Arx Skrevet 27. februar #41 Skrevet 27. februar Jakkidegg skrev (1 time siden): Jeg prøvde det før men blei hard uansett. Så derfor vil jeg ha tørrfor til henne. Prøvde du vom digestive da?
Arx Skrevet 27. februar #42 Skrevet 27. februar Men for å svare ang tørrfor; skal du ha rimelig er de desverre fulle av karbohydrater, nesten uansett hva du velger. Skal du ha et tørrfor som faktisk inneholder en OK mengde kjøtt i det ferdige produktet må du opp i pris. Er du ute etter bare billig er Happy Dog rimelig, men ikke spesielt mye kjøtt i det. Appetitt er norskprodusert og man får gjerne hver 6 sekk gratis. 2
Hmmmmmm Skrevet 27. februar #43 Skrevet 27. februar Jakkidegg skrev (På 26.2.2026 den 14.01): Kan ikke bruke vom. Hunden min blir altfor hard i magen av det. Da må du gi fiber i tillegg
Diamant20 Skrevet 27. februar #44 Skrevet 27. februar Jeg ville sjekket ut Brit Venison. Kjenner flere som forer på det og er veldig fornøyde! Bruker Nutrima til kattene, tror de har hundefor som er ganske ok iallfall. Hvis man vil øke kjøttandelen går det an å kjøpe vom kjøttboller og gi en eller to til tørrforet. Da går det mest sannsynlig fint med magen også😊. Selv bruker jeg stort sett Acana på hunden min, men hun får mye godbiter også, så viktig å være litt bevisst på hva man gir der også. Ellers varierer jeg gjerne litt mellom ulike merker og smaker, jeg tenker at et variert kosthold er sunt for hunder så lenge de tåler det. Purenatural og Monster er også merker jeg ville sjekket ut. Musti har alle de merkene jeg har nevnt, samt smaksgaranti. Dersom du har fysisk butikk i nærheten er det nok enklest å kjøpe der i første omgang, men nettbutikken funker den også. Deilig å få det levert på døra i blant, når man ikke rekker innom i fysisk butikk😅
Mardina Skrevet 28. februar #45 Skrevet 28. februar Jakkidegg skrev (På 26.2.2026 den 14.01): Kan ikke bruke vom. Hunden min blir altfor hard i magen av det. Da tilsetter du litt kruskakli på toppen. Brukte det i årevis med god erfaring på min hund.
AnonymBruker Skrevet 8. mars #46 Skrevet 8. mars Diamant20 skrev (På 27.2.2026 den 22.28): Jeg ville sjekket ut Brit Venison. Kjenner flere som forer på det og er veldig fornøyde! Bruker Nutrima til kattene, tror de har hundefor som er ganske ok iallfall. Hvis man vil øke kjøttandelen går det an å kjøpe vom kjøttboller og gi en eller to til tørrforet. Da går det mest sannsynlig fint med magen også😊. Selv bruker jeg stort sett Acana på hunden min, men hun får mye godbiter også, så viktig å være litt bevisst på hva man gir der også. Ellers varierer jeg gjerne litt mellom ulike merker og smaker, jeg tenker at et variert kosthold er sunt for hunder så lenge de tåler det. Purenatural og Monster er også merker jeg ville sjekket ut. Musti har alle de merkene jeg har nevnt, samt smaksgaranti. Dersom du har fysisk butikk i nærheten er det nok enklest å kjøpe der i første omgang, men nettbutikken funker den også. Deilig å få det levert på døra i blant, når man ikke rekker innom i fysisk butikk😅 Prøvde brit care venison på hunden min, aldri opplevd så mye avføring før. Anonymkode: 81489...46a
AnonymBruker Skrevet 8. mars #47 Skrevet 8. mars Jakkidegg skrev (På 26.2.2026 den 14.24): Kan ikke bruke vom Du får kjøpt frosne moste grønnsaker fra Mush, som du kan tilsette Vom eller ferskfor fra Mush. Anonymkode: 83426...2b1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå