Gjest LoisLane Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Er du allergisk mot noe? Jeg er heldigvis ikke.
Gjest 2324 Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Melk. Jeg tåler det i små mengder meg får jeg i meg for mye er det ikke moro å være meg..
momo Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Jeg er allergisk mot alle pelsdyr også fugler, mot pollen, gress, støv, midd, nikkel, latex, hvetemel, egg, nøtter og antageligvis en del til. Jeg er hyperallergisk. Så jeg sliter veldig bare med og treffe mennesker med dyr.
Gjest LoisLane Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 Melk og østrogen. ← Får håpe du ikke er kvinne. Eller mann.
Gjest camillo Skrevet 7. april 2006 #10 Skrevet 7. april 2006 Får håpe du ikke er kvinne. Eller mann. ←
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 Østrogenallergi = reagerer uvanlig kraftig på enkelte former for hormonprevensjon.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #12 Skrevet 7. april 2006 Jeg begynner å klø rundt munnen av kraften mellom skallet og kjøttet på skalldyr, men det hindrer ikke meg i å spise det! (Selv om jeg klør meg veldig rød underveis!)
Gjest baby-E Skrevet 7. april 2006 #13 Skrevet 7. april 2006 (endret) pollen og vepsestikk Endret 8. april 2006 av baby-E
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #15 Skrevet 7. april 2006 Ikke sånn i utgangspunktet... Jeg sliter litt med pollen og sånn, og har fått noen piller for det, men det er ikke så ille at jeg behøver de synes jeg. Også skal jeg holde meg unna noen virkestoffer i medisiner, men det er pga andre medisiner igjen. Skal ikke ha acetylsalisylsyre, og hos tannlegen skal jeg ikke ha adrenalin-ting-bedøvelsen, men den blå (husker ikke hva noen av de heter)
Arkana Skrevet 7. april 2006 #16 Skrevet 7. april 2006 Nei, jeg har heldigvis ingen allergier (og er glad for at samboeren min heller ikke har noen slik at vi slipper å tenke på slikt i hverdagen).
liv Skrevet 7. april 2006 #17 Skrevet 7. april 2006 Jeg er allergisk mot pelsdyr, mot pollen, gress, støv, midd, nikkel, mandler, nøtter, epler, pærer, sitrusfrukter og antageligvis en del til.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #20 Skrevet 7. april 2006 Jeg er allergisk mot vepsestikk, så jeg har alltid med meg sprøyter om sommeren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå