Gå til innhold

Klarsynte


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Noen her som vært i kontakt med en klarsynt? Erfaringer?

Noen du kan rekommandere?

Noen som vet om et bra nettsted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Har ikke erfaring med klarsynte i den forstand at jeg har benyttet meg av deres tjenester, foreløpig. Men har lest artikkler om og vært på foredrag med Olav Moldestad. www.utdrivelse.no evnt. [email protected] Nå er jeg usikker på om mail adr. får lov å stå? Men ettersom det ikke er til en privat mail, men jobbmail går det kanskje? Jeg tror denne fyren er ganske seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er veldig få som er seriøse..Mesteparten er folk som stjeler penger

så jeg ville nok vert veldig skeptisk til og benytte meg av klarsynte.

Siden de sier jo bare det man vil høre..Men en ting sier de detter

Du har vert igjennom en vanskelig tid. Men det vil bli bedre. Da lyver de

for hvem her i verden har ikke vert igjennom en vanskelig tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Mamma tok med meg til masse sånne forskjellige da jeg var liten (men mest healere da). Var hos en som het Hugo, og han var visst klarsynt i tillegg til å være healer.

Min mor ville så gjerne at jeg skulle bli frisk, så jeg ble healet av han (hjalp ikke). Men så hadde han bedt henne vaske bak ovnen, hun skjønte ikke hvorfor, men gjorde som han sa. Der fant hun alle medisinene mine, jeg hadde sluppet de ned bak ovnen, en etter en :ler:

Jeg har aldri følt det har hjulpet, men andre sier jo det motsatte, så det er vel opp til hver enkelt vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vert igjennom en vanskelig tid. Men det vil bli bedre. Da lyver de

for hvem her i verden har ikke vert igjennom en vanskelig tid

Da lyver de vel ikke, for det stemmer vel for de fleste ;) . Men ellers er jeg enig med deg. Jeg har snakket med et par spådamer som er "påstått klarsynte", men jeg har så langt ikke sett beviser for klarsynet til noen av dem.

Tror jeg vil råde trådstarter til å snoke litt rundt på nettet og lese litt om dem som har lagt ut annonser der. Og så tror jeg det er lurt om du ser om du finner en klartseende som du kan oppsøke personlig (noen av dem tar personlige konsultasjoner). Det er veldig mange som annonserer med teletorgtjenester, men der er det mye rart ute og går. For å si det slik - jeg har vondt for å tro at det finnes så mange "ekte" klarsynte, som samtidig velger å gjøre det til et levebrød.

Det var vel forsåvidt ikke dette du spurte om, men så lenge jeg ikke selv helt tror på dem så tar jeg heller ikke sjansen på å vise til noen.

Edit: Åja, du ville gjerne ha noen nettsider også. OK, her er det noen som påstår å være klarsynte. Her finner du noen flere, og her har du en som er litt mer frittstående. Mange av disse som annonserer her driver utelukkende på teletorg, men hvis du blar litt fram og tilbake så finner du kanskje noen som opererer andre steder også.

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Da lyver de vel ikke, for det stemmer vel for de fleste ;) . Men ellers er jeg enig med deg. Jeg har snakket med et par spådamer som er "påstått klarsynte", men jeg har så langt ikke sett beviser for klarsynet til noen av dem.

Det er jo det som er poenget. Det har skjedd med de fleste. Og da har det ingenting med klarsynthet og gjøre...Vist de f.eks sier at broren din skal dø om tre dager og det skjer da er det klarsynhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en såkalt reading en gang hos en dame som heter Val Williams. Hun er et ganske kjent medium, og reiser litt rundt i Europa har jeg inntrykk av. Jeg hadde egentlig ikke lyst, for jeg synes fremtiden bør få ligge i fred, men hun var veldig ålreit.

Hun så mye, ned i spesifikke detaljer, av det som hadde skjedd meg, pågikk da og som har skjedd siden. Jeg er fortsatt litt skeptisk, men damen satt med øynene lukket i en stol to meter fra meg, hadde kun hørt fornavnet mitt fra før og fortalte meg hvorfor jeg hadde hatt vondt i venstre kne året før og hva mormor døde av. Det er syv år siden jeg var hos henne nå, og jeg fant igjen opptaket av readingen for litt siden. Mye jeg hadde glemt, og mye det gikk opp for meg at hun hadde hatt rett i med sine spådommer om fremtiden også.

Les om henne her: http://www.arthurfindlaycollege.org/organi.../o_williams.htm

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_KR-øst_*

Jeg ser på gjenfødte kristne som klarsynte.

De ser at det som er forutsagt i Bibelen at skal skje i de siste dager, allerede er i ferd med å skje.

Stadig flere profetier går i oppfyllelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James II
Stadig flere profetier går i oppfyllelse.

Jeg ser at du stadig sier at profetier blir oppflyt men jeg kan ikke huske at du har nevnt noen profetier som har blitt oppfylt.

så jeg bare spør...Hva slaks profeti er det som har blitt oppfylt i det siste ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_KR-øst_*
Jeg ser at du stadig sier at profetier blir oppflyt men jeg kan ikke huske at du har nevnt noen profetier som har blitt oppfylt.

så jeg bare spør...Hva slaks profeti er det som har blitt oppfylt i det siste ?

Jeg har nok nevnt noe tidligere, men kan godt gjenta også det. Men nå må du tåle noen Bibelsitater:

2 Peter 3,3: I de siste dager skal spottere stå fram etter sine egne lyster.

Markus 13,6-8.12: Mange skal komme i mitt navn (Jesus) og si: Det er meg! og de skal føre mange vill.

Etniske folk skal reise seg mot etniske folk og rike mot rike.

Det skal være jordskjelv mange steder, og det skal være hungersnød og opprør.

Dette er begynnelsen til fødselsveene.

2 Tim.3,1-9: I de siste dager skal menneskene elske seg selv, penger, skryte, være stolte, spotte, ulydige mot foreldre, utakknemlige, vanhellige, uten naturlig kjærlighet, utilgivende, baktalere, uten selvtukt, brutale, uten kjærlighet til det gode, forrædere, framfusende, oppblåste, elske lysten høyere enn Gud, får makt over godtroende kvinner, de lærer bestandig, men kommer aldri til sannhetens ærkjennelse. De er mennesker med fordervet sinn.

Lukas 17,26-30: Slik som det var i Noas dager, slik skal det også være i Menneskesønnens dager, (Da han kommer igjen).

De største tegn ser vi når det gjelder Israel. De samles igjen i hundretusener fra alle verdens kanter, etter at de fikk tilbake sitt land, slik som Gud lovet.

Jesaja 43,5-6: Fra Østen vil jeg la din ætt komme, og fra Vesten vil jeg samle deg. Jeg vil si til Norden: Gi dem hit! og til Syden: Hold dem ikke tilbake! La mine sønner komme fra det fjerne og mine døtre fra jordens ende.

Jesaja 60,8: Hvem er disse som kommer flyvende som skyer, som duer til sine dueslag?

Dette ble først mulig i vår tid. Nå kommer jødene hjem i mengder, mange i passasjerfly.

Esekiel 36,24: Jeg vil hente dere fra folkene og samle dere fra alle landene, og jeg vil la dere komme til deres eget land.

Vel, dette er en del av de ting som er profetert i Bibelen, og som skjer i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Judas Iskariot_*

Kristne kan virkelig ikke svare uten at bibelen.

jeg kan ikke se noen av de profetiene du tydelig vis mener skal stå i dine utvalgte bibel sitater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...