Gå til innhold

Liker gutter VELDIG lave jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja de fleste menn liker også lave jenter, det ville jeg ikke bekymret meg for. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kona mi er 35 cm mindre enn meg. Helt uproblematisk å ha sex, som du korrekt påpeker. 

Anonymkode: 56815...72c

Takk! Det er så håpløst når folk kommer inn i denne typen diskusjoner med rent teoretiske påstander og fremlegger dem som en sannhet og en selvfølge. Og så vil de ikke høre på oss som faktisk lever slik hver eneste dag og ikke opplever problemene som de påstår er fasiten🤦‍♀️

Anonymkode: 4bb1b...376

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2026 den 10.27):

Okay, jeg skal fortelle det til mine sønner, som er 184 og 182 (16 og 17 år gamle) stakkarsene har jo meg som mor på 157-158 og en far på stakkarslige 177. 😃

Anonymkode: a90b5...121

Det er likevel uvanlig å få gjennomsnittlig høye barn med to så lave foreldre. Statistisk sett så hadde sønnene deres blitt 172 cm, så der hadde dere jo flaks. Jeg er selv 165 cm mens far er 182 cm, og det ser ut til at begge sønnene våre ender på bare 175 cm. 

Anonymkode: ce6b1...8ed

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, det sier da ikke seg selv når mine personlige erfaringer ikke stemmer med disse påstandene? Man trenger ikke være sirkusakrobat for bakfra stående med 40 cm høydeforskjell, man trenger bare å bøye litt i knærne. Stående i trapp fungerer også fint hvis man regner bøy i knærne som sirkusakrobatikk...

Bakfra stående er selvfølgelig best om man ikke har for stor høydeforskjell. I en dusj/vegg der det er nokså smalt er det ikke bare å bøye knærne osv, da bør man være slank liten i tillegg. Så hyggelig det fungerer for deg da? Det er jo deg, så hvorfor tror du det er slik for alle?

Her er det 9 cm høydeforskjell dvs han høyere enn meg, men om jeg skulle hatt en mann 40 cm lavere enn meg så hadde det definitivt blitt utfordrende med noen stillinger.

Anonymkode: 057fb...074

AnonymBruker
Skrevet

Bakfra stående er selvfølgelig best om man ikke har for stor høydeforskjell. I en dusj/vegg der det er nokså smalt er det ikke bare å bøye knærne osv, da bør man være slank liten i tillegg. Så hyggelig det fungerer for deg da? Det er jo deg, så hvorfor tror du det er slik for alle?

Her er det 9 cm høydeforskjell dvs han høyere enn meg, men om jeg skulle hatt en mann 40 cm lavere enn meg så hadde det definitivt blitt utfordrende med noen stillinger.

Nå er jo penis og vagina utformet slik at jeg enkelt kan løfte henne opp og slik den inn da😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Uhm.. Denne diskusjonen omhandler ikke hva som er "best", men hva som er gjennomførbart. Det er da selvsagt at lik høyde gjør det enklere, men det gjør det ikke umulig hvis høydeforskjellen er stor. Interessant hvordan du uttaler deg om noe du selv sier du ikke har personlig erfaring med, og mener du vet bedre enn de som faktisk har livslang erfaring med stor høydeforskjell...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn liker nok å være høyere enn dama (men ikke alle). Det er aldri noe rett svar på dette. Preferanser er så forskjellige.

Jeg er en høy mann som liker menn som er lavere. 

Anonymkode: 26f2b...f79

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Lav dame er veldig fint. Så lenge de ikke er «som barn». Jeg er 178 og damer på 160ish er så deilig. Har hatt dame på 190 og, de føles fort som busser, og 160 er sportsbiler. Herlig i senga og. Femi å være litt petit og. 150+ opp til 175 er min preferanse. Over eller under 👇

Anonymkode: 511e5...26f

Hilsen liten dame 😅

Anonymkode: e4c63...d1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvordan i alle dager setter høyden hennes begrensninger på stillinger? Jeg er svært lav, og sexpartneren min er 40 cm høyere enn meg. Har aldri opplevd begrensninger på stillinger pga. høyde, selv de mer akrobatiske variantene. Her må du forklare. 

Er en kvinne veldig lav, så er det feks tilnærmet umulig å ta en kjapp en stående. Og selv om vi kunne få til de fleste stillinger, så blir en del unødvendig kronglete. Så for meg er det desidert best med ikke for ekstrem høydeforskjell. At du ikke har opplevd utfor der endrer ikke akkurat på det 

Anonymkode: 622a6...c50

Skrevet

Det er ikke størrelsen det kommer an på ... sies det 🙂  Men så vet jo alle at det er delte meninger om det :)
Det samme gjelder vel høyden.

Handler vel om å treffe rett person.  Da betyr ikke sånne centimeter-mål noe.

Klart du finner noen 👍;)

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er mann på 173cm. Hverken høy eller lav. Liker jenter som er lavere enn meg best.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 18.19):

Altså, jeg har skjønt at gutter like lave jenter,

Jeg liker høye jenter med litt styrke og driv i kroppen. Selvstendige og driftige kvinner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er likevel uvanlig å få gjennomsnittlig høye barn med to så lave foreldre. Statistisk sett så hadde sønnene deres blitt 172 cm, så der hadde dere jo flaks. Jeg er selv 165 cm mens far er 182 cm, og det ser ut til at begge sønnene våre ender på bare 175 cm. 

Men lav dame og høy mann lager ikke bare lave eller snitt barn.  
jeg er 1,59 og mannen 1,86. Barna er 1,82 (sønn) og 1,60 (datter). På begge familiesider er damene lave og gutta over 1,80. 

Anonymkode: 0e724...d6c

Skrevet

Jeg er 193, Dama mi er 158 Det funker perfekt. Vi bruker å si: Skal man først dra seg borti et problem som kvinnfolk, er det bra det er så lite som mulig.

Det er riktig som det sies her. Ei lita dame er lettere å håndtere i senga

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
BigMoose64 skrev (5 timer siden):

Jeg er 193, Dama mi er 158 Det funker perfekt. Vi bruker å si: Skal man først dra seg borti et problem som kvinnfolk, er det bra det er så lite som mulig.

Det er riktig som det sies her. Ei lita dame er lettere å håndtere i senga

Håper du er mer sjarmerende i virkeligheten enn du fremstår her. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 20.13):

Under 150 er litt i det laveste laget om man er over 180

Anonymkode: 3f430...6dc

En jeg kjenner er to meter og kona 152. En annen er 187 og kona 148...

Anonymkode: 57d49...12c

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 timer siden):

Jeg liker høye jenter med litt styrke og driv i kroppen. Selvstendige og driftige kvinner.

Kan man ikke ha styrke og driv om man er lav tenker du?

Jeg er ikke knøttliten, 161, men ganske liten likevel etter norsk standard. Er da likevel sterk og kapabel og selvstendig.

Anonymkode: 57d49...12c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kan man ikke ha styrke og driv om man er lav tenker du?

Jovisst kan man det. Det er min assosiasjon og preferanse, og det er slettes ikke fasit.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lave jenter ja, men ikke VELDIG lave ..ds er msn på grensa til kortvokst og får litt andre proposjoner. Akkurat som damer liker høye men men helst ikke stankelbein på 200 cm

Anonymkode: 356b7...faa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nå er jo penis og vagina utformet slik at jeg enkelt kan løfte henne opp og slik den inn da😉

🤔ok😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...