forelzka Skrevet 24. april 2006 #41 Skrevet 24. april 2006 Kvifor skal alltid dette føre til voldsomme diskusjonar der ein legg seg i skyttargravene og kallar kvarandre frigide eller ludder? Eg ser på meg sjølv som ei vaksen kvinne med ansvar for min eigen seksualitet. Korleis eg utøver dette ansvaret er opp til meg. Så lenge ein ikkje brukar folk, utnyttar at andre har kjensler ein ikkje har sjølv, brukar kondom og tar ansvar for eiga og partner si helse så er dette ei privatsak. Eg har ikkje noko behov for å fortelje nokon på KG kor mange eller få partnerar eg har hatt, og eg har ingen behov for å fordømme andre for deira utøving av eigen seksualitet. ← Følger på med en kjempe
mito Skrevet 24. april 2006 #43 Skrevet 24. april 2006 Kvifor skal alltid dette føre til voldsomme diskusjonar der ein legg seg i skyttargravene og kallar kvarandre frigide eller ludder? Eg ser på meg sjølv som ei vaksen kvinne med ansvar for min eigen seksualitet. Korleis eg utøver dette ansvaret er opp til meg. Så lenge ein ikkje brukar folk, utnyttar at andre har kjensler ein ikkje har sjølv, brukar kondom og tar ansvar for eiga og partner si helse så er dette ei privatsak. Eg har ikkje noko behov for å fortelje nokon på KG kor mange eller få partnerar eg har hatt, og eg har ingen behov for å fordømme andre for deira utøving av eigen seksualitet. ← Jadda jadda, bla bla bla, men hvor mange har du pult?
Gjest Gitte Skrevet 24. april 2006 #44 Skrevet 24. april 2006 Jadda jadda, bla bla bla, men hvor mange har du pult? ← Alltid like morsomt
Gjest Jente18 Skrevet 24. april 2006 #45 Skrevet 24. april 2006 Jeg har hatt 8 partnere i sengen og er snart 18 år. Har vært seksuelt aktiv siden jeg var 14, men angrer på debuten, selv om den skjedde i et forholdsvis trygt og stabilt forhold. Har senere hatt to seriøse forhold (Ét varte 1 år, det andre er jeg ii fremdeles..) + et useriøst (Dvs. bare sex). ONS har jeg også hatt, men har lagt det bak meg. Hadde ingen spesielt gode opplevelser med det. Jeg føler at sålenge jeg ikke har noe problem med antall sexpartnere selv, bør ingen andre heller ha det. Andres holdninger skapes ofte i det du selv tenker negative tanker om deg selv. Synes forsåvidt det er ille når man kommer ut av tellingen..
Gjest *lille_meg* Skrevet 4. mai 2006 #47 Skrevet 4. mai 2006 Jeg e 16 og har hatt sex me 4 stykk =) dont regret a thing og dessuten man trengar isje å være billig selv om en har hatt mange sengepartnere, så lenge en er sikker på personen og begge to vil.. mener no ihvertfall eg =)
Amalie_85 Skrevet 6. mai 2006 #48 Skrevet 6. mai 2006 Jeg vil og si til deg trådstartet at hva folk ser på som mange og ikke vil jeg tro kommer ann på hvordan miljø man er inne i. Så 9 trenger absolutt ikke være mange for noen. Mens andre syns det høres helt merkelig ut at du har hatt sex med så mange. Jeg er nå 21 og har hatt fler enn deg. Og til tider har jeg følt meg billig, og noen ting angrer jeg på. Men jeg tror vi alle har en eller fler personer vi har gjort ting med som vi angrer på i ettertid. Men dette kan vi jo ikke vite på forhånd. Men er de 9 partnerne strukker ut over 2ukers tid vil jeg si det er ille. Men sex er jo og den mest naturlige tingen her i verden. Så man kan jo ikke forvente at alle skal være i et forhold for å ha sex, og det kan jo tallet fort hope seg opp visst man har one-night stand og er singel i 3 år f.eks. Men det var hvertfall mine tanker om det
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #49 Skrevet 7. mai 2006 skjerp deg da, gode, gamle 10na! selv om ikke alle har valgt det samme livet som deg, så betyr det ikke at de er skitne luddere!! at det går an å se slik på andre mennesker.. alle er forskjellige, og at de velger å leve et annet liv enn deg, betyr faktisk ikke at de er noe dårligere menneske enn deg. klem fra meg
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #50 Skrevet 7. mai 2006 ble nettopp 22 år og har hatt 9 sex partnere... syns ikke det er unormalt høyt tall.. blir litt forskrekket når jeg leser at mangen gamle på over 30 kan telle sine på en hånd!! det er nok kilden til utroskap. lev livet mens enn kan, ha det deilig og bruk prevansjon. ← GAMLE på over 30 år!!! Ja, den var god Når jeg var like gammel som deg (og hadde hatt 3-4 sexpartnere), var jeg mor til en, snart to, så deretter ble det med en og samme partner. Men jeg tipper likevel at jeg har hatt mye mer og mye bedre sex enn deg likevel Du skjønner det lille venn, at den gode sexen kommer ofte etter at man har blitt kjent med sin partner, og han med deg. Når det gjelder utroskap, tror jeg ikke det har noe med hvor mange partnere, eller hvor få partnere man har hatt. Som oftest så er det hverdagen som setter inn med sine bekymringer, plikter, pengeproblemer, tidsmangel, stress og kav, og som gjør at mange forhold ryker. Og hverdagen kommer til de fleste, uansett hvor mye man har sprellet fra seg tidligere. JEG er glad for at jeg vokste opp i en tid da jeg slapp tenke på at min nåværende mann har pult 30-40 andre jenter i bygda før han traff meg
Gjest Skrevet 7. mai 2006 #51 Skrevet 7. mai 2006 Jeg er 19 og har hatt to.. ! var i et forhold som varte i 2 år, mens den andre var virkelig en stor feil.. Men det blir vel tre med han jeg er sammen med nå, men så langt er jeg ikke kommet enda..
Gjest Bite me Skrevet 7. mai 2006 #52 Skrevet 7. mai 2006 jeg er 21 og har hatt over 30 stykker. :rodme: mye kan skylles russetiden.
Gjest Gjesten Skrevet 7. mai 2006 #53 Skrevet 7. mai 2006 No har opptil fleire brukarar her brukt begrepet "lille venn" om trådstarter eller andre. Koffor gidde bruke slike billige hersketeknikkar? Eg blir faktisk ganske provosert! Og ja, eg er over 30. Skjerp dåkke, sånt er berre billig.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. mai 2006 #54 Skrevet 7. mai 2006 ble nettopp 22 år og har hatt 9 sex partnere... syns ikke det er unormalt høyt tall.. blir litt forskrekket når jeg leser at mangen gamle på over 30 kan telle sine på en hånd!! det er nok kilden til utroskap. lev livet mens enn kan, ha det deilig og bruk prevansjon. ← No har opptil fleire brukarar her brukt begrepet "lille venn" om trådstarter eller andre. Koffor gidde bruke slike billige hersketeknikkar? Eg blir faktisk ganske provosert! Og ja, eg er over 30. Skjerp dåkke, sånt er berre billig. ← Så du synes trådstarter var nøytral i sin måte å starte en tråd om seksualpartenere på? H*n kan si at vi som har hatt få partnere kommer til å være utro, mens trådstarter bare skal klapp på skulderen?
Gjest Gjesten Skrevet 7. mai 2006 #55 Skrevet 7. mai 2006 Nei, det har eg ikkje sagt heller, eg har berre sagt at det går an å oppføre seg på nett også. Nedlatande bemerkningar som "lille venn" er berre det; Nedlatande. EG tykkjer det er pinleg å lese, snakk om å legge seg på same nivå! Herremann.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2006 #56 Skrevet 7. mai 2006 38 her og 50stk + Ikke alle er noe og skrive hjem om
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #57 Skrevet 8. mai 2006 Nei, det har eg ikkje sagt heller, eg har berre sagt at det går an å oppføre seg på nett også. Nedlatande bemerkningar som "lille venn" er berre det; Nedlatande. EG tykkjer det er pinleg å lese, snakk om å legge seg på same nivå! Herremann. ← Vi haug-gamle over 30 må vel få lov å kalle ungdommen "lille venn" vel... Ikke vondt ment, det er jo et "fint" uttrykk...Bruker det til ungene mine også jeg
Gjest Gjesten Skrevet 8. mai 2006 #58 Skrevet 8. mai 2006 Vel, eg er også over 30, og eg syns fortsatt det er ufint.
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #59 Skrevet 8. mai 2006 Vel, eg er også over 30, og eg syns fortsatt det er ufint. ← Man får de svarene man legger opp til. Trådstarter kunne kanskje uttrykt seg litt mindre nedlatende selv. Om man synker til samme nivå? Kanskje det, men jeg ser ikke noe vits i å være super-saklig til innlegg som er skrevet på denne måten av en ungdom med null livserfaring, og som har denne innstillingen. Egentlig er det bare å vente til trådstarter er over 30 selv (det er jo ikke så lenge til..), før den tid tror de kun det de mener selv uansett...
mee mee Skrevet 8. mai 2006 #60 Skrevet 8. mai 2006 jeg er 20 å hatt 8.. to kunne jeg vært foruten.. fylla har skylda, men hvem har skylda for fylla?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå