Gå til innhold

Små pupper?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg syns hun har grei kropp, jeg. Kanskje litt spinkel, og kanskje litt kuknese (den er lov å kommentere siden jeg har hørt hun har operert den slik) men hvorfor rakke ned på puppene? Er det hennes feil at hun ikke har anlegg for å få større?

Kuknese...den var ny....har ikke lagt merke til nesa hennes engang jeg.

Syns forøvrig at det er kjempe fint at en såpass "kjent og profilert" person som henne er fornøyd med selgselv og ikke bryr seg - selvom hun kanskje ikke matcher Hollywood idealet på alle punkt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kremt.....i min uvitenhet....hva er egentlig kuknese.....

Gjest gjest1
Skrevet

Nå hadde jeg en neseperiode med mine egne komplekser hvor jeg studerte alle andres nese, og hennes stakk seg spesielt ut :)

Gjest gjest1
Skrevet
Kremt.....i min uvitenhet....hva er egentlig kuknese.....

At neseryggen (heter den det?) er lang, og det ser ut som neseborbeholderne(kan noen lære meg disse ordene?) ser ut som baller sjø!

Egentlig har alle kukneser da, men hun har en ordentlig snyteskaftboner :-----)

Skrevet
At neseryggen (heter den det?) er lang, og det ser ut som neseborbeholderne(kan noen lære meg disse ordene?) ser ut som baller sjø!

Egentlig har alle kukneser da, men hun har en ordentlig snyteskaftboner :-----)

Ha ha ha ha nå kommer jeg til å få en god latter nestegang jeg ser på henne...takk ;)

Gjest gjest1
Skrevet

bare hyggelig :--------------------------------)

Gjest Binna
Skrevet (endret)
http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00...ton_191861g.jpg

Er det ikke denne da? Fikk ikke opp siden til Towelie igjen så jeg fikk sjekket.

Ser mer ut som en kjole - er sikkert noe bildemanipulering.

I tillegg så hjelper det å sminke seg kløft. Solpudder i utringninga og skimmer der det skal bule. Er ikke helt sikker på akkurat hvor og hvordan, jeg prøver å holde mine minst mulig (se minst mulig ut).

Endret av hæxa
Gjest cecilia
Skrevet

Jepp, fint å høre at det ikke er bare meg som har lagt merke til nesa hennes ;)

Både små og store pupper er sikkert både like fint og praktisk... :sjenert: Ikke lekkert med utringa finkjole dersom man mangler pupper, og sikkert ikke så veldig behagelig med ryggproblemer grunnet store pupper heller.

Skrevet

Tilogmed menn med litt brystfett kan få skikkelig kløft med en god nok BH og litt triks.. ;)

Skrevet

Nå er det ikke mye man kan rose Paris Hilton for, men en ting kan jeg si:

At hun faktisk er fornøyd med puppene sine og ikke "gir etter" for presset med å ha den perfekte kroppen... uansett om hun har råd til å putte inn mange tonn silikon liksom!!! :lol::klappe:

Skrevet
Nå er det ikke mye man kan rose Paris Hilton for, men en ting kan jeg si:

At hun faktisk er fornøyd med puppene sine og ikke "gir etter" for presset med å ha den perfekte kroppen... uansett om hun har råd til å putte inn mange tonn silikon liksom!!! :lol:  :klappe:

Hun har kanskje ikke silikon, men ansiktstrekk som f.eks. nesa har forandret seg opp igjennom årene.. ;)

Gjest Binna
Skrevet
Hun har kanskje ikke silikon, men ansiktstrekk som f.eks. nesa har forandret seg opp igjennom årene.. ;)

For meg er det akkurat det som gjør det litt kult... Fikset på en del andre ting, men ikke puppene.

Skrevet

Ikke undervurdèr en knakende bra push-up med innlegg - Paris har så å si ikke pupper i det hele tatt.

Skrevet
Er vel både positive og negative ting med både små og store pupper....akkurat som med alle andre ting...

Jeg har smaa pupper. Ser ingen negative ting med det jeg...

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har smaa pupper. Ser ingen negative ting med det jeg...

Så greit for deg!

Selv ser både negative og positive ting ved små/ store pupper. Men det er vel ikke dèt tråden her handler om?

Jeg er helt enig i at det er kult at Paris faktisk er fornøyd med de puppene hun har. Hun er jo ikke akkurat motstander av kosmetisk kirurgi...

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Hehe.. Ja, også er hun egentlig brunette og har mørkebrune øyne.. ;)

Gjest Gjesta
Skrevet
Nå hadde jeg en neseperiode med mine egne komplekser hvor jeg studerte alle andres nese, og hennes stakk seg spesielt ut :)

Det synes jeg også at hun har. og bananmunn!!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg syns hun har grei kropp, jeg. Kanskje litt spinkel, og kanskje litt kuknese (den er lov å kommentere siden jeg har hørt hun har operert den slik) men hvorfor rakke ned på puppene? Er det hennes feil at hun ikke har anlegg for å få større?

Det er jo ikke rart hun har små pupper så tynn som hun er. Hun har jo ikke former i det hele tatt, men en førpubertal guttekropp. Jeg var også så tynn fram til begynnelsen av tjueåra. Da var jeg også helt flat. men etter å ha lagt på meg litt har jeg fått både litt mer former og pupper. Pupper er jo fett.

Synes ikke Paris er noe godt forbilde for unge jenter i puberteten som har en kropp i forandring. Og kan ikke se hun er noe godt forbilde på andre måter heller. Hun er jo blant de kjendises som er kjendiser fordi de er kjendiser. For hva har hun egentlig gjort for å oppnå den statusen, bortsett fra å være rik, festet og få publisert en sex-video?

Gjest Gjest
Skrevet
Synes ikke Paris er noe godt forbilde for unge jenter i puberteten som har en kropp i forandring.

Hvorfor ikke? Hun har en flott kropp og er derfor ikke et godt forbilde?

Skrevet

Jeg syns heller ikke ho er et godt forbilde. Ho har jo ikke gjort noe for å bli kjent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...