Sjokiss Skrevet 7 timer siden #1 Skrevet 7 timer siden Nå er vi snart i gang med kjøret ! hvem får først
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Skrevet 7 timer siden … mener du for 2025? Anonymkode: 858b3...658 5 1
Million Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Jeg har ingen anelse om hvordan det går, men har da prøvd å justere skattekortet mitt etter beste (og riktigste) evne i fjor. Så forhåpentligvis går jeg omtrent i null, som jeg gjorde i fjor. Husker ikke eksakt hva det var da, men tror det var 300 kr enten i pluss eller minus. Det kaller jeg så godt som å gå i null. Blir spennende å se når det blir min tur og sjekke i år da 😛 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Jeg vet jeg får igjen 50-70 tusen,det gjør jeg hvertfall år. Anonymkode: 32e3d...3bd
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet jeg får igjen 50-70 tusen,det gjør jeg hvertfall år. Anonymkode: 32e3d...3bd Hvorfor gidder du? Dårlig rente. Anonymkode: b4c70...cce 9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor gidder du? Dårlig rente. Anonymkode: b4c70...cce Ding ding! Gratulerer! Årets første! Anonymkode: 858b3...658 8
oslomaraton Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Fikk restskatt på 11.000 kr i fjor, jobbet sykt mye i bi- jobben i 2024. Håper jeg får igjen litt i år
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ding ding! Gratulerer! Årets første! Anonymkode: 858b3...658 Ja, kan vi ikke krangle i år igjen om det er lurt å få restskatt eller mye igjen på skatten? 🤣 Anonymkode: e7ef5...131 3
RedBull91 Skrevet 5 timer siden #10 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Jeg vet jeg får igjen 50-70 tusen,det gjør jeg hvertfall år. Anonymkode: 32e3d...3bd Du får igjen dine egne penger.... gratulerer! 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor gidder du? Dårlig rente. Anonymkode: b4c70...cce Fordi jeg nyter å eie en stor sum. Og hvorfor bryr du deg? Anonymkode: 32e3d...3bd 2
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Skrevet 5 timer siden RedBull91 skrev (7 minutter siden): Du får igjen dine egne penger.... gratulerer! Takk ❤️ Anonymkode: 32e3d...3bd
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Skrevet 5 timer siden Håper jeg får igjen 30k i år. Fikk 27k i fjor Anonymkode: 2b183...612
Pawn Hearts Skrevet 5 timer siden #14 Skrevet 5 timer siden Jeg sørget for å heve skatteprosenten i fjor for å unngå mye restskatt, så jeg regner med å gå i balanse eller iallfall ikke skylde mer enn et par tusen. Det er altså ikke mye spenning knyttet til skatteoppgjøret her i huset.
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #15 Skrevet 3 timer siden Jeg sørget for å beholde mest mulig av mine egne penger så lenge som mulig, slik at de kunne investeres og gi avkastning. Derfor forventer jeg å få mye restskatt, noe som lønner seg. Anonymkode: b5afb...eb4 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 3 timer siden #16 Skrevet 3 timer siden Jeg gidder aldri å endre skattekortet og får i år tilbake 22 000,-.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #17 Skrevet 2 timer siden Tipper jeg får krav på et par tusen. Men får formueskatt på 30-40 tusen. Litt synd for aksjene og fondene har stupt i dass etter altinn sin stikkprøve ved årsskiftet. Anonymkode: 37ddf...de8 1
Grønnsaksvaffel Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tipper jeg får krav på et par tusen. Men får formueskatt på 30-40 tusen. Litt synd for aksjene og fondene har stupt i dass etter altinn sin stikkprøve ved årsskiftet. Anonymkode: 37ddf...de8 Stikkprøve ved årsskiftet?
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Grønnsaksvaffel skrev (9 minutter siden): Stikkprøve ved årsskiftet? Ja det velger jo sin dato som riktig nok et ryddig plassert men gir faen i resten av året. Anonymkode: 37ddf...de8
Grønnsaksvaffel Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det velger jo sin dato som riktig nok et ryddig plassert men gir faen i resten av året. Anonymkode: 37ddf...de8 Velger dato for hva?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå