Floja Felíz Skrevet 11. april 2006 #41 Skrevet 11. april 2006 Tiramisu!!! Fantastisk godt!! Har ikke oversikten over antall kalorier, og vil ikke ha den heller!!
Nilma Skrevet 11. april 2006 #42 Skrevet 11. april 2006 (endret) Hjemmelaget potetstappe med masse meierismør (må være ekte smør, ikke noe margarintull). Og som Scheherazade sier, risotto, med smør og parmesan i nærmest uanstendige mengder. Egentlig synes jeg både potetstappe og risotto er kjempegodt med ikke fullt så mye godsaker også, det er bare det at for mye av det gode er så deilig en gang i blant. Endret 11. april 2006 av Nilma
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #43 Skrevet 11. april 2006 En rett i koppen-pulver blandet med en spiseskje eller to med melk. Dette er SLAFS!
Holly Hobbie Skrevet 11. april 2006 #44 Skrevet 11. april 2006 Mariekjeks toppet med sjokoladesmoerkrem (lages som til sjokoladekake og maa ha den obligatoriske spiseskjeen med kald kaffe). Dette er snadder!
NullHull Skrevet 11. april 2006 #45 Skrevet 11. april 2006 Ikke at jeg noen gang har smakt det, men legger man ikke på seg bare ved TANKEN på dette, så vet ikke jeg: Frityrstekt Snickers og Frityrstekte Oreo-kjeks ooooohhh, beibiiiii !
Gjest Hilde K S Skrevet 11. april 2006 #46 Skrevet 11. april 2006 Jeg ble fryktelig sulten av denne tråden. Biff. Biff med fløtegratinerte poteter, brokkoli og bernaisesaus. Jepp. Jeg har bernaise til fløtegratinerte poteter, jeg. Oppå brokkolien.
Agurk Skrevet 11. april 2006 #48 Skrevet 11. april 2006 Sjekk denne siden www.detsoteliv.no Jeg skal lage oreokake i morgen Sinnsykt mange fristende sjokoladekake-oppskrifter der *sikle*
Knøttet Skrevet 11. april 2006 #49 Skrevet 11. april 2006 cola, cola og atter cola ... Heldigvis klarer jeg nesten å drikke cola bare i helgene. Ellers spiser jeg vel litt for mye sjokolade og sånt, uten at jeg spiser det så aaaltfor ofte da.
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #50 Skrevet 11. april 2006 Ikke at jeg noen gang har smakt det, men legger man ikke på seg bare ved TANKEN på dette, så vet ikke jeg: Frityrstekt Snickers og Frityrstekte Oreo-kjeks ooooohhh, beibiiiii ! ← Det der så skikkelig kvalmt ut, men herreguuuuud.. det må jo make himmelsk!!!
Gjest Tyr Skrevet 11. april 2006 #51 Skrevet 11. april 2006 Å guuud, ja! For ikke å snakke om Oreokake og den som heter high chocolate cake eller noe sånt. :dø: Hjemmebakte kaker er ikke så verst de heller. Klissete sjokoladekake går skummelt raskt å lage, den burde vært mer krevende, synes jeg. Da hadde jeg kanskje ikke tatt meg bryet... Også er jeg et skikkelig sausemenneske. Kan ikke spise poteter uten saus, og jeg har gjerne mer saus enn mat. Det samme gjelder dressing, det blir dressing med salat, ikke omvendt. ← Jeg sliter også med tørre poteter og må ha saus...saus bare må ha det..
Gjest gjest1 Skrevet 11. april 2006 #52 Skrevet 11. april 2006 Jeg sliter også med tørre poteter og må ha saus...saus bare må ha det.. ← Samme her. Må ha saus. men i dag hadde jeg ikke saus, så da ble det remulade. Godt det også!
Gjest Tyr Skrevet 11. april 2006 #53 Skrevet 11. april 2006 Sjekk denne siden www.detsoteliv.no Jeg skal lage oreokake i morgen Sinnsykt mange fristende sjokoladekake-oppskrifter der *sikle* ← Hva slags kjeks er det som brukes i kaka ?? kan man bruke noen andre kjeks ??
Hoppetaujenta Skrevet 12. april 2006 #54 Skrevet 12. april 2006 (endret) --- Endret 10. november 2015 av Hoppetaujenta
Gjest gjest1 Skrevet 12. april 2006 #55 Skrevet 12. april 2006 (endret) I går f.eks sikkert ikke sunt men gudbedre så godt for sjelen. Til påskekrimmen sprettet vi et par øl hver og spiste en diger bolle popcorn. var så mett da jeg la meg at jeg nesten ikke fikk sove. :grine2: Endret 12. april 2006 av pulverheksa
Agurk Skrevet 14. april 2006 #56 Skrevet 14. april 2006 Hva slags kjeks er det som brukes i kaka ?? kan man bruke noen andre kjeks ?? ← Bruker Oreokjeks, må bruke de kjeksene for at det skal bli ekte Oreokake ja. Jummi!!!!!
nostalgia Skrevet 14. april 2006 #57 Skrevet 14. april 2006 ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhh for en herlig tråd!! Mange av mine favoritter er allerede nevnt ser jeg... Sjokoladekake og ostekake troner nok på toppen Ellers er jeg veeeeldig glad i bagels med Kim's salt og pepper chips og masse ridderost oppå! Nammmmmmm Og melkesjokolade med litt havsalt på er nyyyydelig!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå