*Emma* Skrevet 7. april 2006 #41 Skrevet 7. april 2006 (endret) Poenget noen hadde med å nevne henne i samme setning som ordet forbilde var vel simpelthen at hun tril tross for at hun lever i "tynne midjer og store pupper" land uten store pupper selv ikke velger å operere seg slik som mange andre gjør men "har tro på seg selv og sin kropp" og velger å gjøre det beste ut av det hun har isteden. Tror ikke noen mener at hennes prestasjoner og oppførsel i Hollywood er noe "forbilde". Endret 7. april 2006 av *Emma*
Gjest Forrige gjest Skrevet 7. april 2006 #43 Skrevet 7. april 2006 Jeg syns heller ikke ho er et godt forbilde. Ho har jo ikke gjort noe for å bli kjent. ← Det er jeg helt enig i. MEN slik jeg forstod det så tenkte vedkommende på forbilde når det gjelder kropp?
Diktern Skrevet 7. april 2006 #44 Skrevet 7. april 2006 Ja, det var vel det. Ho er vel ikke noe godt forbilde der heller, hvis ho har tatt plastiske operasjoner?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #45 Skrevet 7. april 2006 Ja, det var vel det. Ho er vel ikke noe godt forbilde der heller, hvis ho har tatt plastiske operasjoner? ← Må si meg enig i det også. Hun er vel ikke operert på kroppen, bare i ansiktet?
Gjest Catwoman Skrevet 8. april 2006 #47 Skrevet 8. april 2006 Uansett hva hun har forandret på i ansiktet og gjort eller ikke gjort for å bli kjent - så synes jeg det er flott at en jente som er et forbilde for mange, for hun er jo det, kan si at hun selsker sine små pupper - og er glad for at de ikke er større. Siden vi lever i en verden hvor det virker som det er et must å ha store pupper noen ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå