Gjest Vinga Skrevet 7. april 2006 #1 Del Skrevet 7. april 2006 Hva er den offisielle målgruppen til: Vero Moda? H&M? Lene V? ONLY? Match Woman? Bik Bok? Cubus? Lindex? Carlings? VIC? Neste Stopp? osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 7. april 2006 #2 Del Skrevet 7. april 2006 Hvorfor lurer du egentlig? Det er ganske nyttesløst å se seg blind på en offisiell målgruppe. Jeg handler omtrent over alt, og ser ikke eldre eller yngre ut enn det jeg gjør. Bik Bok har nok en målgruppe som er min alder (20) og yngre, men jeg finner da noe brukbart der innimellom. Av de butikkene du har ramset opp, er det Match Woman, VIC og Neste Stopp som slår meg som litt mer "kjerringbutikker". Match fordi mamma handler klær der (men kan nok finne noe fint til meg der og), VIC fordi prisnivået er generelt høyt og klærne klassiske og Neste Stopp fordi jeg synes de har fugly klær som litt alternative kvinnelige lærere liker å gå med. Jeg har fått med meg at du er interessert i å "break the funk" i klesveien, og da vil jeg heller anbefale å surfe nettet etter inspirasjon. Lagre bilder av det du liker i en mappe på pc'en og prøv heller å fokusere på plagget, enn butikken. (sjekk fex ut www.thefashionspot.com og www.style.com) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. april 2006 #3 Del Skrevet 7. april 2006 For å si det sånn: jeg er sikker på at du med dine 22 år (?) Vinga fint kan svinse innom alle disse butikkene, og finne deg masse stilig! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinga Skrevet 7. april 2006 #4 Del Skrevet 7. april 2006 Ingen som vet? Jeg har mine favoritter allerede, jeg. Lurer bare på hvilke grupper de forskjellige sikter mot med klærne sine, siden det er ganske stor forskjell i både stil og pris på de forskjellige. Carlings, for eksempel: En god del fjortisklær, mye fint også, men prisene er drøye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. april 2006 #5 Del Skrevet 8. april 2006 Har aldri sett noen oversikt. Det går sikkert an å maile butikkene for å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 8. april 2006 #6 Del Skrevet 8. april 2006 Cubus har kvinner i alderen 25 - 50 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piper Skrevet 8. april 2006 #7 Del Skrevet 8. april 2006 Hva er den offisielle målgruppen til: Vero Moda? butikken sikter seg nok inn på ungdommer, og de som ønsker å være ungdommelig i klesveien. H&M? Til alle Lene V? Unge, midt på treet ONLY? Unge Match Woman? Aner ikke Bik Bok? unge under 20 Cubus? barn og midt på treet menn og damer Lindex? samme som cubus, foruten undertøyet deres, for de passer til ganske mange aldersgrupper. Carlings? Ingen anelse VIC? ingen anelse Neste Stopp? har aldri hørt om butikken osv. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. april 2006 #8 Del Skrevet 8. april 2006 Hvorfor lurer du egentlig? Det er ganske nyttesløst å se seg blind på en offisiell målgruppe. Jeg handler omtrent over alt, og ser ikke eldre eller yngre ut enn det jeg gjør. Bik Bok har nok en målgruppe som er min alder (20) og yngre, men jeg finner da noe brukbart der innimellom. Av de butikkene du har ramset opp, er det Match Woman, VIC og Neste Stopp som slår meg som litt mer "kjerringbutikker". Match fordi mamma handler klær der (men kan nok finne noe fint til meg der og), VIC fordi prisnivået er generelt høyt og klærne klassiske og Neste Stopp fordi jeg synes de har fugly klær som litt alternative kvinnelige lærere liker å gå med. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #9 Del Skrevet 27. april 2024 Dytt, denne er aktuell enda, siden vi fikk en Bikbok tråd Anonymkode: f5cfe...081 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2024 #10 Del Skrevet 27. april 2024 Eksisterer Lene V fortsatt? Lenge siden jeg har sett den butikken. Anonymkode: b1ec8...3d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #11 Del Skrevet 28. april 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Eksisterer Lene V fortsatt? Lenge siden jeg har sett den butikken. Anonymkode: b1ec8...3d0 Nei, den har lagt ned. Jeg var 26 år for 10 år siden, og da handlet jeg på Bik Bok, Carlings, Gina Tricot. Alle disse butikkene er uaktuelle nå. Ikke pga. kvaliteten, men stilen. Anonymkode: 3e7f4...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2024 #12 Del Skrevet 28. april 2024 Dette mener jeg 😄 Vero Moda: 30 åra H&M: 20-50 Lene V: 30 åra ONLY: 20-30 Match Woman: 30-70 Bik Bok: 14-25 Cubus: 20-50 Lindex: 30-60 Carlings: 20-30 VIC: 30-50 Anonymkode: 5a96a...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå