NordicViking Skrevet 21. februar #1 Skrevet 21. februar TV2-serien 'Boksen' er tilbake med en ny sesong, og denne gang med nye tvister og elementer. Den største endringen er innføringen av et unikt stemmesystem. Poengene deltagerne samler i oppgavene, brukes som valuta når gruppen skal stemme over hvem som må ut i utslagsduell. Premiere er onsdag 25. februar klokken 19:55 på TV2. Her er de 13 deltakerne: https://www.tv2.no/underholdning/ny-sesong-av-boksen-disse-kjendisene-skal-delta/18037680/ 2
refill Skrevet 22. februar #2 Skrevet 22. februar Gleder meg til å bli kjent med Folle på et dypere nivå 🤭 2
Perine Skrevet 25. februar #5 Skrevet 25. februar Artig første episode. Det er mange av deltakerne jeg ikke har hørt om, mens andre er mer kjente. Spennende konkurranser. Flott sted Flor og Fjære. 2
lin Skrevet 25. februar #6 Skrevet 25. februar Gøy program 👍😃 men synes stemminga tok for stor del av episoden(e). 11
Gjest Nimmii Skrevet 25. februar #7 Skrevet 25. februar Kjedelig at stemmeprossessen tok så lang tid. Spolte over en del av det. Ellers ganske bra!
pep Skrevet 25. februar #8 Skrevet 25. februar Syns ikke så mye om utstemming. Blir så mye intriger og allianser. Er nok av det i andre programmer syns jeg. Liker bedre at den som gjør det dårligst går ut. Enkelt og greit,liksom... 22
Mala_L Skrevet 26. februar #9 Skrevet 26. februar Synes dette ble ødelagt av at de skal stemme på hverandre. Alle program har jo snart dette med å sette deltakerne mot hverandre. Likte at de bare konkurrerte, jeg. 19
Marvinshjem Skrevet 26. februar #10 Skrevet 26. februar Skjønner ikke hvorfor TV2 skal dytte sosialt spill inn i alle programmene sine. For meg ødela det nyeste sesong av Farmen Kjendis og nå Boksen. De har flere andre programmer om handler om sosialt spill og kunne holdt det til disse. 11
Hanne67 Skrevet 26. februar #11 Skrevet 26. februar Mala_L skrev (4 timer siden): Synes dette ble ødelagt av at de skal stemme på hverandre. Alle program har jo snart dette med å sette deltakerne mot hverandre. Likte at de bare konkurrerte, jeg. Marvinshjem skrev (1 time siden): Skjønner ikke hvorfor TV2 skal dytte sosialt spill inn i alle programmene sine. For meg ødela det nyeste sesong av Farmen Kjendis og nå Boksen. De har flere andre programmer om handler om sosialt spill og kunne holdt det til disse. Helt enig med dere! Likte så godt første sesong, da det kun var konkurransen som bestemte hvem som skulle ryke ut. Føler det blir veldig urettferdig på denne måten, og kun de som lager allianser eller er veldig populære får lov til å gå videre. 5
Mollebolle Skrevet 26. februar #12 Skrevet 26. februar Skjønner ikke hvorfor Tim Kristian må gjøre seg så til....eller gjør han ikke det? 9
MissStiles Skrevet 26. februar #13 Skrevet 26. februar Likte første sesong veldig godt. Og sett første episode av den nye sesongen…. Og det var en helt grei start.
Ab_naturals Skrevet 26. februar #14 Skrevet 26. februar Morten virker litt uttafor, nesten sur. Trodde han vanligvis var så blid, eller er det feilt inntrykk? Bare basert på første episode, kanskje han bare hadde en litt dum dag 🤗 generelt virker casten interessant og lovende for sesongen, selv om jeg også kunne klart meg uten den utstemningen. 3
Moira26 Skrevet 26. februar #15 Skrevet 26. februar Som flere har sakt så skjønner jeg ikke hvorfor det måtte sosialt spill inn i dette programmet også? Nå er det bare en kopi av alt annet. Syns boksen sesong 1 funket veldig fint sånn som det var, de kunne vel ha funnet på noe annet for å endre det til sesong 2. 4 1
Angelheart2 Skrevet 27. februar #16 Skrevet 27. februar Jeg er så enig. Det at de plutselig skulle dytte inn utstemming og sosialt spill i dette konseptet også ødela veldig mye. Gledet meg til det skulle begynne igjen, men nå er jeg usikker på om jeg kommer til å prioritere å få det med meg videre. Tror også det er VELDIG begrenset hvor lenge jeg kommer til å orke han der Tim-karakteren.... 11
LibertyNoCap Skrevet 27. februar #17 Skrevet 27. februar Ab_naturals skrev (16 timer siden): Morten virker litt uttafor, nesten sur. Trodde han vanligvis var så blid, eller er det feilt inntrykk? Bare basert på første episode, kanskje han bare hadde en litt dum dag 🤗 generelt virker casten interessant og lovende for sesongen, selv om jeg også kunne klart meg uten den utstemningen. La merke til det samme. Såg han knapt i begynnelsen, og så har han virket litt nedfor/likegyldig. Mulig han er en moody-type, men liker han når han er mere i støtet, så vi får se. 2
Fenomen Skrevet 27. februar #18 Skrevet 27. februar TV2 gjør jo det samme i alle seriene sine nå (sosialt spill) og dytter inn kjendiser over alt. Synes casten var slapp i tillegg. Så halve første episode og kommer ikke til å se mer. 1 1
Vimsa84 Skrevet 27. februar #19 Skrevet 27. februar Synes også den stemme greia tok for mye fokus nå... Og Tim kristian(?) fikk jeg nesten nok av første episode litt to much for meg... 6
Ronaldo85 Skrevet 27. februar #20 Skrevet 27. februar (endret) Vimsa84 skrev (1 time siden): Synes også den stemme greia tok for mye fokus nå... Og Tim kristian(?) fikk jeg nesten nok av første episode litt to much for meg... Utrolig skuffende og kjedelig! Vi vil ha øvelser og oppgaver. Tim Kristian er for øvrig jævlig irriterende! Endret 27. februar av Ronaldo85 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå