AnonymBruker Skrevet 22. februar #61 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Enn som er misunnelig på voldsmenn er ikke vanlig og kjedelig. Det feiler noe hos hans fokus og empati også Anonymkode: 0ac98...0da Jeg påpeker at kvinner velger voldsmenn og velger bort kjedelige menn. Det feiler meg ingenting for å påpeke dette spriket. Kanskje du har noen feil selv? Anonymkode: 9a6c6...aa7
AnonymBruker Skrevet 22. februar #62 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg påpeker at kvinner velger voldsmenn og velger bort kjedelige menn. Anonymkode: 9a6c6...aa7 De fleste av oss gjør absolutt ikke dette. Derav, rart fokus. Anonymkode: 0ac98...0da 9 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #63 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste av oss gjør absolutt ikke dette. Derav, rart fokus. Anonymkode: 0ac98...0da Er det rart av meg å fokusere på det mannevalget som er trådens tema? Eller at det finnes andre menn der ute som ikke er voldelig? Anonymkode: 9a6c6...aa7
AnonymBruker Skrevet 22. februar #64 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg påpeker at kvinner velger voldsmenn og velger bort kjedelige menn. Det feiler meg ingenting for å påpeke dette spriket. Kanskje du har noen feil selv? Anonymkode: 9a6c6...aa7 De fleste kvinner velger ikke voldsmenn. Anonymkode: 2dc91...e8c 9
Seff Skrevet 22. februar #65 Skrevet 22. februar Nei, selvfølgelig ikke. Og besøksforbudet er en ting, men jeg blir alltid skeptisk når folk, spesielt i datingsituasjoner, omtaler eksen som gal. Det er i de aller fleste tilfeller et tegn på manglende selvinnsikt og ansvarfraskrivelse. Alt er liksom alle andre sin feil, selv er man heeeelt uten skyld. 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #66 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det rart av meg å fokusere på det mannevalget som er trådens tema? Eller at det finnes andre menn der ute som ikke er voldelig? Anonymkode: 9a6c6...aa7 Det er rart å tenke, hun burde datet en snill og kjedelig mann/meg. Sannsynligvis er det psykiske problemer og vanskelig familiebakgrunn som får noen til å ta sånne valg. De fleste trenger selvhjelp og/eller terapi for å komme videre. Dette at hun kommer på et bedre sted mentalt, bør være fokus. Ikke stakkars menn som ikke får en date. Anonymkode: 0ac98...0da 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #67 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Er det rart av meg å fokusere på det mannevalget som er trådens tema? Eller at det finnes andre menn der ute som ikke er voldelig? Anonymkode: 9a6c6...aa7 Det fins også koselige og smarte menn som bader i kvinner. Så å gå til dem som opplever vold å klage på at de er slemme fordi du ikke blir valgt, gratulerer vi har funnet grunnen. Anonymkode: b7502...850 1 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #68 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er ikke sant. Det skal én anklage til fra en bitter eks. Anonymkode: 8cdd2...96f Det er sant, jeg fikk besøksforbud pga påstander om trusler, noe jeg ikke hadde gjort, så det fantes naturlig nok ingen bevis mot meg heller, kun hennes bitre løgner pga hun ble dumpet. Men jeg tror også det er et unntak, i flertallet av sakene så tror jeg det skal en del til for å få det. Men jeg vet ihvertfall med 100% sikkerhet at en kan få besøksforbud uten at det finnes mer bevis enn hennes ord Anonymkode: df453...ea9 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #69 Skrevet 22. februar NiceOrNothing skrev (16 timer siden): Sånne burde vært fratatt barna sine. En ting er å være så naiv at man setter seg selv i fare. Men barna sine !?😳 Ja. Helt utrolig. Jeg fatter ikke hva hun tenker med. Anonymkode: b15b0...f0c 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #70 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det rart av meg å fokusere på det mannevalget som er trådens tema? Eller at det finnes andre menn der ute som ikke er voldelig? Anonymkode: 9a6c6...aa7 De aller fleste men er ikke voldelig. Så fokuser heller på deg selv og hvorfor du tiltrekker seg slike mennesker Anonymkode: df453...ea9 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar #71 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du har selvfølgelig meldt fra om dette til barnevernet, og helst politiet også?? Anonymkode: b689d...2e2 Hvorfor skal jeg det?!? Det er mange som kjenner henne bedre enn meg. Til og med barnefaren. Så nei. Dette er ikke mitt bord. Anonymkode: b15b0...f0c
AnonymBruker Skrevet 22. februar #72 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ville dere datet en mann som hadde et besøksforbud på seg som nå har vart i 7 mnder, og anmeldt for vold i nære relasjoner. Samt kun så barnet sitt under tilsyn? Han framstiller det til folk at han er urettmessig beskyldt og at det er damen som er gal, at han var den som ble mishandlet. Anonymkode: 46375...59b Det er mange tråder her inne med latterlige begrunnelser for rødt flagg, men det her er jo helt klart rødt flagg! Anonymkode: 5ef2b...0ca
luxifine Skrevet 22. februar #73 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ville dere datet en mann som hadde et besøksforbud på seg som nå har vart i 7 mnder, og anmeldt for vold i nære relasjoner. Samt kun så barnet sitt under tilsyn? Han framstiller det til folk at han er urettmessig beskyldt og at det er damen som er gal, at han var den som ble mishandlet. Anonymkode: 46375...59b Nei, absolutt ikke.
AnonymBruker Skrevet 22. februar #74 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er sant, jeg fikk besøksforbud pga påstander om trusler, noe jeg ikke hadde gjort, så det fantes naturlig nok ingen bevis mot meg heller, kun hennes bitre løgner pga hun ble dumpet. Men jeg tror også det er et unntak, i flertallet av sakene så tror jeg det skal en del til for å få det. Men jeg vet ihvertfall med 100% sikkerhet at en kan få besøksforbud uten at det finnes mer bevis enn hennes ord Anonymkode: df453...ea9 Kanskje det er lettere med bare en måned, jeg vet ikke jeg altså. Men etter en mnde så må man møte opp til en dommer med advokater og legge frem bevis for å få det forlenget, og han som er ilagt besøksforbud kan ha med seg advokat og argumentere for å få besøksforbudet opphevet. Ts Anonymkode: 46375...59b
AnonymBruker Skrevet 22. februar #75 Skrevet 22. februar Nei!!! Han som Veronica Lystrup data i Løten, hadde besøksforbud mot seg fra tidligere. Måtte mord til for å kvitte seg med han. Anonymkode: 799ce...f7c
AnonymBruker Skrevet 22. februar #76 Skrevet 22. februar Litt på sidelinja: Jeg har en bekjent på 35 år som bruker hele fritida si på ungdommer mellom 12 år og 16 år. Han bader sammen med dem om natta, pluss at han legger ut innlegg på Facebook, Instagram og TikTok når han er sammen med dem. Han får ingen lønn for å være sammen med ungdommene. Han bruker nesten ingen tid med folk på sin egen alder. Like nylig har han fått seg kjæreste nummer 2, men hun forstår ikke mønsteret hans. Han var en god venn før, men nå er han kun opptatt av ungdommene. Jeg kan ikke bestemme over han, men veldig merkelig oppførsel. Han er meget opptatt av fasade og kulhet. Anonymkode: 0cfdc...0e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #77 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): De aller fleste men er ikke voldelig. Så fokuser heller på deg selv og hvorfor du tiltrekker seg slike mennesker Anonymkode: df453...ea9 Jeg er mann selv og tiltrekker meg ikke menn. Hvorfor gjør du slike antagelser? Anonymkode: 9a6c6...aa7
AnonymBruker Skrevet 22. februar #78 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det fins også koselige og smarte menn som bader i kvinner. Så å gå til dem som opplever vold å klage på at de er slemme fordi du ikke blir valgt, gratulerer vi har funnet grunnen. Anonymkode: b7502...850 Dette er jo bare latterlig. Hvorfor legger du til grunn at jeg «ikke blir valgt»? Er det ikke mulig for KG kvinner å forholde seg til det skrevne ord, må man alltid føye til egne kreative antagelser?? Anonymkode: 9a6c6...aa7
AnonymBruker Skrevet 22. februar #79 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men ville dere varslet BV hvis det var barn involvert i det nye forholdet? Han er også siktet for mishandling av barna sine. Ts Anonymkode: 46375...59b Ja. Anonymkode: f42d9...668 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #80 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 21.44): Ville dere datet en mann som hadde et besøksforbud på seg som nå har vart i 7 mnder, og anmeldt for vold i nære relasjoner. Samt kun så barnet sitt under tilsyn? Han framstiller det til folk at han er urettmessig beskyldt og at det er damen som er gal, at han var den som ble mishandlet. Anonymkode: 46375...59b Jeg tenker at om man i det hele tatt vurderer en date med dette her så bør man se innover og finne utav hva som feiler enn for noe skurrer. Anonymkode: ae7b4...14b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå