Gå til innhold

Hva er målgruppen til de forskjellige klesbutikken

Gjest Vinga

Anbefalte innlegg

Gjest Vinga

Hva er den offisielle målgruppen til:

Vero Moda?

H&M?

Lene V?

ONLY?

Match Woman?

Bik Bok?

Cubus?

Lindex?

Carlings?

VIC?

Neste Stopp?

osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Hvorfor lurer du egentlig? Det er ganske nyttesløst å se seg blind på en offisiell målgruppe. Jeg handler omtrent over alt, og ser ikke eldre eller yngre ut enn det jeg gjør. Bik Bok har nok en målgruppe som er min alder (20) og yngre, men jeg finner da noe brukbart der innimellom. Av de butikkene du har ramset opp, er det Match Woman, VIC og Neste Stopp som slår meg som litt mer "kjerringbutikker". Match fordi mamma handler klær der (men kan nok finne noe fint til meg der og), VIC fordi prisnivået er generelt høyt og klærne klassiske og Neste Stopp fordi jeg synes de har fugly klær som litt alternative kvinnelige lærere liker å gå med.

Jeg har fått med meg at du er interessert i å "break the funk" i klesveien, og da vil jeg heller anbefale å surfe nettet etter inspirasjon. Lagre bilder av det du liker i en mappe på pc'en og prøv heller å fokusere på plagget, enn butikken.

(sjekk fex ut www.thefashionspot.com og www.style.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

For å si det sånn: jeg er sikker på at du med dine 22 år (?) Vinga fint kan svinse innom alle disse butikkene, og finne deg masse stilig! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinga

Ingen som vet?

Jeg har mine favoritter allerede, jeg.

Lurer bare på hvilke grupper de forskjellige sikter mot med klærne sine, siden det er ganske stor forskjell i både stil og pris på de forskjellige.

Carlings, for eksempel: En god del fjortisklær, mye fint også, men prisene er drøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Piper
Hva er den offisielle målgruppen til:

Vero Moda? butikken sikter seg nok inn på ungdommer, og de som ønsker å være ungdommelig i klesveien.

H&M? Til alle

Lene V? Unge, midt på treet

ONLY? Unge

Match Woman? Aner ikke

Bik Bok? unge under 20

Cubus? barn og midt på treet menn og damer

Lindex? samme som cubus, foruten undertøyet deres, for de passer til ganske mange aldersgrupper.

Carlings? Ingen anelse

VIC? ingen anelse

Neste Stopp? har aldri hørt om butikken  :ler:

osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Hvorfor lurer du egentlig? Det er ganske nyttesløst å se seg blind på en offisiell målgruppe. Jeg handler omtrent over alt, og ser ikke eldre eller yngre ut enn det jeg gjør. Bik Bok har nok en målgruppe som er min alder (20) og yngre, men jeg finner da noe brukbart der innimellom. Av de butikkene du har ramset opp, er det Match Woman, VIC og Neste Stopp som slår meg som litt mer "kjerringbutikker". Match fordi mamma handler klær der (men kan nok finne noe fint til meg der og), VIC fordi prisnivået er generelt høyt og klærne klassiske og Neste Stopp fordi jeg synes de har fugly klær som litt alternative kvinnelige lærere liker å gå med.

:ler::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 18 år senere...
AnonymBruker

Dytt, denne er aktuell enda, siden vi fikk en Bikbok tråd

Anonymkode: f5cfe...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksisterer Lene V fortsatt? Lenge siden jeg har sett den butikken. 

Anonymkode: b1ec8...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Eksisterer Lene V fortsatt? Lenge siden jeg har sett den butikken. 

Anonymkode: b1ec8...3d0

Nei, den har lagt ned.

Jeg var 26 år for 10 år siden, og da handlet jeg på Bik Bok, Carlings, Gina Tricot. Alle disse butikkene er uaktuelle nå. Ikke pga. kvaliteten, men stilen. 

Anonymkode: 3e7f4...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette mener jeg 😄

Vero Moda: 30 åra

H&M: 20-50

Lene V: 30 åra

ONLY: 20-30

Match Woman: 30-70

Bik Bok: 14-25

Cubus: 20-50

Lindex: 30-60

Carlings: 20-30

VIC: 30-50

Anonymkode: 5a96a...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...