Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når kommer reunion ut i Norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Christina82 skrev (11 minutter siden):

Når kommer reunion ut i Norge?

Om jeg husker riktig, så er den ute på Netflix nå. ☺️ Tror det sto at den skulle komme 2 i natt

Skrevet
Blått skrev (9 minutter siden):

Om jeg husker riktig, så er den ute på Netflix nå. ☺️ Tror det sto at den skulle komme 2 i natt

ok, fant den ikke hos meg. Må sjekke en gang til. 

Skrevet
Christina82 skrev (Akkurat nå):

Jeg sjekket nå☺️Først som kom opp når jeg åpnet Netflix. "Love is blind. The reunion. Watch the Ohio reunion now" 🤭

• Liker 1
Skrevet
Christina82 skrev (3 timer siden):

Den ligger som et eget program, ikke som en episode i sesongen. 

Litt kjedelig og forutsigbar reunion, egentlig. 

• Liker 1
Skrevet
Kålrota skrev (21 minutter siden):

Fant det til slutt:) Men enig, var kjedelig. 

Skrevet
Variert skydekke skrev (På 1.3.2026 den 14.27):

Ja, det visste jeg jo, men var spent på overgangen der. Har sett episoden hvor han sier dette nå, og utfra klippingen kom det ganske ut av det blå.

Jeg skjønner heller ikke tiltrekningen hans til Bri. Jeg kan ikke se at hun ser veltrent ut i det hele tatt, men det kan godt hende hun er muskuløs, men at det bare er litt polstring utenpå, og at han trekkes mer mot at han vet det enn hvordan hun faktisk ser ut? For slik han beskriver hva slags kropper han tiltrekkes av til vanlig, så ser jeg ikke for meg Bri. Jessica ser slankere ut selv om hun ikke trener. Mulig hele fyren bare er skikkelig forvirra. 😅

Det handler ikke om at Jess er utrent, men om helt andre ting som at Jess er mer vellykket og han helt åpenbart ikke takler at hun er mer suksessrik. Han mistet interessen da han så huset hennes. Mistenker han for å prøve å jekke henne ned med de latterlige kommentarene om pilates. Chris må være en av de minst empatiske deltakerne, og jeg utelukker ikke at han har en personlighetsforstyrrelse. Måten han behandlet Connor er hårreisende. 

• Liker 4
Skrevet
TS-bruker skrev (18 timer siden):

Det handler ikke om at Jess er utrent, men om helt andre ting som at Jess er mer vellykket og han helt åpenbart ikke takler at hun er mer suksessrik. Han mistet interessen da han så huset hennes. Mistenker han for å prøve å jekke henne ned med de latterlige kommentarene om pilates. Chris må være en av de minst empatiske deltakerne, og jeg utelukker ikke at han har en personlighetsforstyrrelse. Måten han behandlet Connor er hårreisende. 

Chris is giving både narsisist og sosiopat. 

• Liker 1
Skrevet
Kålrota skrev (På 12.3.2026 den 14.28):

Jeh er bare glad at Nick tok for seg Chris! 

• Liker 1
Skrevet
Ville91 skrev (10 timer siden):

Chris is giving både narsisist og sosiopat. 

Jepp. Fem minutter før han går bort til Connor og tar ham i handa og kaller ham for kompis, har han baksnakket ham og sjekket opp dama hans. Connor, vennen som har stilte opp og trøstet ham når han møtte motgang. Så utrolig falsk! 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...