Gå til innhold

Bryter Europa med USA?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke Europa bryter med USA nei, men jeg tror det blir endringer fremover der Europa må være med å dra mer av skipet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TomKrus skrev (20 minutter siden):

Hvem er det Kina støtter i krigen mot Ukraina ? Tror du at du får noe gratis av Kina ? Om du tror at Kina er bedre en Trump da begår du en meget alvorlig tabbe i dine vurderinger ! Kina slik det fremstår i dag er et av de mest truende og farligste diktaturene vi har sett i verdenshistorien ! Og vi har bare sett starten på hva de er i stand til å gjøre om de må. 

Som det ser ut nå, med Trump, det satans krapylet Stephen Miller og J. D. Vance på det amerikanske laget, skjønner jeg veldig godt hvis land heller orienterer seg mot Kina, Xi virker i det minste som en diktator som vet hva han gjør (og ikke har avblåst miljøsaken), i motsetning til Gutta Boys fra USA. 

Ideelt  er det ikke, men det er i sannhet ikke det amerikanske alternativet heller.

Og hvem støtter nå egentlig USA i Ukraina? Ikke Ukraina, i hvert fall.

• Liker 1
Skrevet
TomKrus skrev (39 minutter siden):

Det betyr ikke at vi ikke kan stole på USA, det handler om å ta ansvar selv også. 

Håper du har skjønt som de fleste andre. Har du gitt Donald lillefingeren vil han ha hele hånda. Det betyr i dag at vi/Nato vil bli pisset i trynet uansett hvor mye penger vi setter inn på kontoen hans.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...