Gå til innhold

Gruer meg til bursdagsfeiringen til barnet mitt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mindreverdighetskomplekser for å bo i ett hus fra 80-tallet må du bare riste av deg.

Arranger en lek- blindebukken, halen på grisen ol. Kan love deg at det vil bli husket og være stas- ingen vil bry seg om at huset er bygd for 40 år siden! 

Skap ett fint minne🙂

Anonymkode: 61646...40f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Med barnehagebarn følger gjerne foreldrene med i selskap, jeg hadde lagt vekk mindreverdighetskompleksene, men sørget for at huset var ryddig og rent, pene håndklær på badet, friske blomster, god kaffe og en skål med sjokolade til foreldrene. Så trenger du ikke å tenke mer på det der.

Så bør du tenke på at mange kanskje har barn nummer 3 eller 4 i denne gruppen, og da er det gjerne lagt andre planer midt i helga, jeg foreslår selskap som varer to timer, og ikke lørdag/søndag formiddag, det passer som regel bedre for folk på ettermiddagen. (Jeg har fire barn som blir invitert i bursdager)

Anonymkode: 9d02d...291

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har et inntrykk av at i dag prioriteres bursdager høyt blant foreldre. Når de er små, både i barnehage og i småskolen så handler det ikke om barnets valg eller ikke. Her stiller vi opp i bursdag når vi er bedt i bursdag, med mindre det er sykdom eller en planlagt reise som gjør at barnet ikke kan komme. 

Her er det vanligere å legge bursdagene til ettermiddager midt i uka, enn å legge de i helga, og vår erfaring er at alle prioriterer å komme i bursdag framfor å dra på fotballtrening eller svømming akkurat den dagen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...