AnonymBruker Skrevet 23. februar #41 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva ville du tenkt om en mann som er tidligere dømt for vold mot samboeren sin? Vi snakker grov kroppsskade og han måtte sone, og har ikke vist anger overfor henne. Ville du blitt sammen med ham? Anonymkode: b46a4...9ba Nei 🙄 Anonymkode: a491c...95c
AnonymBruker Skrevet 24. februar #42 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tror lett på at ei gal kjerring angrep. Mange slike. Anonymkode: 0f055...23b Merkelig. Jeg har levd i snart 50 år, og har ikke en eneste gang opplevd at en dame på byen har angrepet en random mann. Anonymkode: 8b3b0...e6a 7
AnonymBruker Skrevet 24. februar #43 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Merkelig. Jeg har levd i snart 50 år, og har ikke en eneste gang opplevd at en dame på byen har angrepet en random mann. Anonymkode: 8b3b0...e6a Ikke jeg heller. Men en gang "angrep" (les: forsvarte meg) jeg mot en mann som eglet seg innpå og ikke tok et nei for et nei. 🥹 ansiktet hans da han skjønte at jeg hadde forsvart meg var legendarisk. Han så ut som en liten guttunge hvis fotball hadde forsvunnet ut på havet. Anonymkode: 17b67...376
AnonymBruker Skrevet 24. februar #44 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Merkelig. Jeg har levd i snart 50 år, og har ikke en eneste gang opplevd at en dame på byen har angrepet en random mann. Anonymkode: 8b3b0...e6a Jeg har sett kvinner slå og fike til menn som tilsynelatende ikke hadde gjort dem noe. Jeg har opplevd kvinner helle en øl ned over hodet mitt uten at jeg hadde gjort noen annen feil enn å stå i samme kø som dem. Forskjellen ligger i skade _potensiale_. En kvinne som fiker til en mann tenker vi «jaja, såpass får han tåle». En mann som fiker til en kvinne akkurat like hardt tenker vi «å nei, stakkars henne. Han må være gal». Det er en slags infantilisering av kvinnelig dårlig oppførsel. Anonymkode: 35e17...cab 1
ATV-Videre Skrevet 24. februar #45 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva ville du tenkt om en mann som er tidligere dømt for vold mot samboeren sin? Vi snakker grov kroppsskade og han måtte sone, og har ikke vist anger overfor henne. Ville du blitt sammen med ham? Anonymkode: b46a4...9ba ALDRI
AnonymBruker Skrevet 24. februar #46 Skrevet 24. februar Han er dømt en gang. Det betyr også at det har skjedd flere ganger før den siste gangen. Bare at da fantes det endelig bevis nok. Samme skjedde her. Levde i 3 år i terror regime. Siste volden endte med voldtekt og knivstikking. Da ble han endelig dømt. I følge ny dame er han så snill osv. Men er en grunn til at han ikke får se sine egne barn lenger. Han og dama mistet nettopp sitt nyfødte barn pga vold i hjemmet så man blir passe hjernevasket av et sånt forhold også 😓 Noen lærer aldri at røde flagg er røde flagg 🚩 En mann forandrer seg ikke for riktig dame. De spiller et skuespill så lenge de kan. Han forandrer seg fordi han seg innser at han må det. Det skjer sjeldent 👍 Anonymkode: 4cb68...800 2 2
Hulderen Skrevet 24. februar #47 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er KvinneGuiden, her er det IKKE lov å dømme folk basert på fortid, så dette må du bare akseptere. Hva han har gjort i fortiden sier ingenting om hvem han er nå eller hva han kommer til å gjøre i fremtiden. Anonymkode: 67a3d...044 Og hele denne tråden viser at du tar feil. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar #48 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Folk som er tilbøyelige for sånt er jo farlige. Når det er sagt så har jeg mye erfaring med at enkelte kvinner er så giftige og psykisk voldelige at de driver mannen til det. Litt som en Golden Retriver som "pluteslig" biter. Resultatet er uansett at verken mannen eller kvinnen er egnet for sunne forhold i fremtiden. Ødelagte begge to. Anonymkode: 0f055...23b Vokste opp med en mor som var av den klassen. Trykke på absolutt alle mulige knapper hos far. Hun kunne ofte finne på å skjenke han litt først, så selvkontrollen hans ble litt lavere før hun iverksatte ondskapen sin. Og når hun hadde oppnådd det hun ønsket, så brukte hun offerrollen for alt den var verdt. Anonymkode: e8103...553 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar #49 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Merkelig. Jeg har levd i snart 50 år, og har ikke en eneste gang opplevd at en dame på byen har angrepet en random mann. Anonymkode: 8b3b0...e6a Ikke merkelig, mer tilfeldig vil jeg si. Jeg jobbet 4 år i utelivsbransjen og fikk et nytt syn på kvinner. Vi som er edru og på jobb får med oss hva som skjer. Anonymkode: 0f055...23b
Brunhilde Skrevet 24. februar #50 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Fortid er fortid Anonymkode: 73b6b...ac7 Eh, nei!
AnonymBruker Skrevet 24. februar #51 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hva ville du tenkt om en mann som er tidligere dømt for vold mot samboeren sin? Vi snakker grov kroppsskade og han måtte sone, og har ikke vist anger overfor henne. Ville du blitt sammen med ham? Anonymkode: b46a4...9ba Nei , hadde løpt av avsted. Anonymkode: fd78e...09a
Strigiformes Skrevet 24. februar #52 Skrevet 24. februar (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sett kvinner slå og fike til menn som tilsynelatende ikke hadde gjort dem noe. Jeg har opplevd kvinner helle en øl ned over hodet mitt uten at jeg hadde gjort noen annen feil enn å stå i samme kø som dem. Forskjellen ligger i skade _potensiale_. En kvinne som fiker til en mann tenker vi «jaja, såpass får han tåle». En mann som fiker til en kvinne akkurat like hardt tenker vi «å nei, stakkars henne. Han må være gal». Det er en slags infantilisering av kvinnelig dårlig oppførsel. Anonymkode: 35e17...cab Er bare mentalt ustabile damer som gjør slikt. Det er virkelig ikke greit. Ingen mennesker skal måtte 'tåle' slikt. Endret 24. februar av Strigiformes
Strigiformes Skrevet 24. februar #53 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Vokste opp med en mor som var av den klassen. Trykke på absolutt alle mulige knapper hos far. Hun kunne ofte finne på å skjenke han litt først, så selvkontrollen hans ble litt lavere før hun iverksatte ondskapen sin. Og når hun hadde oppnådd det hun ønsket, så brukte hun offerrollen for alt den var verdt. Anonymkode: e8103...553 Dette er sykt!
Maleficenta Skrevet 24. februar #54 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva ville du tenkt om en mann som er tidligere dømt for vold mot samboeren sin? Vi snakker grov kroppsskade og han måtte sone, og har ikke vist anger overfor henne. Ville du blitt sammen med ham? Anonymkode: b46a4...9ba Herregud nei. Det ville vært selvmordsforsøk
Maleficenta Skrevet 24. februar #55 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har sett kvinner slå og fike til menn som tilsynelatende ikke hadde gjort dem noe. Jeg har opplevd kvinner helle en øl ned over hodet mitt uten at jeg hadde gjort noen annen feil enn å stå i samme kø som dem. Forskjellen ligger i skade _potensiale_. En kvinne som fiker til en mann tenker vi «jaja, såpass får han tåle». En mann som fiker til en kvinne akkurat like hardt tenker vi «å nei, stakkars henne. Han må være gal». Det er en slags infantilisering av kvinnelig dårlig oppførsel. Anonymkode: 35e17...cab Er forskjell på å fike til og alvorlig kroppsskade som medfører sykehusinnleggelse. Det gjelder begge kjønn. Man pådrar ikke alvorlig kroppsskade med en fik
Maleficenta Skrevet 24. februar #56 Skrevet 24. februar (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Nei. Kan være mange grunner til at dumme ting skjer. Men aldri i livet. Anonymkode: 5b67a...4d4 Dumme ting? Tidenes bagatellisering Endret 24. februar av Maleficenta
Strigiformes Skrevet 24. februar #57 Skrevet 24. februar Maleficenta skrev (Akkurat nå): Er forskjell på å fike til og alvorlig kroppsskade som medfører sykehusinnleggelse. Det gjelder begge kjønn. Man pådrar ikke alvorlig kroppsskade med en fik Ingen av delene er overhodet greit. Vold bør aldri forekomme!
Maleficenta Skrevet 24. februar #58 Skrevet 24. februar Isola_2 skrev (23 timer siden): Hva slags spørsmål er dette. Selvfølgelig ikke?! Dessverre sjelden at menn som har den "tilbøyeligheten" endrer seg. Dessverre er en del kvinner altfor naive, og tenker at de skal endre denne mannen, fikse ham. "Han kommer til å være annerledes med meg". Glem det. Ja sant og istedet ender de opp død
Maleficenta Skrevet 24. februar #59 Skrevet 24. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Sjansen for at det var et engangstilfelle og han har endret seg er så klart tilstede, men ingen som er glad i seg selv ønsker å ta den risikoen, for den risikoen er STOR Anonymkode: 6715d...284 Les hi. Viser ingen anger skriver hun. Da er det tvilsomt at han har endret seg
Maleficenta Skrevet 24. februar #60 Skrevet 24. februar (endret) Strigiformes skrev (5 minutter siden): Ingen av delene er overhodet greit. Vold bør aldri forekomme! Nei men nå er det ikke det vi diskuterer. Vi diskuterer hvor farlig det er å inngå et forhold med noen som nesten drepte eksen sin. Og det jeg mente med mitt svar er at det er sykt å påføre noen alvorlig kroppsskade pga at de fikk en fik. Liksom for å ta igjen Endret 24. februar av Maleficenta
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå