Gå til innhold

Blødning ved bruk av vibrator/ Satisfyer pro 2 (bilde)

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

20260304_144911.thumb.jpg.ee6fc8689f88d2cf3f5189ab5ebe2f4d.jpg

Obs bilde av vibrator. Den runde hetten er på når en bruker den.

Jeg oppdaget i starten av akten i går at jeg hadde begynt å blø under bruk av Satisfyer pro 2. Jeg sjekket meg, men fant ikke noe, så jeg valgte å fortsette for å få dekket behovet. 

Etter akten så prøvde jeg å se igjen og fant en bitteliten rift litt bortenfor klitoris. Kun en strek, men kom litt blod ut. Jeg har begynt å blø en gang før også, men da fant jeg ikke grunnen. 

Jeg bruker glidemiddel.

Noe jeg ikke tenker på her, som kan være årsaken når det hverken er tørt eller noe skarpt på vibratoren? Dette er jo en som suger på klitoris så ingenting som berører direkte. 

Blod ser alltid verre ut enn det er, og det var kun en bitteliten rift, men spør om råd siden det har skjedd to ganger på kort tid.

Jeg hadde en ny omgang idag, og da sjekket jeg jevnlig og ingen rift idag. 

Vil ikke få sår og eventuelt infeksjoner heller. 

På forhånd takk. 

Anonymkode: cc81b...cb6

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ta en pause fra dette leketøyet?

Anonymkode: 942fd...463

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje ta en pause fra dette leketøyet?

Anonymkode: 942fd...463

Ja det er gjerne en god ide 😅🫠 Igår var det ikke brukt på ca en uke, så det er ikke i bruk hver dag 😉

Er ikke noe sår nedentil heller. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert litt skjør hud da. Eller så treffer den på en slik måte at det blir en form for friksjon enkelte steder. Eller at du ikke tåler silikon/det som treffer mot huden.

Anonymkode: 3edd3...de9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har sikkert litt skjør hud da. Eller så treffer den på en slik måte at det blir en form for friksjon enkelte steder. Eller at du ikke tåler silikon/det som treffer mot huden.

Anonymkode: 3edd3...de9

Ts her.

Jeg tenkte det kunne være friksjon så tok på mer glidemiddel idag, og passet på at den ikke lå lenge samme sted. Flyttet ørlite underveis så suget ikke skulle bli for hardt. 

Jeg stokk skikkelig sist uke og lot den da ligge en ukes tid. Det gikk heldigvis fint idag. 

Er stresset om dagen, samt våryr, og den hjelpen på begge deler 🤭

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

kan det være fra neglen din eller barbering?

Jeg har en ganske lik, aldri hatt noen uhell. 

Anonymkode: a3a79...452

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

kan det være fra neglen din eller barbering?

Jeg har en ganske lik, aldri hatt noen uhell. 

Anonymkode: a3a79...452

Takk, det kunne mulig vært en negl, men jeg liker ikke å ta på meg selv, så skjønner ikke helt hvordan 🤔

Jeg barberer meg ikke, så det er det ikke. 

Jeg kan ha vært maks uheldig to ganger og det blir med det. Setter pris på at noen som har den selv svarte, og bra du ikke har hatt noen problemer. Som sagt gikk det bra idag igjen, så håper på det fremover også. 

Skrevet (endret)

De kan ha vert et hår som har skjert deg, hvis det kommer mellom lenken og kroppen, veldig tynn hud i det området

Endret av Soft mann
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette har skjedd meg flere ganger før også (med en annen type womanizer). Er helt ufarlig med sånne små rifter, men skjønner godt at du blir litt var og redd. 
Er nok som andre sier friksjon som skaper riftene, selv med god glid. Siden den suger seg fast i klitoris blir den ofte "gnikkende" veldig lenge på samme plass med koppen. Og selv om det ikke føles som mye bevegelse, så er det alltid litt. Så den har nok bare gnikket litt for lenge på samme plassen. Er jo veldig ømfintlig hud der nede.
Men. det er som sakt helt ufarlig, og faren for infeksjon er veldig veldig minimal om du har normal hygiene.

Har du sjekket at glidemiddelet du bruker er vannbasert så det passer med materialet womanizeren er laget av?

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Karovens skrev (28 minutter siden):

Dette har skjedd meg flere ganger før også (med en annen type womanizer). Er helt ufarlig med sånne små rifter, men skjønner godt at du blir litt var og redd. 
Er nok som andre sier friksjon som skaper riftene, selv med god glid. Siden den suger seg fast i klitoris blir den ofte "gnikkende" veldig lenge på samme plass med koppen. Og selv om det ikke føles som mye bevegelse, så er det alltid litt. Så den har nok bare gnikket litt for lenge på samme plassen. Er jo veldig ømfintlig hud der nede.
Men. det er som sakt helt ufarlig, og faren for infeksjon er veldig veldig minimal om du har normal hygiene.

Har du sjekket at glidemiddelet du bruker er vannbasert så det passer med materialet womanizeren er laget av?

Ts her.

Takk, jeg tror nok du har rett her at det er gnikking. Det blir friksjon, og den suger jo til seg, så tipper det er det. 

Jeg bruker vannbasert glidemiddel som det står passer for leketøy. 

Jeg vasker meg morgenen og kveld, så vil tro det er nok til å være innenfor normal hygiene. Men ja jeg stokk godt sist uke, mens igår måtte jeg bare fullføre. Vet ikke om det er det smarteste, men jeg hadde noen behov 🫠 Prøver å følge bedre med nå. Er ikke sår i dag etter igår heller så vil tro det går greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Er den helt glatt? Den har ikke noe rift eller andre ødeleggelser?

Anonymkode: 90bdf...467

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger nok litt olje. 

Anonymkode: 3953a...11c

AnonymBruker
Skrevet

Vurdert denne selv, er den bra TS? Trenger du lang tid for å komme i mål.

Nylig single...må kjøpe meg noe leketøy 😊

Anonymkode: bfc28...a52

• Hjerte 1
Skrevet

Eg brukte en slik på penis, det medførte brannsår/friksjonsår, selv om det var brukt glid

IMG_5979.png

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vurdert denne selv, er den bra TS? Trenger du lang tid for å komme i mål.

Nylig single...må kjøpe meg noe leketøy 😊

Anonymkode: bfc28...a52

Ja den er råbra, bedre enn womanizer 😊 I dag kom jeg på 20 min, men jeg er ikke så rask. Kommer ofte på 40-60 minutter, men denne er raskere på å dra meg til høydene om du skjønner. Billig også i forhold til womanizere jeg har. 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er den helt glatt? Den har ikke noe rift eller andre ødeleggelser?

Anonymkode: 90bdf...467

Ingen rifter, og er glatt. Skjedde heller ikke idag. Så håper det bare er med gnikking om jeg ikke er obs. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du trenger nok litt olje. 

Anonymkode: 3953a...11c

Ja var bedre på glidemiddel idag, selv om jeg har hatt en del før også. 

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (1 minutt siden):

Eg brukte en slik på penis, det medførte brannsår/friksjonsår, selv om det var brukt glid

IMG_5979.png

Oj sann, det er jo ikke så bra 💔 Ingen brannsår her, bare en liten rift igår som var helet til i dag 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Oj sann, det er jo ikke så bra 💔 Ingen brannsår her, bare en liten rift igår som var helet til i dag 😊

Bare tenker at en må virkelig smøre ekstra glid på, selv om det er godt i øyeblikket😅

AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (1 minutt siden):

Bare tenker at en må virkelig smøre ekstra glid på, selv om det er godt i øyeblikket😅

Ja det er viktig 😅 Denne på bildet suger, men den gir jo da fiksjon likevel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja det er viktig 😅 Denne på bildet suger, men den gir jo da fiksjon likevel. 

Eg må ha kraftig stimulering hvis det skal bli noen happy ending.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...