Gå til innhold

Er du allergisk mot noe?

Fremhevede innlegg

Gjest LoisLane
Skrevet

Er du allergisk mot noe?

Jeg er heldigvis ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Melk. Jeg tåler det i små mengder meg får jeg i meg for mye er det ikke moro å være meg..

Gjest King James II
Skrevet

er alergisk mot melk.

Skrevet

Jeg er allergisk mot alle pelsdyr også fugler, mot pollen, gress, støv, midd, nikkel, latex, hvetemel, egg, nøtter og antageligvis en del til.

Jeg er hyperallergisk. Så jeg sliter veldig bare med og treffe mennesker med dyr.

Gjest LoisLane
Skrevet
Melk og østrogen.

:overrasket: Får håpe du ikke er kvinne. Eller mann.

Gjest Gjest
Skrevet

Østrogenallergi = reagerer uvanlig kraftig på enkelte former for hormonprevensjon.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg begynner å klø rundt munnen av kraften mellom skallet og kjøttet på skalldyr, men det hindrer ikke meg i å spise det! (Selv om jeg klør meg veldig rød underveis!)

Gjest baby-E
Skrevet (endret)

pollen og vepsestikk

Endret av baby-E
Gjest gjest1
Skrevet

Ikke sånn i utgangspunktet... Jeg sliter litt med pollen og sånn, og har fått noen piller for det, men det er ikke så ille at jeg behøver de synes jeg. Også skal jeg holde meg unna noen virkestoffer i medisiner, men det er pga andre medisiner igjen. Skal ikke ha acetylsalisylsyre, og hos tannlegen skal jeg ikke ha adrenalin-ting-bedøvelsen, men den blå (husker ikke hva noen av de heter)

Skrevet

Nei, jeg har heldigvis ingen allergier (og er glad for at samboeren min heller ikke har noen slik at vi slipper å tenke på slikt i hverdagen).

Skrevet

Jeg er allergisk mot pelsdyr, mot pollen, gress, støv, midd, nikkel, mandler, nøtter, epler, pærer, sitrusfrukter og antageligvis en del til.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er allergisk mot vepsestikk, så jeg har alltid med meg sprøyter om sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...