Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får man faktisk lengre og tykkere vipper av det, eller er det bare noe mange «føler» og tror, rent subjektivt? 

Anonymkode: 42007...87e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jaaa! 100% Datteren min har tatt før og etterbilder og ingen tror det faktisk kan være sant. Jeg merker det også veldig godt på egne vipper. Vi bruker iGlow

Anonymkode: dd567...de9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jaaa! 100% Datteren min har tatt før og etterbilder og ingen tror det faktisk kan være sant. Jeg merker det også veldig godt på egne vipper. Vi bruker iGlow

Anonymkode: dd567...de9

Men jeg leste det noen sånne serum inneholder stoffer som er farlige og kan gi bivirkninger ( og at de som ikke inneholder disse stoffene ikke virker) Gjelder det også iglow? 

Anonymkode: 42007...87e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Den har såpass skumle mulige bivirkninger at jeg ikke tar sjansen. Den kjipeste er fettstoffer, dvs at Man mister fettceller under øyet. Innsunkne øyne før tiden frister ikke

Anonymkode: cd159...b5f

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den har såpass skumle mulige bivirkninger at jeg ikke tar sjansen. Den kjipeste er fettstoffer, dvs at Man mister fettceller under øyet. Innsunkne øyne før tiden frister ikke

Fettastrofi skulle det stå. Autokorrekt..

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det funker som bare det for meg i hvert fall. Forsøkt både iGlow og den fra Ame Pure. Brukt i mange år, og har aldri merket noen bivirkninger.

Anonymkode: ad509...e94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det fungerte for meg hvertfall. Brukte grandeLash MD i et år før jeg giftet meg og fikk så lange naturlige vipper til bryllupet. Men sluttet etter bryllupet fordi jeg ville bli gravid og ikke ville risikere bivirkninger. Da falt mange av vippene ut.

Anonymkode: 3a64c...0e4

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Bruker Iglow og er veldig fornøyd - det funker. 
Er ferdig med barneproduksjon, så er ikke farlig for meg om det inneholder mikroskopiske mengder av stoffer som kan forårsake abort. 

Anonymkode: 41370...ee5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har bare prøvd brynserum, men det har ikke fungert for meg. Har prøvd mange ulike merker, bl.a. IGlow som noen nevner.

Anonymkode: c7db4...1f2

AnonymBruker
Skrevet

jeg har prøvd iglow, det fungerer helt ypperlig! Har byttet til Nude nå siden det har en "sunnere" ingredisensliste enn iglow og syns den også vedlikeholder godt. 

Anonymkode: a005a...9e0

Skrevet

Jeg prøvde Xlash, det var ikke noe forandring med den. 

Nå bruker jeg Nanolash, den funker godt den. 

For flere år siden brukte jeg Stimulash, den var kjempe effektiv men med den ble jeg også mørk rundt øynene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har bare prøvd brynserum, 

Anonymkode: c7db4...1f2

Brynserum? He He,arti navn.

Anonymkode: 630fa...da6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Brynserum? He He,arti navn.

Anonymkode: 630fa...da6

hvorfor, det er serum for bryna dine på sammemåte som vippeserum er det for vippene? 

Anonymkode: a005a...9e0

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg brukte et uten prostaglandinderivat - det funket moderat.

Xlash. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå i den fella. ALLE som bruker det over lengre tid får mørke ringer og innsunkne øyner. Dette er en normal bivirkning.

Anonymkode: 48b3f...648

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd flere forskjellige.

iGlow (gamle oppskriften) er det som har fungert desidert best for meg. På andre plass GrandeLashes og det nye til iGlow.

Bruker xlash nå og har også testet Nude sitt. Disse fungerer til en viss grad, men ikke så godt som de andre. 

Hva som funker eller ikke på akkurat deg er nok veldig individuelt. Har en venninne som har fått sykt fine vipper av Nude sitt så hos henne var dette riktig serum selv om det ikke fungerte så godt på meg.

Anonymkode: ad990...109

AnonymBruker
Skrevet

Datteren min fikk rødlilla skygger under øynene av I Glow

Anonymkode: 47c2b...a7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt Iglow i mange år og får ekstremt lange vipper av det. Men vil jo gjerne bruke noe som er trygt. Er noen uten prostaglandiner - og likevel virksomme?

Anonymkode: 66b38...8db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte det til Iglow for mange år siden da de hadde virkestoffer i det som faktisk funket.  Vippene ble lange men vippekanten oppe var kronisk rød så bra var det nok ikke. 

Anonymkode: b3c01...83d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fikk lengre, men ikke tykkere. Så ut som edderkoppbein - ikke pent. Ble også rød/lilla på vippekanten.

Anonymkode: d0dcf...8fc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...