AnonymBruker Skrevet 1. mars #1 Skrevet 1. mars Hvor bør jeg reise? Tenker en langhelg i slutten av mars, har aldri reist alene før. Ikke ute etter shopping eller noe spesielt, går gjennom tøffe ting privat og trenger bare noen dager med en ny opplevelse helt for meg selv. Anonymkode: 0af13...bb5 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars #2 Skrevet 1. mars Hvis du aldri har reist alene før, så kanskje Stockholm eller København? Eller et engelskspråklig sted, London eller Edinburgh? Men folk snakker engelsk de fleste steder, så mulighetene er mange. Jeg ville i hvert fall valgt et sted med direktefly. Anonymkode: 6fd1d...4aa 2
AllahBallah Skrevet 1. mars #3 Skrevet 1. mars Tja, hva liker du å gjøre da? Reiser selv til Berlin når jeg trenger alenetid. Bra uteliv, bra shopping og deilig spa midt i sentrum (Vabali). Ofte rimelige flybilletter og hotell. 7
AnonymBruker Skrevet 1. mars #4 Skrevet 1. mars AllahBallah skrev (Akkurat nå): Tja, hva liker du å gjøre da? Reiser selv til Berlin når jeg trenger alenetid. Bra uteliv, bra shopping og deilig spa midt i sentrum (Vabali). Ofte rimelige flybilletter og hotell. Bryr meg ikke om shopping eller uteliv, men setter pris på fin arkitektur og god mat. Jeg er lite bereist så kanskje greit med en by som er relativt lett å navigere med kollektiv eller til fots. Anonymkode: 0af13...bb5
Flammen12 Skrevet 1. mars #5 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bryr meg ikke om shopping eller uteliv, men setter pris på fin arkitektur og god mat. Jeg er lite bereist så kanskje greit med en by som er relativt lett å navigere med kollektiv eller til fots. Anonymkode: 0af13...bb5 London. 2
Laraa Skrevet 1. mars #6 Skrevet 1. mars Jeg falt virkelig for Kraków. Jeg følte meg dessuten veldig trygg der alene. Byen er relativt liten og oversiktlig sammenlignet 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #8 Skrevet 1. mars Ville satset på en av de vesteuropeiske byene hvor folk snakker litt engelsk og det er trygt og enkelt, slik du beskriver ønskene dine. F.eks er Amsterdam, Utrecht, Leuven, Malaga, Valencia, Novara og Bilbao veldig spaserbare og trivelige byer. Anonymkode: 38974...ed9 4 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #9 Skrevet 1. mars Tallinn er også en by som er lett å navigere til fots. Det er til og med gangavstand til flyplassen, men ville tatt trikk eller buss. Men så kan du spasere rundt resten av helgen. Anonymkode: 6fd1d...4aa 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars #10 Skrevet 1. mars Jeg ville dratt til Wien - en favorittby - flott akritektur, masse historie, masse kultur - internasjonalt knutepunkt og mye god mat og drikke - nydelig kafeer, dannet stemning og faktisk ikke så dyrt heller. Anonymkode: 4f416...0c2 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #11 Skrevet 1. mars Ut fra det du beskriver vil jeg foreslå Edinburgh, Roma, Nürnberg eller Wien. Anonymkode: cf9bd...fce 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #12 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): London eller Edinburgh Anonymkode: 130aa...37d Støtter dette forslaget 100 %. Anonymkode: 5326e...09f 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #14 Skrevet 1. mars Dere som foreslår London, hvordan er det å ferdes der på kveldstid alene som kvinne? Anonymkode: 0af13...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars #15 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dere som foreslår London, hvordan er det å ferdes der på kveldstid alene som kvinne? Anonymkode: 0af13...bb5 Helt fint om du bor et trygt sted. jeg har vært i London mange ganger og bor mer sentralt for hver gang. sist bodde jeg nesten midt på Picadilly Sircus(The Dilly) Anonymkode: 94d38...9cf 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #16 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dere som foreslår London, hvordan er det å ferdes der på kveldstid alene som kvinne? Anonymkode: 0af13...bb5 Veldig greit i sentrum, det er alltid mye folk ute. Bare pass på mobilen når det er mye folk. Anonymkode: 6fd1d...4aa 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #17 Skrevet 1. mars Jeg er veldig glad i Helsinki 😊 Anonymkode: 13d79...f4a 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars #18 Skrevet 1. mars London helt klart. Men kan være surt i mars/april om du bryr deg om sånt. Malaga har veldig gangbart sentrum med mye fine museer og lang promenade i mildt klima. Begge byer føles veldig trygge og er lette å komme seg rundt i. Anonymkode: d4665...4c5 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars #19 Skrevet 1. mars Anbefaler Lisboa alternativt Porto. Har kun vært i Lisboa, men drømmer om Porto også. Jeg gikk vel egentlig rundt og bare så i 3 dager. Bodde veldig sentralt ved Rossio. Et slitent pensjonat, men rent og stille. Så mange vakre bygninger, fortau og torg. Følte meg helt trygg. Også de gangene jeg var ute sent på kvelden. Likte stemningen i byen som jeg syntes var tilbakelent. Kjente hverken på stress eller kaos. Ingen shopping og nattelivet strakk seg til en drink på kvelden. Skal tilbake for byen har så mye å by på. Anonymkode: 9f060...c2f 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars #20 Skrevet 1. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Ville satset på en av de vesteuropeiske byene hvor folk snakker litt engelsk og det er trygt og enkelt, slik du beskriver ønskene dine. F.eks er Amsterdam, Utrecht, Leuven, Malaga, Valencia, Novara og Bilbao veldig spaserbare og trivelige byer. Anonymkode: 38974...ed9 Det er langt tryggere i Polen og Ungarn for eksempel. Med god margin. Anonymkode: fd621...885 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå