Gå til innhold

Date en mann som er anmeldt

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 21.44):

Ville dere datet en mann som hadde et besøksforbud på seg som nå har vart i 7 mnder, og anmeldt for vold i nære relasjoner. 
Samt kun så barnet sitt under tilsyn? 
Han framstiller det til folk at han er urettmessig beskyldt og at det er damen som er gal, at han var den som ble mishandlet. 

Anonymkode: 46375...59b

Bare sinnsyke mennesker ville trodd på dette og begitt seg ut på den krakelerte isen der.

Anonymkode: 7ae82...52e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg fikk 6 mnd uten bevis, hun hevded jeg hadde truet henne og hennes familie, noe som aldri var i nærheten av å skje, vi hadde jo knapt konflikter før jeg gjorde det slutt.

Men selv om jeg personlig vet slikt kan skje, så ville jeg ikke tatt sjansen på det, besøksforbud er der nok for en grunn i de aller fleste tilfeller 

Anonymkode: df453...ea9

Men takket du nei til å få det prøvd for retten da? Ta

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Feil

Anonymkode: 18b06...492

Jo, eller hvis han som får ilagt besøksforbud ikke bestrider det så trenger man det ikke og da står det der. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 21.44):

Ville dere datet en mann som hadde et besøksforbud på seg som nå har vart i 7 mnder, og anmeldt for vold i nære relasjoner. 
Samt kun så barnet sitt under tilsyn? 
Han framstiller det til folk at han er urettmessig beskyldt og at det er damen som er gal, at han var den som ble mishandlet. 

Nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...