Gå til innhold

antall sexpartnere

Fremhevede innlegg

Skrevet

22 år, 9 eller 10 sexpartnere (husker det aldri). Kunne gjerne vært foruten et par av dem, men på den andre siden synes jeg det er greit å vite at jeg ikke går glipp av noe når jeg nå har vært sammen med "mannen i mitt liv" i et par år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvor mange sexpartnere man har hatt henger jo gjerne sammen med hvor mye singel man har vært, og hvor mange lange og faste forhold man har hatt... Jeg er 23 år og har hatt 3 sexpartnere - og vært sammen med alle tre (siste skal jeg gifte meg med til sommeren, har vært sammen i 4 år). Mistet jomfruen da jeg var 17, og har siden den gang kun vært singel 3-4 mnd. sammenlagt, men jeg tror helt oppriktig at hvis jeg hadde hatt en lengre singelperiode, så hadde nok antallet sexpartnere vært høyere også. MEN - jeg føler absolutt ikke at jeg har gått glipp av noe, eller at jeg skulle ha "testet ut" flere... hehe

Endret av Netten
Skrevet

Jeg er 17 år og har hatt 4 sexpartnere.

Mistet jomfrudommen da jeg var 14 år.

Skrevet

Jeg er 30 og har mellom 30 og 40 et sted. Synes ikke det er mange, selv om et par av dem selvsagt var dårlige.

Trenger ikke ha følelser for å ha sex - men det må være kjemi!!

Skrevet

Jeg er 29 og vet ikke hvor mange jeg har hatt sex med. Ikke at det er så uendelig mange, men ser ikke hensikten i å telle.

Mistet hinna når jeg var 15 og har flyttet maaaange ganger.

Å lage en liste synes jeg er litt teit.

Må ikke være kjærlighet for å ha sex, men kjemien MÅ være dær!

Kroppen krever jo :sjenert:

Gjest King James II
Skrevet (endret)

har bare vert 2 stykk som har vert dumme nok og spre bena for meg...

Endret av Trajan Cicero
Skrevet
ble nettopp 22 år og har hatt 9 sex partnere...

syns ikke det er unormalt høyt tall..

blir litt forskrekket når jeg leser at mangen gamle på over 30 kan telle sine på en hånd!! :overrasket:

det er nok kilden til utroskap. lev livet mens enn kan, ha det deilig og bruk prevansjon.

gamle på over 30??? hi hi-

ja jeg synes 9 stk på ca 6 år er veldig mye.

jeg er mye eldre og har hatt 4

Skrevet
Jeg har aldri holdt arkiv på hvor mange jeg har hatt... men jeg mener det ligger runt 25-30 en plass.

Er en 30 årig mann, og vil i grunn ikke anse meg som en rundbrenner eller noe... men har hatt perioder hvor jeg byttet jenter ganske hyppig ut.

Uansett, det er kun 3 av jentene jeg virkelig husker som den beste sex'en jeg har opplevd, og det var de jeg hadde et seriøst forhold til.

Er du så dårlig altså? med det antallet sier det mye

Skrevet
Jeg er 37 og har hatt sex med cirka 90-100 menn, men jeg har brukt prevensjon og jeg kaller meg ikke hore.

Når jeg leser at kvinner som svarer her tror de er horer pga at de har ligget med mer enn 20, vet jeg ikke hva jeg skal si. Hvorfor er vi horer kun fordi vi har ligget med et visst antall menn og brukt prevensjon og ikke tatt betaling?

#7 år og 100 menn, håper for din egen del at du ikke bor i en liten by.

Må være noe galt medføleselslivet til folk som har hatt så mye forskellige menn

Skrevet
Er du så dårlig altså? med det antallet sier det mye

Ganske sterkt å dømme så hardt, synes jeg....

Skrevet

22år og 3partnere.

Ser ikke vitsen med å ha så utrolig mange, men så har jeg ikke hatt ons og har ikke tenkt til å ha det heller.

Hver sin smak :)

Gjest Emeldina
Skrevet

Blir 23 i år og har hatt 5 sex-partnere.

Har vært sammen med samboeren min i nesten 4 år.

Skrevet

oi... nå tror jeg kanskje jeg kan kalles billig ifølge noen her...

jeg er snart 20, mista hinna som 14 og har hatt sex med 11 stk...

jeg dømmer vanlivis aldri folk pga antall sexpartnere, men vet om ei jente som jeg syns er ekstrem, hun er året yngre enn meg og har kommet ut av tellinga for lenge siden, jeg reagerer ikke på at hun har hatt veldig mange sexpartnere, men det at hun har hatt sex med omtrent alle guttene i området hun bor, dette inkluderer flere gutter i samme kompisgjenger... og når jeg tilfeldigvis havnet på nachspiel med henne pekte hun ut over halvparten av guttene der, og la ut om de seksuelle prestasjonene deres... :overrasket:

Gjest Little me
Skrevet
Jeg er 25 og har ligget med fire, så jeg bør åpenbart snarest legge meg på rygg etter hver bytur, for jeg er jo snart en gammel dame...

:hoho:

Skrevet

Hvis man skal snakke om hvem som er erfaren i halmen - burde man ikke da telle antall samleier og ikke antall sexpartnere? Ta to jenter på 23 år som debuterte da de var 16; den ene har hatt 30 forskjellige ONSer, den andre sex tre ganger om dagen siden hun debuterte med samme fyren (ikke bland realisme inn i dette da!). Vil ikke da sistnevnte antakeligvis kunne kalle seg en bedre sexkjenner enn den første?

Er forresten 20 år, debuterte da jeg var 14 og har hatt 10 forskjellige. Kunne klart meg uten... to av dem. 50/50 med og uten følelser inne i bildet.

Gjest Gjest_Cuba_*
Skrevet

Er 19 og har hatt 4.. De tre siste på en måned! Je je..

Gjest Frederico DelaFiasko
Skrevet

Hei. Jeg har hatt sex med 4 jenter, men bare hatt samleie med 2 av de. Jeg er snart 29 år Jeg har hatt lyst på sex med flere. Men siden jeg er gift har jeg ikke utført dette.

Gjest Gjesten
Skrevet (endret)

Kvifor skal alltid dette føre til voldsomme diskusjonar der ein legg seg i skyttargravene og kallar kvarandre frigide eller ludder? Eg ser på meg sjølv som ei vaksen kvinne med ansvar for min eigen seksualitet. Korleis eg utøver dette ansvaret er opp til meg. Så lenge ein ikkje brukar folk, utnyttar at andre har kjensler ein ikkje har sjølv, brukar kondom og tar ansvar for eiga og partner si helse så er dette ei privatsak. Eg har ikkje noko behov for å fortelje nokon på KG kor mange eller få partnerar eg har hatt, og eg har ingen behov for å fordømme andre for deira utøving av eigen seksualitet.

Endret av attegløyma
Gjest Gjest_supersnuppa_*
Skrevet

Alderen spiller da faktisk en rolle her da. En 20 åring med 10 sexualpartnene bak seg kan høres mye ut akkurat da, men la oss si at h#n treffer nr 11 og lever sammen med denne til h#n er godt over 30 eller mye lenger, ja da er vel ikke 11 sexpartnere så mye da, eller?

De fleste av oss har flere sexpartnere i ung alder enn i voksen alder.

Jeg hadde 8 forskjellige sexpartnere før jeg fylte 20 og to etter det. 10 partnere og jeg er 35 år, syns ikke det er mye jeg da.

Skrevet
Kvifor skal alltid dette føre til voldsomme diskusjonar der ein legg seg i skyttargravene og kallar kvarandre frigide eller ludder? Eg ser på meg sjølv som ei vaksen kvinne med ansvar for min eigen seksualitet. Korleis eg utøver dette ansvaret er opp til meg. Så lenge ein ikkje brukar folk, utnyttar at andre har kjensler ein ikkje har sjølv, brukar kondom og tar ansvar for eiga og partner si helse så er dette ei privatsak. Eg har ikkje noko behov for å fortelje nokon på KG kor mange eller få partnerar eg har hatt, og eg har ingen behov for å fordømme andre for deira utøving av eigen seksualitet.

:klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...