Gå til innhold

Blødning ved bruk av vibrator/ Satisfyer pro 2 (bilde)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (2 minutter siden):

Eg må ha kraftig stimulering hvis det skal bli noen happy ending.

Her og 😅🤭

Anonymkode: cc81b...cb6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk, det kunne mulig vært en negl, men jeg liker ikke å ta på meg selv, så skjønner ikke helt hvordan 🤔

Jeg barberer meg ikke, så det er det ikke. 

Jeg kan ha vært maks uheldig to ganger og det blir med det. Setter pris på at noen som har den selv svarte, og bra du ikke har hatt noen problemer. Som sagt gikk det bra idag igjen, så håper på det fremover også. 

Hvorfor kjøper du ikke en wand? De er mye bedre

Anonymkode: f6f53...afd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor kjøper du ikke en wand? De er mye bedre

Anonymkode: f6f53...afd

Der er jeg ikke enig. Prøvd det, men foretrekker noe som suger til seg på klitoris. Hver sin lyst da 😊

Del gjerne hvilken wand du er fornøyd med så jeg kan merke meg det da om lysten til å prøve igjen kommer 😊

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Til den som spurte på forrige side: Jeg også har en slik, og kan kommer på et minutt. Jeg liker å bruke en dildo i musa samtidig som legger trygg på g-punktet, og hvis jeg ikke gir meg tidnok på klitten så kommer jeg utrolig hardt og spruter over alt. Før jeg fikk helt teken på det måtte jeg ha håndklær under rumpa fordi jeg kom så mye. Jeg må også stønne ufrivillig av den typen orgasme, utrolig gøy å kunne styre det selv. Har også prøvd en dildo med analstimulering samtidig, deilig det også, men jeg er ikke så glad i anallek. 

Anonymkode: a3a79...452

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja den er råbra, bedre enn womanizer 😊 I dag kom jeg på 20 min, men jeg er ikke så rask. Kommer ofte på 40-60 minutter, men denne er raskere på å dra meg til høydene om du skjønner. Billig også i forhold til womanizere jeg har. 😊

Du bruker så lang tid?! Da forstår jeg at du må ha noe kraftig. Jeg pleier komme veldig raskt.

Anonymkode: bfc28...a52

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Til den som spurte på forrige side: Jeg også har en slik, og kan kommer på et minutt. Jeg liker å bruke en dildo i musa samtidig som legger trygg på g-punktet, og hvis jeg ikke gir meg tidnok på klitten så kommer jeg utrolig hardt og spruter over alt. Før jeg fikk helt teken på det måtte jeg ha håndklær under rumpa fordi jeg kom så mye. Jeg må også stønne ufrivillig av den typen orgasme, utrolig gøy å kunne styre det selv. Har også prøvd en dildo med analstimulering samtidig, deilig det også, men jeg er ikke så glad i anallek. 

Anonymkode: a3a79...452

Et til to minutt vil nok kanskje være min grense også... 😅 Er glad i anal selv, men kun gjort det på egenhånd. Så kan se for meg ganske heftig opplevelse med klitoris+analstimuli.

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skal ikke mer til en et lite strekk i huden for at man kan få rift, det er egentlig overraskende lite den tynne huden tåler. Hvis du begynner å nærme deg 40 vil du også kunne få rifter lettere enn før, da huden blir mindre elastisk.

Anonymkode: be16e...a23

AnonymBruker
Skrevet

Noen har skjør hud nedi der, jeg får rifter og småsår av alt mulig rart. Og så blør det litt, i kombinasjon med kroppsvæsker og gjerne glidemiddel så ser det jo ut som en massaker 😂 Så lenge du ikke har smerter eller plager ville jeg ikke brydd meg.

Anonymkode: ab44d...267

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):
  Vis skjult innhold

20260304_144911.thumb.jpg.ee6fc8689f88d2cf3f5189ab5ebe2f4d.jpg

Obs bilde av vibrator. Den runde hetten er på når en bruker den.

Jeg oppdaget i starten av akten i går at jeg hadde begynt å blø under bruk av Satisfyer pro 2. Jeg sjekket meg, men fant ikke noe, så jeg valgte å fortsette for å få dekket behovet. 

Etter akten så prøvde jeg å se igjen og fant en bitteliten rift litt bortenfor klitoris. Kun en strek, men kom litt blod ut. Jeg har begynt å blø en gang før også, men da fant jeg ikke grunnen. 

Jeg bruker glidemiddel.

Noe jeg ikke tenker på her, som kan være årsaken når det hverken er tørt eller noe skarpt på vibratoren? Dette er jo en som suger på klitoris så ingenting som berører direkte. 

Blod ser alltid verre ut enn det er, og det var kun en bitteliten rift, men spør om råd siden det har skjedd to ganger på kort tid.

Jeg hadde en ny omgang idag, og da sjekket jeg jevnlig og ingen rift idag. 

Vil ikke få sår og eventuelt infeksjoner heller. 

På forhånd takk. 

Har du ikke fingre?

Anonymkode: 61f75...b09

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har du ikke fingre?

Anonymkode: 61f75...b09

Nei de ble kuttet av som straff for å stikke de under dyna som barn. 

(Noen foretrekker hjelpemidler og det bør være helt greit 😉 TS) 

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Du bruker så lang tid?! Da forstår jeg at du må ha noe kraftig. Jeg pleier komme veldig raskt.

Jeg bruker evig lang tid, så hele kroppen får kjørt seg… Lår som vibrerer etter akten, med leamus i seg 🤪😆 Må ha kraftige saker ja. Misunner dere som kan ta en «kjapp en» for å lette på trykket. Må også være i riktig humør. Ikke nødvendigvis topphumør, men selv om det noen ganger fungerer når jeg er stresset og det hjelper på det, er jeg for stresset så kommer jeg aldri. 

Ts.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen har skjør hud nedi der, jeg får rifter og småsår av alt mulig rart. Og så blør det litt, i kombinasjon med kroppsvæsker og gjerne glidemiddel så ser det jo ut som en massaker 😂 Så lenge du ikke har smerter eller plager ville jeg ikke brydd meg.

Anonymkode: ab44d...267

Ja blod ser normalt alltid verre enn det er, så akkurat det er jeg forberedt på, men stokk en del sist uke når det skjedde første gangen. Jeg trodde jeg hadde fått en spotting siden jeg ikke fant noen rift, men var nok en rift første gangen også. 

Er i den aldersgruppen, så må nok være nøye med nok glidemiddel, også går det nok bra. Ingen smerter, svie eller annet, så det går jo tross alt fint, men fint med tilbakemeldinger her inne da 😊 TS

Det skal ikke mer til en et lite strekk i huden for at man kan få rift, det er egentlig overraskende lite den tynne huden tåler. Hvis du begynner å nærme deg 40 vil du også kunne få rifter lettere enn før, da huden blir mindre elastisk.

Anonymkode: be16e...a23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg bruker evig lang tid, så hele kroppen får kjørt seg… Lår som vibrerer etter akten, med leamus i seg 🤪😆 Må ha kraftige saker ja. Misunner dere som kan ta en «kjapp en» for å lette på trykket. Må også være i riktig humør. Ikke nødvendigvis topphumør, men selv om det noen ganger fungerer når jeg er stresset og det hjelper på det, er jeg for stresset så kommer jeg aldri. 

Ts.

Stress og tanken på at man MÅ komme er ikke bra nei.

Jeg gjør det nesten hver kveld, må bare ha det :) Lyst å prøve litt leketøy selv om fingrene går greit.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den suger jo ikke da

Anonymkode: f4426...f3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Stress og tanken på at man MÅ komme er ikke bra nei.

Jeg gjør det nesten hver kveld, må bare ha det :) Lyst å prøve litt leketøy selv om fingrene går greit.

Jeg stresser ikke nødvendigvis med tanken på å MÅ komme, men jeg står i veldig mye stress om dagen, og da er det vanskelig å legge det til side for å slappe av og bare nyte. Jeg har det egentlig fint uten å komme også, men liker når hele kroppen rykker sammen nesten i fosterstilling fordi jeg kommer så hardt. Da føler jeg ting bare utløser seg og jeg får lettet på både kroppen og topplokket. 😶‍🌫️🤭

Jeg har funnet ut at midt på dagen sånn som nå eller litt tidligere ofte er en god tid, de dagene jeg er hjemme da. Da er jeg ikke så sliten etter en lang dag, og kan sette meg godt til rette og la det gå til 😊 Nå vurderer jeg om jeg skal nyte sola eller litt kos før sola, og det er ingen lett vurdering 😅 

Fingre fungerer ikke her, så litt hjelp er nødvendig. Kan anbefale den her om en vil prøve noe rimeligere og andre i tråden kommer jo lynraskt med den. Er bare meg som er treg 😅🤪

TS. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Der er jeg ikke enig. Prøvd det, men foretrekker noe som suger til seg på klitoris. Hver sin lyst da 😊

Del gjerne hvilken wand du er fornøyd med så jeg kan merke meg det da om lysten til å prøve igjen kommer 😊

Ts

Kan du skifte tupp på din leke. Den som dama har var det 2-3 forskjellige munnstykker som fulgte med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...