Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som ser? 

Høydepunktet så langt for meg er mannen som blir bedt om å være åpen og dyp og forteller om første kyss og ligg. :ler:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den var skikkelig dyp🙈….Jeg syns den amerikanske versjonen er så mye bla, bla, bla, høytsvevende ord og i love you uten at det blir noe mellom parene til slutt. Så ser heller den tyske, svenske osv versjonene! 

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg har begynt å se. Mange som endte opp med å komme videre til ferieturen men usikker på om et par av dem kommer til å holde ut til bryllupsdagen

Skrevet
ada@ skrev (På 15.2.2026 den 7.52):

Ja, den var skikkelig dyp🙈….Jeg syns den amerikanske versjonen er så mye bla, bla, bla, høytsvevende ord og i love you uten at det blir noe mellom parene til slutt. Så ser heller den tyske, svenske osv versjonene! 

Jeg vet!!! Det er så mye store ord, om kjærlighet, hvordan det er og være forelder, hvor viktig det er og være kristen osv osv. og når alt koker ned er det bare bull. De er også enormt nærtagende. Usikker om det er produksjonen eller om amerikanerene bare er sånn. Takke meg til ekte mennesker som er mer jordnære…. Alikevel, her sitter jeg og binger sesong 10🤣

• Liker 1
Skrevet

I den danske versjonen får de parterapi underveis, mye bedre. Den amerikanske er bare tomme ord, men ja, binger jeg også 🙈

Turid truseløs skrev (På 20.2.2026 den 19.27):

Jeg vet!!! Det er så mye store ord, om kjærlighet, hvordan det er og være forelder, hvor viktig det er og være kristen osv osv. og når alt koker ned er det bare bull. De er også enormt nærtagende. Usikker om det er produksjonen eller om amerikanerene bare er sånn. Takke meg til ekte mennesker som er mer jordnære…. Alikevel, her sitter jeg og binger sesong 10🤣

• Liker 1
Skrevet
ada@ skrev (7 minutter siden):

I den danske versjonen får de parterapi underveis, mye bedre. Den amerikanske er bare tomme ord, men ja, binger jeg også 🙈

Finnes det en dansk versjon? Eller tenker du på «Gift ved første blikk»?

• Liker 1
Skrevet

Følger med, sett alle andre 😂 

Helt enig i dette med tomme ord og mye "i love you" uten å se så mye til det 🤭 

Liker bedre tysk og svensk, men det går.. I påvente av den svenske som kommer i mars 🤭 

Skrevet

Ja, jeg venter også på den svenske. 

Og Chris? Omg. Alex er nesten like ille. 

Skrevet
Gnå skrev (7 timer siden):

Finnes det en dansk versjon? Eller tenker du på «Gift ved første blikk»?

Huff ja, det var det jeg tenkte på🙈😅

Skrevet

Begynte å se på dette pga mediestormen rundt Chris. Jeg er på episode 5 nå og skjønner ingenting av at det er samme Chris som har sagt noe så idiotisk. Hittil er han jo bare skikkelig empatisk. Spent på å se hvordan det snur.

Skrevet

Spent på hva som skjer :ler: Det er en del av dem jeg ikke har troen på, og ofte så er det de som jeg absolutt ikke har troa på som gifter seg. 

Skrevet
Variert skydekke skrev (9 timer siden):

Begynte å se på dette pga mediestormen rundt Chris. Jeg er på episode 5 nå og skjønner ingenting av at det er samme Chris som har sagt noe så idiotisk. Hittil er han jo bare skikkelig empatisk. Spent på å se hvordan det snur.

Det går kraftig over. :ler:

• Liker 2
Skrevet
Kålrota skrev (7 timer siden):

Det går kraftig over. :ler:

Ja, det visste jeg jo, men var spent på overgangen der. Har sett episoden hvor han sier dette nå, og utfra klippingen kom det ganske ut av det blå.

Jeg skjønner heller ikke tiltrekningen hans til Bri. Jeg kan ikke se at hun ser veltrent ut i det hele tatt, men det kan godt hende hun er muskuløs, men at det bare er litt polstring utenpå, og at han trekkes mer mot at han vet det enn hvordan hun faktisk ser ut? For slik han beskriver hva slags kropper han tiltrekkes av til vanlig, så ser jeg ikke for meg Bri. Jessica ser slankere ut selv om hun ikke trener. Mulig hele fyren bare er skikkelig forvirra. 😅

• Liker 1
Skrevet (endret)
Spoiler

Vic og Christine ( de giftet seg) er det bare jeg som tenkte på filmen "Save the last dance"?

Endret av Christina82
Skrevet
Spoiler

At Emma og Mike ikke giftet seg.. han har vært tydelig på det, siden dag en, at han ønsket seg barn. Jeg er overrasket at de gikk på alteret, og ikke så slo opp tidligere. De er på så forskjellige steder og Emma har en del fra sin barndom som det virker som hun trenger å jobbe med. ❤️

Skrevet

Spoileren er fra episode 12 🫣

Skrevet
Spoiler

Amber og Jordan har vært de jeg har heiet på!! Yeeeees ❤️🥳 dette er fantastisk!!!🙌 

Skrevet (endret)
Spoiler

At Devonta og Brittany ikke gifter seg var ikke overraskende. Jeg husker trynet hans, da de snakket om økonomi. Hadde ikke trua på at dette kom til å bli gjennomført :ler:

Endret av Blått
Skrevet
Spoiler

Ashley har så vakre øyne! Nydelig blåfarge!  Jeg har ikke fulgt så nøye med på Alex og Ashley, men jeg er glad at hun tok tak i det som gjorde henne usikker og tok kontroll over situasjonen. Hun virket ekstremt usikker på seg selv før bryllupet og som om dette var noe hun ikke burde ha gjennomført. Også må jeg si at Alex hadde en flott respons på det hele. Moren hans reagerte på at hun hadde sagt det som hun sa og han sa noe som «det er ikke så farlig, dere som er her kjenner meg og vet hvem jeg er» FLOTT respons av han! 🥰 jeg likte han veldig godt i det øyeblikket. 

Og.. nå kommer Vic og Christina. Nå leste jeg kommentaren over i stad, men de to er to mennesker som bare passer så godt sammen. Jeg har hatt troen på dem hele veien ❤️ de er helt herlige, helt perfekte. 

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Blått skrev (5 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Ashley har så vakre øyne! Nydelig blåfarge!  Jeg har ikke fulgt så nøye med på Alex og Ashley, men jeg er glad at hun tok tak i det som gjorde henne usikker og tok kontroll over situasjonen. Hun virket ekstremt usikker på seg selv før bryllupet og som om dette var noe hun ikke burde ha gjennomført. Også må jeg si at Alex hadde en flott respons på det hele. Moren hans reagerte på at hun hadde sagt det som hun sa og han sa noe som «det er ikke så farlig, dere som er her kjenner meg og vet hvem jeg er» FLOTT respons av han! 🥰 jeg likte han veldig godt i det øyeblikket. 

Og.. nå kommer Vic og Christina. Nå leste jeg kommentaren over i stad, men de to er to mennesker som bare passer så godt sammen. Jeg har hatt troen på dem hele veien ❤️ de er helt herlige, helt perfekte. 

Må bare legge til.. den rolige energien til Vic, samtidig som han oser maskulin mann.. 🥰 så herlig se på dem danse og le, før de skal skifte til dress. 

Endret av Blått
  • Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...