AnonymBruker Skrevet 11. februar #1 Skrevet 11. februar Vi har alltid kjøpt Q melk men denne gangen gikk vi for Røros melk, for å prøve. Er spent på smaken.😍 Noen som kjøper fra Røros, er denne bedre enn tine og Q din? Ps: dere som ikke drikker melk, trenger ikke å svare bare for å svare at dere ikke drikker melk, at melk er for barn og kalv osv… Anonymkode: cdb9a...d34 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #2 Skrevet 11. februar Her drikker vi hovedsakelig Tine. Anonymkode: aed86...7a1 2
Blålilla Skrevet 11. februar #3 Skrevet 11. februar Bruker kun røros sine meieriprodukter. Smør, rømme, melk og yoghurt 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #4 Skrevet 11. februar Drikker stort sett Tine sin, men av og til er det 3 for 2-tilbud på Røros-melk. Da prøver jeg ofte det. Anonymkode: 5f2dc...bdd
AnonymBruker Skrevet 11. februar #5 Skrevet 11. februar Kun Tine. Den eneste melken som lar seg skumme skikkelig til Kaffe Latte. Anonymkode: a78d2...0bd
Daisy-love Skrevet 11. februar #6 Skrevet 11. februar Her drikkes Alpro, som nok ikke regnes som melk, men familien kjøper helst Q fordi de har i hvert fall tidligere gitt en del støtte til flere aktiviteter for barn og unge rundt oss, og det uten å lage produkter med svær logo på. Jeg har også hørt Jersey meieriet på Jæren har god melk for de som kommer over den. 1
Flintis Skrevet 11. februar #7 Skrevet 11. februar Fettprosenten på helmelk kan variere over tid, kanskje fra merke til merke også. Så er Røros produsert etter økologisk regelverk.
Chlypa Skrevet 11. februar #9 Skrevet 11. februar Ånglamark. Jeg er blitt mer opptatt av økologiske matvarer i det siste året 1
Ava+, Skrevet 11. februar #10 Skrevet 11. februar Kjøper kun rørosmelk, synes den er best. Den er økologisk og det er jo et pluss 👍 Boikotter Tine pga alt oppstyret om metanhemmere som var. 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #11 Skrevet 11. februar Jersey! De har dyrevelferdsmerke, og er øko. Også pant på flaskene. Hvis Jersey ikke er tilgjengelig blir det røros. Anonymkode: d2769...887 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar #12 Skrevet 11. februar Kun rørosprodukter.Tine boikotten varer livet ut. Anonymkode: 857d3...e52 1 1
Fru Uperfekt Skrevet 11. februar #15 Skrevet 11. februar Daisy-love skrev (11 minutter siden): Her drikkes Alpro, som nok ikke regnes som melk, men familien kjøper helst Q fordi de har i hvert fall tidligere gitt en del støtte til flere aktiviteter for barn og unge rundt oss, og det uten å lage produkter med svær logo på. Jeg har også hørt Jersey meieriet på Jæren har god melk for de som kommer over den. Jersey er eneste butikk melken jeg tåler
Daisy-love Skrevet 11. februar #16 Skrevet 11. februar Fru Uperfekt skrev (7 minutter siden): Jersey er eneste butikk melken jeg tåler Jeg har hørt flere si det. Godt det funker for deg 😊
AnonymBruker Skrevet 11. februar #17 Skrevet 11. februar Her bruker vi nesten bare Tine. Ut i fra denne tråden og folk jeg har snakket med, handler veldig sjelden valget av melkeleverandør om smak. Det er nesten alltid andre faktorer som avgjør hva folk kjøper. De handler om pris, tilgjengelighet, ideologi(økologisk, dyrevern, kortreist, boikott) eller intoleranser. Anonymkode: 1e391...9f9 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. februar #18 Skrevet 11. februar Har som regel kjøpt den som har lengst holdbarhetsdato. Men kjæresten som er bonde har endret til at det bare blir tine her etter. Tine har som regel hatt lengst holdbarhetsdato også så spiller ingen rolle for min del. Anonymkode: 970ec...e43 1
AnonymBruker Skrevet 11. februar #19 Skrevet 11. februar Q, eller røros. Unngår Tine der jeg kan, på grunn av Bovaer-diskusjonen (selv om akkurat nå har vel Tine stanset, og). Anonymkode: 6f11d...be1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå