Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært hjemme en påske på 60 år, aldri mer. Ikke skiføre og alle kjente var borte

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er misunnelig på deg TS. Skal reise på familiehytte i påsken, men ville helst vært hjemme for å nyte at våren er kommet. 

Anonymkode: cc9ee...abe

AnonymBruker
Skrevet

Vi blir hjemme (2 voksne og 3 nesten voksne barn). Vi får besøk av familie. Var på tur i vinterferien. hadde vi ikke ventet besøk så kan det hende at noen av oss hadde tatt en storby ferie tur.

Anonymkode: 66b5f...d98

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2026 den 16.02):

? Og så da? Hva om alle i hele verden hadde reist bort? Måtte dere også gjort det bare fordi? Står du så ustødig på egne bein? KLlarer ikke ta egne avgjørelser? Skjerp deg!

Anonymkode: 48570...fae

Potet Norge må gjøre som naboen gjør, eller helst enda bedre.

Har aldri reist bort i påsken. Bare bortkasta penger. 

Anonymkode: 26331...501

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi har ofte ikke reist bort annet enn typ sverige/danmark i sommerferier. Men har begynt å reise litt mer bort nå som barna begynner å bli større og vi har mer overskudd. 

Anonymkode: b2e67...0b0

AnonymBruker
Skrevet

Skal være hjemme, skru motorsykkel og rydde ute for å gjøre klar til sommer! 

Og jobbe et par dager. 

De fleste jeg kjenner som ikke har hytte, blir hjemme. 

Anonymkode: a5c3d...c84

Skrevet

Har bare vært hjemme de 15 siste årene i påske og ellers å.

Skrevet

Jeg skal jobbe mesteparten av påsken. Vi tar heller en liten tur i midten av april, og reisemålet blir ikke noe mer eksotisk enn Oslo. Den opprinnelige betydningen av ordet eksotisk er forresten "fra utsiden" (man kunne også sagt "utenlandsk", men ordet oppsto lenge før nasjonalstatene), så man trenger ikke dra til Serengeti eller Machu Picchu eller andre fjerntliggende strøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...