så jeg måtte bare vente på at viruset skulle gå helt ut av kroppen..det var en måned siden. Gikk tur med bikkje i går, og ble svimmel og dårlig etter en halvtime- og jeg er vanligvis i god form. Noen som har noen gode tips (bortsett fra å leve sunt etc). Jeg begynner å bli temmelig lei av dette nå, er klar for det meste- djevelutdrivelse, kosttilskudd, blodigler- hva som helst.. Endret 10. april 2006 av Factory girl
Gjest Jersey i.i. Skrevet 10. april 2006 #11 Skrevet 10. april 2006 Og nå er kvalmen min tilbake, sammen med kaldsvetting og hodepine..*syte* Og jeg har vært syk siden midten av februar. Gidder ikke gå til legen flere ganger, i følge henne var blodprøvene mine ok nå, så jeg måtte bare vente på at viruset skulle gå helt ut av kroppen..det var en måned siden. Gikk tur med bikkje i går, og ble svimmel og dårlig etter en halvtime- og jeg er vanligvis i god form. Noen som har noen gode tips (bortsett fra å leve sunt etc). Jeg begynner å bli temmelig lei av dette nå, er klar for det meste- djevelutdrivelse, kosttilskudd, blodigler- hva som helst.. ← Jeg har desverre ikke noe tips...prøver så godt jeg kan å få det vekk fra kroppen jeg også...Skal snakke med legen min imorgen da, siden viruset ikke er ute av kroppen enda tydeligvis..ifølge blodprøvene mine også. Akkurat nå eksprimenterer jeg med blåbærekstrakt for å se om det funker, men det ser dårlig ut.
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #12 Skrevet 10. april 2006 Hvor i landet bor dere som har dette her?
Quirky Skrevet 10. april 2006 #13 Skrevet 10. april 2006 (endret) Nord-Norge, for tiden..men har tilbragt en del tid i både Danmark og Oslo i løpet av 2006, det var etter en ferie i Oslo at jeg merket de første symptomene. Endret 10. april 2006 av Factory girl
Gjest Jersey i.i. Skrevet 12. april 2006 #15 Skrevet 12. april 2006 Er dere fremdeles syke? Jeg ble lagt inn på sykehuset igår, men ble raskt skrevet ut da det var lite plass.
Gjest synseren Skrevet 13. april 2006 #16 Skrevet 13. april 2006 til alle dere som er syke. Håper dere blir friske snart!
Gjest King James II Skrevet 13. april 2006 #17 Skrevet 13. april 2006 ...eller er det noe rart som går nå om dagen? Jeg ser flere er blitt dårlige, med en blanding av forskjellige symptomer... Noen flere som er blitt dårlige? jeg har vært syk i en måned nå. ← Nei det er ikke bare deg. Jeg hadde infulensa i 3 uker og det har jeg ikke hat på 10-12 år...Men nå er jeg frisk. så det er sikkert noe som går...
afr0dite Skrevet 15. april 2006 #18 Skrevet 15. april 2006 Jeg er fortsatt dårlig ja.. Møkkalei... Før pleide jeg å gå uansett hvor jeg skulle, og nå er jeg besvimelsens nær hvis jeg går til butikken.. Fryktelig slitsomt og plagsomt.. Har tatt MASSE prøver, men neida, alt er i orden... Møkkaleger! Hiver meg på den der med djevelutdrivelse osv... Eksperimenterer med rosenrot nå, fikk anbefalt den fra svenska örtmedisinska institutt fra en lege. Har bare tatt i noen få dager, så ikke så lett å si... Burde vel egentlig ha en bok og skrive symptomer i hver dag, så jeg kan se om jeg blir bedre eller verre, for nå harjeg vært dårlig så lenge at jeg vet ikke engang om jeg husker hvordan det er å være frisk... Si i fra hvis dere finner ut av noe lurt!! åja, jeg bor i Oslo!
Gjest Gjest Skrevet 15. april 2006 #19 Skrevet 15. april 2006 Jeg er fortsatt dårlig ja.. Møkkalei... Før pleide jeg å gå uansett hvor jeg skulle, og nå er jeg besvimelsens nær hvis jeg går til butikken.. Fryktelig slitsomt og plagsomt.. Har tatt MASSE prøver, men neida, alt er i orden... Møkkaleger! Hiver meg på den der med djevelutdrivelse osv... Eksperimenterer med rosenrot nå, fikk anbefalt den fra svenska örtmedisinska institutt fra en lege. Har bare tatt i noen få dager, så ikke så lett å si... Burde vel egentlig ha en bok og skrive symptomer i hver dag, så jeg kan se om jeg blir bedre eller verre, for nå harjeg vært dårlig så lenge at jeg vet ikke engang om jeg husker hvordan det er å være frisk... Si i fra hvis dere finner ut av noe lurt!! åja, jeg bor i Oslo! ← Hva er det legene har sagt at det kan være?
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2006 #20 Skrevet 15. april 2006 Nå er jeg frisk, så jeg var visst heldig siden det bare varte en ukes tid. Men jeg har fortsatt væske i mellomøre, så jeg hører ganske lite av hva som foregår rundt meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå