AnonymBruker Skrevet 26. februar #21 Skrevet 26. februar Jakkidegg skrev (14 minutter siden): Kan ikke bruke vom. Hunden min blir altfor hard i magen av det. derfor gir jeg halvparten Appetitt og avføringen ble akkurat passe😇 Anonymkode: 1d227...cb9
Jakkidegg Skrevet 26. februar Forfatter #22 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): derfor gir jeg halvparten Appetitt og avføringen ble akkurat passe😇 Anonymkode: 1d227...cb9 Ikke på mi.
Jakkidegg Skrevet 26. februar Forfatter #23 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): VOM. Blokk blir billigst kilospris. Anonymkode: af9f4...900 Kan ikke bruke vom
Jakkidegg Skrevet 26. februar Forfatter #24 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Min hund liker godt Sams field. Rundt 5-600 for 12 kg mener jeg. Anonymkode: cc984...987 Takk skal se på det. 😊
Jakkidegg Skrevet 26. februar Forfatter #25 Skrevet 26. februar Ulven skrev (15 timer siden): Vi bruker Happy Dog til eldste som nekter å spise V&H. Et tysk fòr som er mye solgt på dyrebutikken. Takk skal se på det. 😊
AnonymBruker Skrevet 26. februar #26 Skrevet 26. februar Vetzoo har ofte tilbud på Eukanuba, et for mine hunder trives godt med. Jeg pleier å betale mellom 600 og 800 kroner for 16 kg (til små/mellomstore hunder). Anonymkode: 59ae8...dfe
AnonymBruker Skrevet 26. februar #27 Skrevet 26. februar Vi bruker Vigor & Sage, store sekker (12 kgs sikkert). Der får man hver 6. sekk gratis. Anonymkode: 4a1ae...a39
AnonymBruker Skrevet 26. februar #28 Skrevet 26. februar Jakkidegg skrev (2 timer siden): Kan ikke bruke vom. Hunden min blir altfor hard i magen av det. Hvis du blander ut linfrø i vann og lar det stå over natten og gir samtidig med vom så vil avføringen blir løsere 😉 Om det var kun at avføringen ble for hard som stopper deg fra å gi vom. Anonymkode: a7dcc...8b8
AnonymBruker Skrevet 26. februar #29 Skrevet 26. februar Jeg bruker Vom, men digestive versjonen. Jeg slet også med hard mage Så bruker jeg og mange jeg kjenner Monster. Men må innrømme at jeg ikke husker pris 🙈 Anonymkode: b62d1...869
Sioux Skrevet 26. februar #30 Skrevet 26. februar Jakkidegg skrev (4 timer siden): Ja men den dyrebutikken jeg bruker skal de ha over 900 for 14 kg. Kan du fortelle hvor lenge en 14 kg sekk holder og vekta på hunden?
AnonymBruker Skrevet 26. februar #31 Skrevet 26. februar Vi bruker kun VOM, så kan ikke gi deg noe tips ang andre merker, men vi unngår hard mage ved å gi rå gulrot å gnage på. Anonymkode: 39a6e...1a3
Sioux Skrevet 26. februar #32 Skrevet 26. februar Jakkidegg skrev (4 timer siden): Takk skal se på det. 😊 Happy Senior er mest ris og 13% animalske proteiner men ingen kjøtt. Også selges den i 12 kg sekker til 700 kr, så det blir ikke billigere og du får dårligere kvalitet. Nå får hunden ihvertfall 16% kjøtt og noen animalske proteiner. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar #33 Skrevet 26. februar Bruker Appetitt senior. Kjøper fra Felleskjøpet, hver 6.(?) sekk gratis? (eller er det hver 7., tro) Begge mine funker fint på den (snart 11 og 12 år). Anonymkode: 9fba9...d42
AnonymBruker Skrevet 26. februar #34 Skrevet 26. februar Prima dog fra Rusta. Anonymkode: 1dbe7...0f0
AnonymBruker Skrevet 26. februar #35 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vetzoo har ofte tilbud på Eukanuba, et for mine hunder trives godt med. Jeg pleier å betale mellom 600 og 800 kroner for 16 kg (til små/mellomstore hunder). Anonymkode: 59ae8...dfe Det er jo sviiiindyrt! 800 kr for 16 kilo med erter/hvete/potet osv? Anonymkode: 2a553...39e
AnonymBruker Skrevet 26. februar #36 Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jo sviiiindyrt! 800 kr for 16 kilo med erter/hvete/potet osv? Anonymkode: 2a553...39e Er vel ikke det som er innholdet og hva var ditt forslag, egentlig? Anonymkode: 59ae8...dfe
AnonymBruker Skrevet 26. februar #37 Skrevet 26. februar Jeg er den som bruker vom + appetitt fra felleskjøpet - 12 kg. sekker. Og en annen årsak til det er at hunden trenger et allsidig matforåd. med div vitaminer som noen fôrprodusenter har. Så gi gjerne i tillegg gulrøtter kokt brokkoli ol. Angående alt for, så se på innholdet i foret. Mange produsenter fyller foret sitt opp med stoff hunden ikke trenger. Ulven sper fex på med bær, div. røtter etc. Veterinærene (som selger mye dritt på provisjon) burde jo egentlig vite hva som er best for hundens mage, men vil samtidig tjene penger på amerikansk for.. PS. jeg gir også hunden tørrfisk hver dag. Anonymkode: 1d227...cb9
Jakkidegg Skrevet 27. februar Forfatter #38 Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): derfor gir jeg halvparten Appetitt og avføringen ble akkurat passe😇 Anonymkode: 1d227...cb9 Jeg prøvde det før men blei hard uansett. Så derfor vil jeg ha tørrfor til henne.
Jakkidegg Skrevet 27. februar Forfatter #39 Skrevet 27. februar Takk for all svar og hjelp jeg fikk på innlegget mitt. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar #40 Skrevet 27. februar Husk at hundeavføring skal være noe hardere enn våres, de har kortere fordøyelsessystem og det er meningen at de skal tømme analkjertler gjennom avføringen. Anonymkode: af9f4...900
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå