Gå til innhold

Liker gutter VELDIG lave jenter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 20.13):

Helt til hun er høyere enn ham.

Anonymkode: 991b7...d24

Tror kvinner er verre på høyde enn menn.... Har hørt så mange kvinner som utelukker menn som er lavere enn dem, selv om de har følelser for dem. Tragisk!

Anonymkode: ab931...2a2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
ALB skrev (På 2.3.2026 den 9.36):

Jeg er 155 cm. Opplever at mange menn digger lave damer. Nåværende partner er 187...... Har hatt menn fra 175 og oppover, så ingen direkte lave menn heller... Faktisk fått kommentarer fra venninner på at vi lave jenter må la høye menn være i fred, sånn at de på 170+ har noe å velge i :D 

Fordi mange menn er ekle pedo innerst inne

Anonymkode: e4c63...d1a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.4.2026 den 10.25):

Jeg er 157-158, aldri hatt problemer med å få menn. Alltid fått de jeg vil ha, aldri blitt avvist. Men nå har jeg timeglass figur, med slanke ben og store pupper. Om man er veldig lav så må man holde seg relativt slank. Man ser fort veldig tettpakka ut, om man er lav og tjukk. Men for all del, noen liker nok det også 😃

Anonymkode: a90b5...121

Godt å få skrytt litt av seg selv da 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Godt å få skrytt litt av seg selv da 😊

Ja, plager det deg? 😉

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ja, plager det deg? 😉

Ja faktisk, blir kvalm

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja faktisk, blir kvalm

Dere to bekrefter bare utrykket «kvinner er kvinner verst» 

Anonymkode: 622a6...c50

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Dere to bekrefter bare utrykket «kvinner er kvinner verst» 

Fuck deg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi mange menn er ekle pedo innerst inne

Men i alle dager? Jeg ser på ingen måte ut som et barn fordi jeg er lav, altså. 

Anonymkode: 1900d...b23

• Liker 1
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Lav dame er veldig fint. Så lenge de ikke er «som barn». Jeg er 178 og damer på 160ish er så deilig. Har hatt dame på 190 og, de føles fort som busser, og 160 er sportsbiler. Herlig i senga og. Femi å være litt petit og. 150+ opp til 175 er min preferanse. Over eller under 👇

Anonymkode: 511e5...26f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.4.2026 den 11.36):

Jeg er 185cm, og det blir krasj seksuelt om hun er veldig lav, det setter begrensinger på stillinger. Rundt 170 føler jeg er perfekt 

Hvordan i alle dager setter høyden hennes begrensninger på stillinger? Jeg er svært lav, og sexpartneren min er 40 cm høyere enn meg. Har aldri opplevd begrensninger på stillinger pga. høyde, selv de mer akrobatiske variantene. Her må du forklare. 

Anonymkode: 4bb1b...376

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høyde spiller veldig liten rolle for meg (mann). Tror det der er en greie som har blitt forsterka av Tinder og mote. Personlig syns jeg det er relativt overfladisk og sveiper ofte lettere til venstre på dem som sier «liker å se opp til deg», selv om de er noen cm lavere enn meg (jeg er på gjennomsnittet for min aldersgruppe).

Anonymkode: fb58a...273

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 19.19):

Altså, jeg har skjønt at gutter like lave jenter, men hva med VELDIG lave jenter? Er veldig lav, kan si at jeg er under 150. Blir sikkelig usikker om det er noen som vil ha veldig lave jenter og jeg lurer på om jeg kommer til å finne meg en som vil ha en så liten person som meg. 

Anonymkode: 8d4e7...d8c

Gutter liker forskjellig. Veldig mange liker høye slanke modell damer og. Er ingen fasit der. 

Er ikke som kvinner der mesteparten av oss liker høye menn. 

Anonymkode: 057fb...074

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Høyde spiller veldig liten rolle for meg (mann). Tror det der er en greie som har blitt forsterka av Tinder og mote. Personlig syns jeg det er relativt overfladisk og sveiper ofte lettere til venstre på dem som sier «liker å se opp til deg», selv om de er noen cm lavere enn meg (jeg er på gjennomsnittet for min aldersgruppe).

Anonymkode: fb58a...273

Nemlig. Ingen fasit hos menn på høyde. Er damer som er mer låst til høye menn....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvordan i alle dager setter høyden hennes begrensninger på stillinger? Jeg er svært lav, og sexpartneren min er 40 cm høyere enn meg. Har aldri opplevd begrensninger på stillinger pga. høyde, selv de mer akrobatiske variantene. Her må du forklare. 

Det sier seg vel selv? En mann på 190 cm og en dame på 155 cm, bakfra stående osv. Det går ikke med mindre man er sirkus akrobat. Selvfølgelig begrensninger på samme måte som lave folk må sitte mye nærmere ratt på bilen osv,eller ikke rekker opp til øverste kjøkkenhylle. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 20.13):

Helt til hun er høyere enn ham.

Anonymkode: 991b7...d24

Jeg er 1.95. Møtte en gang ei kvinne på 1.97. For ei gudinne hun var. Utrolig vakker!

Anonymkode: 56815...72c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det sier seg vel selv? En mann på 190 cm og en dame på 155 cm, bakfra stående osv. Det går ikke med mindre man er sirkus akrobat. Selvfølgelig begrensninger på samme måte som lave folk må sitte mye nærmere ratt på bilen osv,eller ikke rekker opp til øverste kjøkkenhylle. 

Nei, det sier da ikke seg selv når mine personlige erfaringer ikke stemmer med disse påstandene? Man trenger ikke være sirkusakrobat for bakfra stående med 40 cm høydeforskjell, man trenger bare å bøye litt i knærne. Stående i trapp fungerer også fint hvis man regner bøy i knærne som sirkusakrobatikk...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det sier da ikke seg selv når mine personlige erfaringer ikke stemmer med disse påstandene? Man trenger ikke være sirkusakrobat for bakfra stående med 40 cm høydeforskjell, man trenger bare å bøye litt i knærne. Stående i trapp fungerer også fint hvis man regner bøy i knærne som sirkusakrobatikk...

Kona mi er 35 cm mindre enn meg. Helt uproblematisk å ha sex, som du korrekt påpeker. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste menn foretrekker å føle seg store og sterke i forhold til sin kvinne, mens de aller fleste kvinner foretrekker å føle seg små og feminine i forhold til sin mann.

Hadde ikke bekymret meg ett eneste sekund om jeg var deg.

Det er langt verre for norske menn som er 170-175 cm, for de vil nesten ingen norske kvinner ha. (Bortsett fra muligens de små, slik som deg?)

Anonymkode: ce6b1...8ed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg er 1.95. Møtte en gang ei kvinne på 1.97. For ei gudinne hun var. Utrolig vakker!

Tenk så høye, sterke og atletiske barn dere kunne ha fått sammen 😊

AnonymBruker
Skrevet

Tenk så høye, sterke og atletiske barn dere kunne ha fått sammen 😊

Ja, hadde jo nærmest vært garantert en proff basketballspiller da! Dessverre var vi begge opptatte da vi møttes.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...