Shavasa Skrevet mandag kl. 12:44 #1201 Skrevet mandag kl. 12:44 Var en av de første som fikk skattemeldingen, gjorde noen få endringer og sendte inn dagen etter. Står ikke noe på utbetalinger. Har det noe å si hvor mye en får tilbake? Er snakk om nesten 87k, så kanskje når det er så mye må det i ekstra kontroll?
Jajajane Skrevet mandag kl. 13:02 #1202 Skrevet mandag kl. 13:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Står det sum på utbetalinger? Jeg fikk også i helgen, men det står 0 på utbetaling 😅 Anonymkode: 2fece...489 Nei, står 0 på utbetalinger. Men stod ingenting der på fredag kl 18. Men så dukket det plutselig opp at jeg har til gode så og så mye på lørdagen. Men ikke noe mer.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:23 #1203 Skrevet mandag kl. 15:23 Noen som har fått det oppført på utbetaling i dag? Anonymkode: 9c67d...59e
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:27 #1204 Skrevet mandag kl. 15:27 Jajajane skrev (2 timer siden): Nei, står 0 på utbetalinger. Men stod ingenting der på fredag kl 18. Men så dukket det plutselig opp at jeg har til gode så og så mye på lørdagen. Men ikke noe mer. Samme hos meg . Anonymkode: 2fece...489
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 16:01 #1205 Skrevet mandag kl. 16:01 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Noen som har fått det oppført på utbetaling i dag? Anonymkode: 9c67d...59e Sendes ikke ut i påskeuken. Anonymkode: 7a7a1...1ea
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:12 #1206 Skrevet mandag kl. 17:12 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har fått det oppført på utbetaling i dag? Anonymkode: 9c67d...59e Jeg. Anonymkode: b4c70...cce
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:30 #1207 Skrevet mandag kl. 17:30 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg. Anonymkode: b4c70...cce Oi, så gøy! Da er nok sjansen stor for onsdag🤞 Håper mitt også dukker opp under utbetaling snart, havnet på til gode på fredag! Anonymkode: afbfe...ac4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 17:47 #1208 Skrevet mandag kl. 17:47 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg. Anonymkode: b4c70...cce Troller du? Anonymkode: 9c67d...59e 1 1
Blåsol Skrevet mandag kl. 19:13 #1209 Skrevet mandag kl. 19:13 Jeg har nå snakket med min kusine i skatteetaten. Hun sier at de sender ut noe til utbetaling onsdag. Men hun kan ikke si om det gjelder de som har fått det til «gode» eller «utbetalinger». De sender altså ut PENGER onsdag men ikke nye skatteoppgjør. Dvs at de sender ikke ut nye «penger til gode» før etter påske😅 Jeg venter spent siden jeg har penger til gode 😅😅 2 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:23 #1210 Skrevet mandag kl. 21:23 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Troller du? Anonymkode: 9c67d...59e Ja, du og du for et spennende tema å trolle om, juicy altså. 🙄 Anonymkode: b4c70...cce 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:35 #1211 Skrevet mandag kl. 21:35 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sendes ikke ut i påskeuken. Anonymkode: 7a7a1...1ea Jeg fikk oppgjøret i dag (ikke utbetalingen). Det lå ikke der i går kveld, for jeg logget inn og sjekket da jeg la meg. Mailen om oppgjøret hadde tikket inn kl 04:19 på morran i dag. Anonymkode: b4c70...cce
Blåsol Skrevet mandag kl. 21:42 #1212 Skrevet mandag kl. 21:42 Så noen vil få utbetalt på onsdag. Men hvem det blir er et spørsmål 😂😂 men jo. De sender ut frem til torsdag.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 04:18 #1213 Skrevet tirsdag kl. 04:18 Blåsol skrev (6 timer siden): Så noen vil få utbetalt på onsdag. Men hvem det blir er et spørsmål 😂😂 men jo. De sender ut frem til torsdag. Sikkert de tålmodige. Anonymkode: 87e18...d1b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 09:27 #1214 Skrevet tirsdag kl. 09:27 Blåsol skrev (14 timer siden): Jeg har nå snakket med min kusine i skatteetaten. Hun sier at de sender ut noe til utbetaling onsdag. Men hun kan ikke si om det gjelder de som har fått det til «gode» eller «utbetalinger». De sender altså ut PENGER onsdag men ikke nye skatteoppgjør. Dvs at de sender ikke ut nye «penger til gode» før etter påske😅 Jeg venter spent siden jeg har penger til gode 😅😅 Kan du forklare hva du mener med dette? Anonymkode: ff1e1...50d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:31 #1215 Skrevet tirsdag kl. 10:31 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du forklare hva du mener med dette? Anonymkode: ff1e1...50d Var det så vanskelig å forstå da? Skatteoppgjørene sendes ikke ut. Penger til gode utbetales fra tidligere utsendte skatteoppgjør. Anonymkode: 22771...735 2 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 10:44 #1216 Skrevet tirsdag kl. 10:44 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Var det så vanskelig å forstå da? Skatteoppgjørene sendes ikke ut. Penger til gode utbetales fra tidligere utsendte skatteoppgjør. Anonymkode: 22771...735 Ja, det var litt vanskelig å forstå. Caps Lock, upresise begreper og dårlig språkføring er sjelden en god kombinasjon. Når det er sagt, er det flott at brukeren ønsket å dele informasjon med oss andre! Anonymkode: ff1e1...50d 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 11:27 #1217 Skrevet tirsdag kl. 11:27 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Var det så vanskelig å forstå da? Skatteoppgjørene sendes ikke ut. Penger til gode utbetales fra tidligere utsendte skatteoppgjør. Anonymkode: 22771...735 Og likevel fikk jeg skatteoppgjøret i går. Anonymkode: b4c70...cce 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 14:18 #1218 Skrevet tirsdag kl. 14:18 Når det kommer under «penger til gode» er vel oppgjøret ferdig? Med tanke på at det er renter på summen kan det vel ikke stå i ukesvis, for da skal det jo mer renter på, eller? Har ikke fått skatteoppgjøret, men pengene ligger under «til gode» (krav og betalinger), men som 0 i utbetalt. Anonymkode: 61bfa...ee1 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:14 #1219 Skrevet tirsdag kl. 16:14 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når det kommer under «penger til gode» er vel oppgjøret ferdig? Med tanke på at det er renter på summen kan det vel ikke stå i ukesvis, for da skal det jo mer renter på, eller? Har ikke fått skatteoppgjøret, men pengene ligger under «til gode» (krav og betalinger), men som 0 i utbetalt. Anonymkode: 61bfa...ee1 Samme her. Jeg tenker også det er litt rart om oppgjøret ikke er klart når rentene er lagt på. Vi får bare vente i spenning til i morgen Heldigvis er det ikke mange timer igjen, hehe. Anonymkode: 49910...e7b 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 16:36 #1220 Skrevet tirsdag kl. 16:36 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Samme her. Jeg tenker også det er litt rart om oppgjøret ikke er klart når rentene er lagt på. Vi får bare vente i spenning til i morgen Heldigvis er det ikke mange timer igjen, hehe. Anonymkode: 49910...e7b Skatteoppgjøret mitt og «til gode» dukket opp noenlunde samtidig (ikke e-posten men fant det inne på skatteetaten) og da tok det noen dager fra det skjedde til det sto under utbetalinger med en dato. Anonymkode: eeecb...775
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå