Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Håper virkelig ikke du er helsepersonell...

Anonymkode: c0931...201

Det er helt usannsynlig når man ikke engang kjenner igjen ryggrad og slikt essensielt. 

Anonymkode: bb138...24e

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes virkelig det er fascinerende at så mange er så sikre i sin sak her 😅 for i realitene er baby på vei til å snu seg bort. Dette er IKKE en ren sideprofil, som man må ha for å kunne analysere nub. 

Anonymkode: 504ef...04d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tre barn og sett UL bilder av flere enn mine tre, men dette bildet skjønte jeg ingenting av. Er det noen som kan tegne rundt det som skal være baby på det bildet og poste på nytt?
Ikke at jeg har så mye mer interessant å komme med, bare fordi jeg følte meg litt dum fordi det skal være så tydelig å se en baby og til og med at det er en gutt eller ikke gutt og jeg ser bare blob og svart og hvitt og grått og... ja, ikke noe som er tydelig baby i hvert fall. 

Anonymkode: 5bc20...fb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Synes virkelig det er fascinerende at så mange er så sikre i sin sak her 😅 for i realitene er baby på vei til å snu seg bort. Dette er IKKE en ren sideprofil, som man må ha for å kunne analysere nub. 

Selvfølgelig er man sikker når man ser en penis? Dette er for øvrig et av de mest tydelige gutte-bildene jeg har sett :) 

Har markert til deg som spurte. Gult = omrisset av foster, hode (med ansikt😉) til venstre. Blått = kjønnsorganet / penis. 

7AF98B27-3754-45E6-A60A-B20126ACE8B0.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Man trenger forsåvidt ikke en ren sideprofil med nub heller, penis er allerede godt synlig :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må oppdatere på OUL, ts. Så kan jeg le høyt av enkelte

Anonymkode: 5700f...996

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS her. Har tatt lang tid å tørre å komme inn igjen her fordi det var så mye forskjellig av svar. Ser nå at noen mener det er en alien, det håper jeg ikke. Andre mener jeg spelulerer i abort. Veldig enig i at bildet er dårlig, men det var ikke lett for spl/jm når fosteret var spinnvill og morkaken ligger i veien.

Ny OUL om en time, så kanskje jeg vet mer da.

Anonymkode: 5175d...18a

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS her. Har tatt lang tid å tørre å komme inn igjen her fordi det var så mye forskjellig av svar. Ser nå at noen mener det er en alien, det håper jeg ikke. Andre mener jeg spelulerer i abort. Veldig enig i at bildet er dårlig, men det var ikke lett for spl/jm når fosteret var spinnvill og morkaken ligger i veien.

Spennende, gjerne oppdater oss og lykke til 🥳

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

:forferdet: Du håper ikke det er en alien... artig formulering.  :fnise: 

Håper du har fått et bedre bilde denne gangen som er tydeligere. Blir spennende å se. 

Anonymkode: 5bc20...fb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Selvfølgelig er man sikker når man ser en penis? Dette er for øvrig et av de mest tydelige gutte-bildene jeg har sett :) 

Har markert til deg som spurte. Gult = omrisset av foster, hode (med ansikt😉) til venstre. Blått = kjønnsorganet / penis. 

7AF98B27-3754-45E6-A60A-B20126ACE8B0.jpeg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Man trenger forsåvidt ikke en ren sideprofil med nub heller, penis er allerede godt synlig :) 

Jeg forstår veldig godt hva dere mener er penis og mest sannsynlig er det en gutt, men hadde hun spurt på noen av av de strengeste nub Theory gruppene ville hun nok fått beskjed om å poste et nytt bilde da det rett og slett er for dårlig og man faktisk ser i feil vinkel. Så det som overrasker meg er at enkelte er direkte frekke mot de som ikke forstår/ser det samme som dem 😅 når ble virkelig det en greie? 

Jeg tror også det er en gutt, men kan også være feil pga dårlig bilde i feil retning. Jordmor som har undersøkt TS har mange flere vinkler hun har sett baby i. Ville derfor hørt på henne, uansett :) og få det bekreftet på OUL 👌🏻

• Nyttig 2
Skrevet

Haha, folk er rare 🙈😂. Ser nå ut som en helt normal baby 🥰. Spennende hva de sier på OUL da angående kjønn 😊.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2026 den 22.03):

Dette er absolutt ikke jente nei - man ser jo tydelig penis 😅

Den sees tydelig ja 😁🩵🩵🩵

Anonymkode: ca828...b06

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.3.2026 den 8.22):

Dette gir jo ingen mening.. Hvis jordmor har fortalt deg at dette er gutt, og du også brøt ut i spontan gråt.. Hvorfor legger du da ut en tråd med tittel "er ikke dette ei jente"?

Sannsynligvis fordi man selv trodde det var jente basert på følelse eller hva man ser. Man spør jo som regel fordi man tror noen tok feil, ikke fordi man ønsker at det var noe annet.. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Alltid spennende :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen.

Legger ikke ut nye bilder da kjønn uansett ikke vises der, og morkaka gjør bilder vrient. Er 100% en gutt❤️

Takk for alle tolkninger!☺️

• Liker 1
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da må du gjerne komme å le😘

Gratulerer TS, gutter er herlige 💙

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Tusen takk!❤️🩵💙

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, men jeg kan komme og si at jeg tok feil. Jeg er voksen nok til det :) Hadde du gjort det samme?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og gratulerer, ts 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Ååååå så stas, det er så herlig med gutter🥰🥰🥰 

Ingen elsker sin mor som en sønn❤️❤️❤️

Anonymkode: 39476...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...