AnonymBruker Skrevet 10. mars #61 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Ååååå så stas, det er så herlig med gutter🥰🥰🥰 Ingen elsker sin mor som en sønn❤️❤️❤️ Anonymkode: 39476...20c Vel.... det er vel ikke en opplest og vedtatt sannhet, vel? Hos oss er det motsatt. Jenta mi jeg har nærere og kjærligere og bedre forhold til nå som alle tre er voksne. Gutta hører jeg omtrent aldri fra, de husker ikke engang bursdagen min. Så sånn er det. Det er mye enklere å oppdra gutter enn jente etter min erfaring. Både for meg selv (mine foreldre), søsteren og broren min, venninner og venninner av venninner osv osv. Anonymkode: 5bc20...fb9 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #62 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, men jeg kan komme og si at jeg tok feil. Jeg er voksen nok til det Hadde du gjort det samme? Anonymkode: 5700f...996 Nå er det jo du som har gått hardt ut og sagt at du skal le av de som tror det er gutt - så at du er voksen skal du kanskje ikke skryte på deg Anonymkode: c0931...201 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars #63 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Vel.... det er vel ikke en opplest og vedtatt sannhet, vel? Hos oss er det motsatt. Jenta mi jeg har nærere og kjærligere og bedre forhold til nå som alle tre er voksne. Gutta hører jeg omtrent aldri fra, de husker ikke engang bursdagen min. Så sånn er det. Det er mye enklere å oppdra gutter enn jente etter min erfaring. Både for meg selv (mine foreldre), søsteren og broren min, venninner og venninner av venninner osv osv. Anonymkode: 5bc20...fb9 Det er jo helt tydelig at det ikke var enklere for deg å oppdra gutter når det viser seg at de aldri hører fra seg. Mange mødre favoriserer døtrene sine og da er det ikke rart guttene tar avstand når de blor voksne. Anonymkode: 39476...20c
AnonymBruker Skrevet 10. mars #64 Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og gratulerer, ts 🥰 Anonymkode: 5700f...996 Tusen takk🥰 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ååååå så stas, det er så herlig med gutter🥰🥰🥰 Ingen elsker sin mor som en sønn❤️❤️❤️ Anonymkode: 39476...20c Ja, er ikke lov å si, men jeg er veldig glad for en gutt til❤️💙🩵 Anonymkode: 5175d...18a
AnonymBruker Skrevet 11. mars #66 Skrevet 11. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): Tusen takk🥰 Ja, er ikke lov å si, men jeg er veldig glad for en gutt til❤️💙🩵 Anonymkode: 5175d...18a Nei for "alle" vil ha jente og når det kommer ET positivt innlegg om å ha gutt; nei da er det ikke sant vet du🙄 Folk må seriøst skjerpe seg med denne favoriseringen av jenter. Det er helt fantastisk med gutt og de har ofte veldig interesante interesser utover prinsesser, som verdensrommet, dyr, superhelter/hjelpe andre, blir med på fysiske aktiviteter osv. Anonymkode: 39476...20c 1
Tjoheiii Skrevet 13. mars #67 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 6.3.2026 den 8.53): Sorry hvis jeg var litt frekk. Men er så mange her inne som gjerne tar abort lett hvis det er gutt... Jeg har tre av hver. Men helt ærlig, utrolig gøy å være guttemamma. Selvfølgelig er de mer rabiate og aktive, men også har jeg aldri fått så mye kjærlighet som fra guttene mine ♥️♥️... Todleren vår er spik spenna gærn, men også den mest kjærligste og sensetive 🥰♥️😂. Du har mye å glede deg til og over med gutt ♥️... Blir lettere å se i en annen vinkel, men lett å se at mine var gutter da de viste alt de hadde gledelig frem 😂 Anonymkode: 03112...388 Det er ingen selvfølge at gutter er «mer rabiate» jeg har to jenter og en gutt og gutten min er den desidert roligste av dem💛 ts, jeg synes dette ser veldig ut som en gutt🥰
enhjørningfis Skrevet 13. mars #68 Skrevet 13. mars Husk at alle er "jenter" i starten av et svangerskap og at penis ikke syntes før etter en del uker. Det her ser ut som en gutt, ser jo snoppen vokser ut på høyre siden der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå