Gå til innhold

Små pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Poenget noen hadde med å nevne henne i samme setning som ordet forbilde var vel simpelthen at hun tril tross for at hun lever i "tynne midjer og store pupper" land uten store pupper selv ikke velger å operere seg slik som mange andre gjør men "har tro på seg selv og sin kropp" og velger å gjøre det beste ut av det hun har isteden.

Tror ikke noen mener at hennes prestasjoner og oppførsel i Hollywood er noe "forbilde".

Endret av *Emma*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, det er i hvertfall en bra ting, da...

Gjest Forrige gjest
Skrevet
Jeg syns heller ikke ho er et godt forbilde. Ho har jo ikke gjort noe for å bli kjent.

Det er jeg helt enig i. MEN slik jeg forstod det så tenkte vedkommende på forbilde når det gjelder kropp?

Skrevet

Ja, det var vel det. Ho er vel ikke noe godt forbilde der heller, hvis ho har tatt plastiske operasjoner?

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, det var vel det. Ho er vel ikke noe godt forbilde der heller, hvis ho har tatt plastiske operasjoner?

Må si meg enig i det også. Hun er vel ikke operert på kroppen, bare i ansiktet?

Gjest Catwoman
Skrevet

Uansett hva hun har forandret på i ansiktet og gjort eller ikke gjort for å bli kjent - så synes jeg det er flott at en jente som er et forbilde for mange, for hun er jo det, kan si at hun selsker sine små pupper - og er glad for at de ikke er større. Siden vi lever i en verden hvor det virker som det er et must å ha store pupper noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...