Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
TinyBean skrev (På 27.3.2026 den 13.05):

Er det folk på AAP som har fått igjen skatteoppgjøret enda? 

Jeg har ikke.

Leverte 16.mars og det står ingenting om utbetaling enda heller. 

Anonymkode: c5903...bc5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som allerde har fått utbetalt, når kom beløpet til utbetaling på skatteetaten sine sider i forhold til når dere fikk pengene på konto?

Hos meg er de fortsatt bare til gode, ingenting under utbetaling. Så begynner å gi opp håpet om at de tikker inn i morgen🙈

Anonymkode: afbfe...ac4

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Dere som allerde har fått utbetalt, når kom beløpet til utbetaling på skatteetaten sine sider i forhold til når dere fikk pengene på konto?

Hos meg er de fortsatt bare til gode, ingenting under utbetaling. Så begynner å gi opp håpet om at de tikker inn i morgen🙈

Det lurer jeg også på. Stått under til gode siden lørdag, men ennå ikke under til utbetaling. Skatteoppgjør er heller ikke mottatt, men har forstått det har kommet inn i ettertid av utbetalingen hos noen. Håper det kommer på konto i morgen, men begynner å miste trua😊

Anonymkode: 4859d...863

• Hjerte 1
Skrevet

Kommer kanskje i morgen ellers kommer det etter påske en gang 😊 sendte inn min skattemelding 9 mars men har enda ikke fått skatteoppgjøret mitt enda 

Anonymkode: d5a89...ed8

Skrevet

Hei alle. 

Ringte skatteetaten da jeg skulle ordne noe annet. Spurte ei skikkelig sur dame i samme slengen, som sa at dem ikke kjører ut fler utbetalinger denne uka, og om beløpet stod på mine krav og utbetalinger, men utbetalingsdatoen ikke stod..nei, da kunne jeg glemne det.

Takk for hyggelig svar liksom..  🥴

Anonymkode: 29524...b09

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har ikke.

Leverte 16.mars og det står ingenting om utbetaling enda heller. 

Anonymkode: c5903...bc5

Levere 18.. ikke noe her heller...i fjor fikk jeg pengene i mai..siste 3 årene etter i juli:/. Så da får jeg vel pengene i mai/ juni i år

Skrevet

Hvis det ikke står på utbetaling i dag så tviler jeg sterkt på at det kommer noe i morgen 

Anonymkode: eeecb...775

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Hei alle. 

Ringte skatteetaten da jeg skulle ordne noe annet. Spurte ei skikkelig sur dame i samme slengen, som sa at dem ikke kjører ut fler utbetalinger denne uka, og om beløpet stod på mine krav og utbetalinger, men utbetalingsdatoen ikke stod..nei, da kunne jeg glemne det.

Takk for hyggelig svar liksom..  🥴

God påske til deg og🤭

Men er det bare å vente til etter påske. Kjekt med avklaring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

God påske til deg og🤭

Men er det bare å vente til etter påske. Kjekt med avklaring.

Hehe. 😅

Go påske der og ja.

Fader altså, snakka med ei anna ei da jeg glemte å spørre om noe annet like etter jeg hadde lagt på. Og hun sa plutselig. Jaa du venter også på skattepenger ser jeg. Ja vi har kjøringer på onsdag, og systemet er tregt så det kan hende du får.......

Jeg kjente at jeg bare vart sittendes og glane med ufo øyne rett ut i lufta.

Hvem skal en tro på da? 😂

Skrevet

Jaja. Om det ikke kommer i morgen men neste onsdag er det ikke så dumt det heller, 2 dager før lønning 😅

Anonymkode: 49910...e7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mine dukket opp med dato for utbetalingen mandagen i forkant (i underkant av 48 timer før de sto på konto)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Noen som har fått utbetalt idag?

Jeg er sur, hadde troen på pengene skulle komme idag, men neida....  Jeg er langt  ifra i nød, har vært å handlet inn mye godt til påsken. Men shoppingen som var planlagt idag og lørdag, blir nå utsatt til over påske.

Anonymkode: c1453...ca0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som har fått utbetalt idag?

Jeg er sur, hadde troen på pengene skulle komme idag, men neida....  Jeg er langt  ifra i nød, har vært å handlet inn mye godt til påsken. Men shoppingen som var planlagt idag og lørdag, blir nå utsatt til over påske.

Nei, har heller ikke fått. Står ingenting på utbetaling heller.. satser på vi får dem onsdag rett etter påske😩

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, har heller ikke fått. Står ingenting på utbetaling heller.. satser på vi får dem onsdag rett etter påske😩

Onsdag over påske MÅ de komme, hvis ikke er det noe alldeles merkelig som foregår. Synes de holder igjen på disse pengene lenger enn nødvendig, når rentene er lagt til.

God påske til deg !!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Onsdag over påske MÅ de komme, hvis ikke er det noe alldeles merkelig som foregår. Synes de holder igjen på disse pengene lenger enn nødvendig, når rentene er lagt til.

God påske til deg !!

Ja, syntes selv det er veldig rart når det ligger klart på til gode.. da er jo alt klart med renter osv som du sier🙄 God påske🐣

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Det lurer jeg også på. Stått under til gode siden lørdag, men ennå ikke under til utbetaling. Skatteoppgjør er heller ikke mottatt, men har forstått det har kommet inn i ettertid av utbetalingen hos noen. Håper det kommer på konto i morgen, men begynner å miste trua😊

Ser mange skriv at man har levert skattemeldingen og forventet penger tilbake kort etter det, men levert skattemelding og mottatt skatteoppgjør er to helt ulike ting.

At man har levert skattemeldingen betyr bare at man har levert den. Den skal så gjennom en «sjekk» hos Skatteetaten, for de fleste går dette relativt kjapt og man får oppgjøret i april eller mai  - for andre som blir trukket ut for ekstra kontroll tar det mange måneder, og man kan måtte vente til høsten. Utbetaling skjer først etter at man har mottatt endelig skatteoppgjør. Etter SKATTEOPPGJØR kan det i sjeldne tilfeller ta det inntil 3 uker før man får pengene på konto , men man får godskrevet renter helt frem til utbetalingsdato.

Skrevet
The_Stig skrev (24 minutter siden):

Ser mange skriv at man har levert skattemeldingen og forventet penger tilbake kort etter det, men levert skattemelding og mottatt skatteoppgjør er to helt ulike ting.

At man har levert skattemeldingen betyr bare at man har levert den. Den skal så gjennom en «sjekk» hos Skatteetaten, for de fleste går dette relativt kjapt og man får oppgjøret i april eller mai  - for andre som blir trukket ut for ekstra kontroll tar det mange måneder, og man kan måtte vente til høsten. Utbetaling skjer først etter at man har mottatt endelig skatteoppgjør. Etter SKATTEOPPGJØR kan det i sjeldne tilfeller ta det inntil 3 uker før man får pengene på konto , men man får godskrevet renter helt frem til utbetalingsdato.

Ja eller har fått etterbetaling fra nav da kan det også skje at skattepengene kommer senere 

Anonymkode: d5a89...ed8

Skrevet

Det er da ikke det minste rart man forventer snarlig utbetaling eller "endelig skatteoppgjør" når pengebeløpet man skal få utbetalt står oppført under "betalinger til gode" med rentene påført. 

Anonymkode: a0e58...bdc

• Nyttig 5
Skrevet

Ikke noe utbetalt her enda heller.  Hvor er det man ser om det ligger klart til utbetaling? Ser bare at det står til gode.

Anonymkode: e0421...c97

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er da ikke det minste rart man forventer snarlig utbetaling eller "endelig skatteoppgjør" når pengebeløpet man skal få utbetalt står oppført under "betalinger til gode" med rentene påført. 

Anonymkode: a0e58...bdc

Ja men betalinger til gode or utbetaling er to forskjellige ting. Det er bare info om hva du har til gode med rentene som evt er lagt på. Det er først når det dukker opp info på utbetaling med en dato for utbetaling at man kan forvente pengene på konto. 

Anonymkode: eeecb...775

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...