Strigiformes Skrevet 24. februar #61 Skrevet 24. februar Maleficenta skrev (Akkurat nå): Nei men nå er det ikke det vi diskuterer. Vi diskuterer hvor farlig det er å inngå et forhold med noen som nesten drepte eksen sin Begge deler er farlig. Er tilbøyeligheten til vold tilstede så kan det fort eskalere. Man har ikke garanti for noe som helst. Vold er kun greit om man må forsvare seg selv, for å komme unna en voldsutøver.
AnonymBruker Skrevet 24. februar #62 Skrevet 24. februar Jeg er mann og hadde aldri i verden vært villig til å spille på old boys-lag med en fyr som var dømt for partnervold for ti år siden engang. At noen kunne vurdert å dele livet sitt med en sånn er virkelig ikke til å forstå. Anonymkode: 4e20e...4f3 3
Maleficenta Skrevet 24. februar #63 Skrevet 24. februar Strigiformes skrev (1 time siden): Begge deler er farlig. Er tilbøyeligheten til vold tilstede så kan det fort eskalere. Man har ikke garanti for noe som helst. Vold er kun greit om man må forsvare seg selv, for å komme unna en voldsutøver. Ja jeg vet da det
Purple_Pixiedust Skrevet 24. februar #64 Skrevet 24. februar Min eks er en slik gjenganger. Jeg visste det ikke da vi ble sammen. Visste om dommer pga narkotika, men ikke pga vold. Men det kom fram etter hvert at han drev på slik og han gjorde det med meg også. Og etter meg. Så mtp det vil jeg si klart nei. 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #65 Skrevet 24. februar Maleficenta skrev (1 time siden): Nei men nå er det ikke det vi diskuterer. Vi diskuterer hvor farlig det er å inngå et forhold med noen som nesten drepte eksen sin. Og det jeg mente med mitt svar er at det er sykt å påføre noen alvorlig kroppsskade pga at de fikk en fik. Liksom for å ta igjen Jeg har aldri sagt eller ment at det er greit å skade noen fordi de fiker til jeg. Jeg korrigerte en påstand om at kvinner aldri utøver blind vold. Anonymkode: 35e17...cab
AnonymBruker Skrevet 24. februar #66 Skrevet 24. februar Er du seriøs? Dømt for vold og viser ikke anger? Hva tror du har bedret seg egentlig?? Anonymkode: 66dbe...0db 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #67 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (På 23.2.2026 den 9.47): Hva ville du tenkt om en mann som er tidligere dømt for vold mot samboeren sin? Vi snakker grov kroppsskade og han måtte sone, og har ikke vist anger overfor henne. Ville du blitt sammen med ham? Anonymkode: b46a4...9ba Det må bli nei fra meg, men ville du?? Anonymkode: 64d9f...4a6
AnonymBruker Skrevet 24. februar #68 Skrevet 24. februar Jeg tenker også litt sånn at det er MYE partnervold vi sjelden hører om, så det at det faktisk er en dom og volden er grov, det tenker jeg burde understreke alvoret her. Anonymkode: eeacd...cf9 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar #69 Skrevet 24. februar ‼️Avslutt nå før det utarter seg‼️ Anonymkode: 95b8f...ea8
AnonymBruker Skrevet 25. februar #70 Skrevet 25. februar Strigiformes skrev (16 timer siden): Dette er sykt! Det kan vi nok være enige om, men det er nok dessverre ikke en unik historie. I hele oppveksten ble far fremstilt som problemet. Det var først i voksen alder at jeg innså at han også var et slags offer. Anonymkode: e8103...553
AnonymBruker Skrevet 25. februar #71 Skrevet 25. februar Man er rimelig depserat etter mannfolk om man faktisk vurderer å være sammen med noe slikt, fytti grisen. Nei, hadde løpt i motsatt retning. Anonymkode: a069a...7fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå